0 2 : 3 2
 | 

ბიზნესი

ლუდი „ნატახტრის“ „ვეფხისტყაოსნის“ სერიის კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება

„ნატახტრის“ „ვეფხისტყაოსნის“  სერიამ საერთაშორისო კონკურსში „მსოფლიოს ინოვაციური სასმელები 2020“  გაიმარჯვა.

შეგახსენებთ,  რომ  “წლის საუკეთესო ქილა“ (Cans of The Year Awards) და „მსოფლიოს ინოვაციური სასმელები 2020“ (World Beverage Innovation Awards 2020) ის საერთაშორისო კონკურსებია, რომლებშიც „ნატახტრის“ “ვეფხისტყაოსნის“  სერია  მონაწილეობდა და ბრენდმა ორივე კონკურსში საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა. რამდენიმე დღის წინ, კონკურსზე “წლის საუკეთესო ქილა“ (Cans of The Year Awards) კატეგორიაში „სასმელების სერია“ ოქროს ჯილდო დაიმსახურა. სულ ახლახანს კი, ბრენდმა მომხმარებელი მორიგი გამარჯვებით გაახარა.

„პროექტი ბრენდისა და მომხმარებლის ურთიერთობის ახალ ფორმას წარმოადგენს. ამ შემთხვევაში ჩვენ გამოვიყენეთ შეფუთვა, როგორც საინფორმაციო მატარებელი, რათა გავახსენოთ მომხმარებელს ის, რაც მუდმივია.  ძალიან გვეამაყება, რომ  ჩვენმა საყვარელმა პროექტმა, რომელზეც „ეფეს საქართველოს“ გუნდი 2019 წლიდან მუშაობს,  საერთაშორისო კონკურსებზეც მოიპოვა აღიარება და მსოფლიო საზოგადოებამ „ვეფხისტყაოსნის“ თანამედროვე ილუსტრაციებით გაფორმებული  „ნატახტრის“ ქილები  ცნობილი ბრენდების გვერდით იხილა.  ჩვენთვის, როგორც ლუდის ბაზრის ლიდერისთვის, ყოველთვის მნიშვნელოვანია, ჩავდოთ ინვესტიცია ინოვაციაში, მომხმარებლის საჭიროებებსა და, ასევე, ქართულ კულტურაში. ლუდი „ნატახტარი“ შეზღუდული სერიების წარმოებას აგრძელებს და სამომავლოდ, საინტერესო სიახლეებსაც გპირდებათ,  - განაცხადა „ეფეს საქართველოს“ კომერციულმა დირექტორმა ალფან აკპეჩემ.  

ცნობისათვის, „ეფეს საქართველომ“  სექტემბერის ბოლოს, მისი წამყვანი ლუდის ბრენდის „ნატახტრის“ ახალი სერია წარმოადგინა. ახალი სერიის შეფუთვა თანამედროვე ქართველი მხატვრის, დავით მაჭავარიანის, ხელით გაცოცხლებული  „ვეფხისტყაოსნის“ სცენებითაა შემკული. პროექტი  დავით მაჭავარიანთან ერთად დაიწყო. ის 4 წლის განმავლობაში მუშაობდა გრაფიკული რომანი „ვეფხისტყაოსნის“ ილუსტრაციებზე. ამჯერად, ამ ულამაზესი ნამუშევრის 4 მნიშვნელოვანი სცენის ხილვა შესაძლებელია  მაღაზიის თაროებზე „ნატახტრის“ შეფუთვების საშუალებით, შეზღუდული დროით. თანასწორობა, მეგობრობა,  სიყვარული, სიკეთე - ეს ღირებულებები ვიზუალურად და აფორიზმით გადმოცემულია 4 სხვადასხვა შეფუთვაზე, რომელიც უკვე გაყიდვაშია.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 20:08

    ვოლვო ქარ საქართველო დისტანციურ გაყიდვებზე გადადის...

    ქვეყანაში შექმნილი ვითარებიდან გამომდინარე “ვოლვო ქარ საქართველო” მოხმარებელს კიდევ უფრო მოქნილ მომსახურებას სთავაზობს და 28 ნოემბრიდან, მოხმარებელს ექნება საშუალება ცენტრში მოსვლის გარეშ...

  • 00:31

    კოქტეილი - ახალი პროდუქტი მაგთისგან...

    მაგთი, ლოგოს და ციფრული არხების განახლების შემდეგ, დაანონსებულ ახალ პროდუქტს წარადგენს.  მაგთი მომხმარებელს ახალ, მეგობრულ პროდუქტს სთავაზობს. ის სხვადასხვა სერვისის: ხმოვანი, მოკლე ტექსტური შეტ...

  • 20:41

    ბიზნესდაჯილდოების ფინალისტები ცნობილია...

    ჟიურიმ ერთ თვიანი მუშაობის შედეგად ბიზნესდაჯილდოება 2020-ის ფინალისტები  გამოავლინა. თითოეულ ნომინაციაში 5 ფინალისტი შეირჩა,  ნომინაციების მიხედვით კი, ისინი ასე გადანაწილდნენ: საუკეთესო სტ...

  • 20:27

    „აჭარაბეთის“ მხარდაჭერით ProductTank Tbilisi-ს ღინ...

      „აჭარაბეთი“ განაგრძობს ინოვაციების და ტექნოლოგიების მხარდაჭერას და ამჯერად ProductTank Tbilisi-ს შეხვედრების სერიას წარმოგიდგენთ.  ProductTank არის ყოველთვიური ღონისძიებების სე...

  • 20:22

    თიბისი აკადემიაში რისკების მართვის მიმართულებით რე...

    თიბისი აკადემიაში, რისკების მართვის მიმართულებით ონლაინ რეგისტრაციის დასრულებამდე სამი დღე რჩება. საბანკო რისკებით დაინტერესებულ პირებს ონლაინ განაცხადის შევსება  30 ნოემბრის ჩათვლით, შემდეგ ბმუ...

  • 20:15

    კომპანია „აჭარაბეთმა“ კორპორაციული სოციალური პასუხ...

    კომპანია „აჭარაბეთმა“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პლატფორმის წარდგენის შესახებ განაცხადა. „ინიციატივა“ - ეს არის სპეციალურად კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობით...

  • 20:14

    თიბისი - მსოფლიოში საუკეთესო ბანკი სოციალური მედიი...

    თიბისი, საერთაშორისო ავტორიტეტული გამოცემის - Global Finance-ის 21-ე დაჯილდოებაზე, მსოფლიოში 2020 წლის საუკეთესო ბანკად დასახელდა კორპორატიული ციფრული ბანკების კატეგორიაში - სოციალური მედიის, მა...