სტატია
  1. მოემზადე სეზონური ცვლილებებისთვის - შეცვალე საბურავები „თეგეტა მოტორსთან“ ერთად
  2. თიბისი კონცეპტის გალერეა დავით მესხის და ტონი ჯასთის გამოფენას მასპინძლობს
  3. "სამ თანამზრახველს დაავალა დაზარალებულის არასრულწლოვანი შვილის მკვლელობა" - პროკურატურა
  4. "ბრალდებულთა ქმედებების შედეგად, მოქალაქეებისთვის მიყენებული ზიანი 12 მილიონ ლარს აღწევს" - პროკურატურა
  5. "ბატონი პაატა მოგესალმებათ ყველას. მას 8 დეკემბრამდე აკრძალული აქვს წერილის გამოგზავნა" - ადვოკატი
  6. მოემზადე თიბისი განაწილების მორიგი წყვილი თარიღისთვის
  7. მოემზადე სეზონური ცვლილებებისთვის „თეგეტა მოტორსის“ რჩევებით
  8. ამერიკული TXN Energy (ყოფილი „ფრონტერა“) აშშ-ში საქართველოს მთავრობის წინააღმდეგ დაწესებული საერთაშორისო ზომების გაუქმებას ლობირებს
თიბისიმ საქართველოში პირველი AI Red Team ჰაკათონი „RedHack"-ი ჩაატარა
ბიზნესი

თიბისიმ საქართველოში პირველი AI Red Team ჰაკათონი „RedHack"-ი ჩაატარა

5 დღე, 100 მონაწილე, 42 გუნდი და ერთი მიზანი - პირველი ქართული საბანკო გენერაციული ჩატბოტის გაუმჯობესება, რომელიც კიდევ უფრო გაამარტივებს თიბისის მომხმარებელთა ცხოვრებას.

26-30 სექტემბერს თიბისიმ გამართა RedHack - საქართველოს პირველი მასშტაბური AI Red Team ჰაკათონი, რომელიც ორგანიზებული იყო თიბისი IT აკადემიისა და Data & AI გუნდის მიერ.

ჰაკათონში მონაწილეებიის მიზანი იყო გამოეცადათ და განევითარებინათ თიბისის ახალი გენერაციული AI ჩატბოტი ეთიკური ,,შეტევების’’, სისუსტეების აღმოჩენისა და უსაფრთხოების გაძლიერების გზით. მონაწილეებმა სხვადასხვა სცენარით Prompt Injection, Bias და Fairness ტესტებით, Hallucination ტესტავდნენ სისტემას, ხოლო AI გუნდი მიღებული შედეგების საფუძველზე მყისიერად იწყებდა ბოტის გაუმჯობესებასა და უსაფრთხოების გაძლიერებას.

RedHack დაფუძნდა მეთოდოლოგიებზე, რომლებსაც იყენებენ ისეთი კომპანიები, როგორებიცაა OpenAI, Anthropic და Microsoft, თუმცა ინიციატივა სრულად მოერგო თიბისის შიდა კულტურასა და გარემოს.

თიბისისთვის ხელოვნური ინტელექტი მხოლოდ ტექნოლოგიური ტენდენცია არ არის - AI კომპანიის გრძელვადიანი სტრატეგიის ერთ-ერთი ცენტრალური მიმართულებაა. ჰაკათონის შედეგებმა კი კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ AI უსაფრთხოება თიბისისთვის არა მხოლოდ ტექნოლოგიური ამოცანა, არამედ კომპანიის საერთო მიზანია, სადაც თითოეულ თანამშრომელს შეუძლია წვლილი შეიტანოს ინოვაციური სამომხმარებლო გამოცდილების შექმნაში.

RedHack არის გზავნილი ტექეკოსისტემისთვის, რომ თიბისი არ არის მხოლოდ კომპანიაა, რომელიც  იყენებს AI-ს, არამედ თიბისი ქმნის სტანდარტებს, თუ როგორ უნდა განვითარდეს ხელოვნური ინტელექტის პროდუქტები და მოხდეს მათი პასუხისმგებლიანი და უსაფრთხო გამოყენება.