სტატია
  1. თიბისი ტექსკოლა: განათლების პლატფორმა მოსწავლეებისთვის
  2. შუქურას საზაფხულო სერიები თიბისი კონცეპტის და Visa-ს მხარდაჭერით გაიმართება
  3. თიბისი და VELI.store შენი საზაფხულო შოპინგისთვის ერთიანდებიან
  4. ჯეჯელატო - იტალიური ნაყინის ბრენდი, რომელიც თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით განვითარდა
  5. თიბისი კონცეპტის და Visa-ს შეთავაზებები თბილისის საცურაო აუზებზე
  6. საერთაშორისო AI ოლიმპიადაზე საქართველოს ნაკრები თიბისის მხარდაჭერით გაემგზავრება
  7. თიბისი კონცეპტი და Visa თბილისის საერთაშორისო თეატრალური ფესტივალის მხარდამჭერები არიან
  8. ინოვაცია, ხარისხი და დიზაინი — Lamborghini-ს ცენტრი საქართველოს საავტომობილო რუკაზე
ფრანგი სპეციალისტების პრეზენტაცია ფრანგული დერმატოლოგიური ბრენდი გამაღდეს (Gamarde) PSP-ს ქსელის თანამშრომლებისა და ქართველი ინფლუენსერებისთვის
ბიზნესი

ფრანგი სპეციალისტების პრეზენტაცია ფრანგული დერმატოლოგიური ბრენდი გამაღდეს (Gamarde) PSP-ს ქსელის თანამშრომლებისა და ქართველი ინფლუენსერებისთვის

კომპანია PSP-ს ახალი ექსკლუზიური პარტნიორი - ფრანგული დერმატოლოგიური ბრენდი Gamarde ფრანგმა სტუმრებმა ქართველ ინფლუენსერებსა და სააფთიაქო ქსელის სპეციალისტებს 15 მაისს სასტუმრო “რუმსში” გააცნეს.

2007 წელს საფრანგეთში თერმულ წყლებზე დაფუძნებული ბიო დერმატოლოგიური ბრენდი სტუმრებს „გამაღდეს“ რეგიონალურმა მენეჯერმა ეტიენ ჟიკელმა გააცნო. სხვადასხვა ტიპის კანის მოვლისა და სამკურნალო პროდუქციის მრავალფეროვანი ხაზები საერთაშორისო ტრენერმა ალექსანდრა მიერცაშმა გააცნო.

„გამაღდეს“ თერმულ წყლებსა და ბიო ინგრედიენტებზე დაფუძნებული პროდუქტების მრავალფეროვანი ასორტიმენტი უკვე წარმოდგენილია PSP-ს 50-ზე მეტ აფთიაქში, რაც კიდევ უფრო გაუმარტივებს ქართველ მომხმარებელს კანის სიჯანსაღეზე ზრუნვას, ხოლო დერმატოლოგებს კანის სხავდასხვა დაავადებების ბიო ინგრედიენტებზე დაფუძნებული მკურნალობას.

PSP-ს მთავარი პრიორიტეტი მომხმარებლისთვის ჯანმრთელობასა და სილამაზეზე ზრუნვის გამარტივებაა. ამასთან, კოპმანია საზოგადოებას მუდმივად სთავაზობს სიახლეებს. სიახლე, ფრანგული დერმატოლოგიური ბრენდი „გამაღდე“ ოჯახის ყველა ასაკის წევრისთვის ბიო პროდუქტების მრავაფეროვან არჩევანს გთავაზობთ მოვლისა და კანის სხვადასხვა პრობლემების ეფექტურად მოგვარებისთვის. ფრანგი სტუმრების პრეზენტაციამ დამსწრე საზოაგდოების დიდი ინტერესი და მოწონება დაიმსახურა. პროდუქტების ეფექტურობა უახლოეს მომავალში „გამაღდეს“ მომხმარებლის საყვარელ ბრენდად ჩამოაყალიბებს“- აცხადებენ PSP-ში.