„თეგეტა ჰოლდინგი“ დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღეს ინ...
21 მარტს მსოფლიო დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობიერების ამაღლების დღეს აღნიშნავს. ამ დღესთან დაკავშირებით „თეგეტა ჰოლდინგი“ ინტეგრირებული თეატრის „აზდაკის ბაღის“ მხა...
|
„თეგეტა ქარსში“ შემავალმა კომპანია Autogallery-მ ახალი კამპანია დაიწყო, რომლის მიზანიც ადამიანებისთვის თვითგამოხატვის დამატებითი შესაძლებლობის შექმნაა. ანდრო დგებუაძე Autogallery-ს ახალ კამპანიას შეუერთდა და მის ფარგლებში Facebook და Instagram გვერდების საშუალებით, მსმენელს თვითგამოხატვის მნიშვნელობაზე, საშუალებებსა და იდეაზე ესაუბრება.
ანდრო დგებუაძე: „როდესაც მოგინდება, რომ გამოხატო შენი თავი, მერე ხვდები, რომ თვალი გაგირბის იმისკენ, რაც შენ გგავს! ეს არის ამ კამპანიის მიზანიც, კიდევ ერთხელ დავანახოთ ყველას, რომ თვითგამოხატვა ადამიანის ფუნდამენტური მოთხოვნილებაა. Საკუთარი თავის გამოხატვას კი ყველა სხვადასხვა გზით ცდილობს. Სწორედ ამისთვის ვყიდულობთ ნივთებს, რომლებიც ჩვენ გვგავს, ვმეგობრობთ ადამიანებთან, რომლებიც გვგვანან და ვუკავშირებთ თავს ყველაფერს, რაც გვგავს”.
ლევან თაღიაშვილი, Autogallery-ს მარკეტინგისა და გაყიდვების ხელმძღვანელი: „ახალი კამპანიით გვინდოდა, ადამიანებისთვის შეგვეხსენებინა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია თვითგამოხატვა. ამ მისიის შესრულებაში კი ანდრო დგებუაძე დაგვეხმარა. თვიგამოხატვისთვის ადამიანები განსხვავებულ ფორმებს ირჩევენ. საკუთარი თავის საუკეთესოდ წარმოჩენის საშუალებაა ავტომობილიც. სწორედ ამიტომ, თვითგამოხატვის მნიშვნელობაზე საუბარი ჩვენი ბრენდის სტრატეგიის ნაწილად ვაქციეთ.
გვსურს, ჩვენს მომხმარებელთან ემოციური კავშირი გავაჩინოთ. Autogallery-ს კამპანიას დადებითი გამოხმაურება მოჰყვა და სოციალურ ქსელებში მილიონამდე ნახვა დააგროვა, ამიტომ გადავწყვიტეთ გავაგრძელოთ მომხმარებელთან კომუნიკაცია, სხვადასხვა ფორმით“.
ანდრო დგებუაძე ამბობს, რომ თვითგამოხატვის ინსტრუმენეტებს შორის არის ავტომობილი, რადგან ადამიანს საუკეთესოდ სწორედ არჩევანი წარმოაჩენს.
„თეგეტა ქარსში“ შემავალი კომპანია Autogallery უკვე წლებია, რაც მომხმარებელს ელექტრომობილების ფართო არჩევანს სთავაზობს. კომპანიის მთავარი პრიორიტეტი სწორედ ელექტრომობილების პოპულარიზაცია და მომხმარებლებში მათ შესახებ ცნობიერების ამაღლებაა.
Autogallery-ს ახალი კამპანია თებერვლის ბოლომდე გაგრძელდა. მომხმარებელი თვითგამოხატვის მნიშვნელობაზე ანდრო დგებუაძის მოსმენას კომპანიის Facebook და Instagram გვერდებზე შეძლებს. სამომავლოდ კი Autogallery აღნიშნული თემის კიდევ უფრო ფართოდ გაშლას გეგმავს, მათ შორის მასშტაბურ ღონისძიებებსა და მრგვალ მაგიდასთან დისკუსიასაც აანონსებს.
21 მარტს მსოფლიო დაუნის სინდრომის შესახებ ცნობიერების ამაღლების დღეს აღნიშნავს. ამ დღესთან დაკავშირებით „თეგეტა ჰოლდინგი“ ინტეგრირებული თეატრის „აზდაკის ბაღის“ მხა...
თუ ხარ 9-12 კლასის მოსწავლე და შენთვის ახლის შემეცნება, განვითარება და ტექნოლოგიური სამყაროს მწვერვალების მიღწევა პრიორიტეტია, მაშინ 24 მარტის ჩათვლით დარეგისტრირდი თიბისი ტექსკოლის უფასო კურსებზე. თ...
მოცემულ პუბლიკაციაში თიბისი კაპიტალი წლის დასაწყისში ეკონომიკურ ზრდასა და ლარის გაცვლით კურსზე მოქმედი ფაქტორების მიმოხილვას აჯამებს, რაზეც, ბოლო პუბლიკაციებშიც იყო ყურადღება გამახვილებული. ია...
22 და 23 მარტს, თუ ზუგდიდი მოლს ეწვევით, შეძლებთ ისარგებლოთ თიბისის ქეშბექ შეთავაზებით და ახალი თიბისი ბარათით, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებითა და ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდის შემთხვევაში, დაიბ...
საქართველოს მორაგბეთა ეროვნულმა ნაკრებმა, რაგბი ევროპის ჩემპიონატის 2025 წლის გათამაშება დომინანტური უპირატესობით მოიგო. ზედიზედ 8 წელია, ბორჯღალოსნები კვარცხლბეკის უმაღლესი საფეხურიდან არ ჩამოსულან ...
თიბისი, როგორც მოწინავე კომპანია ტექნოლოგიებსა და მონაცემთა ანალიზის მიმართულებით, საგანმანათლებლო ინიციატივების ფარგლებში, აგრძელებს სხვადასხვა პროგრამის განვითარებას და ამჯერად თიბისი IT აკადემია, ...
PSP-ს ინოვაციური პროექტი - პირველი ლოქერი ფარმაციაში მომხმარებელს შოპინგის ახალ, კომფორტულ მომსახურებას სთავაზობს: ონლაინ შეკვეთის მისაღებად კონკრეტული მისამართის მითითება და ლოდინი საჭირო აღარ არის;...
მარტი 2025 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები