1 8 : 4 1
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„თეგეტა ჰოლდინგის“ მხარდაჭერით სოციალური ფესტივალი „მწვანე ბაზარი“ გაიმართა

 

3-4 ივნისს 9 აპრილის ბაღში სოციალური ფესტივალი „მწვანე ბაზარი“ მოეწყო. ღონისძიებაზე მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე, მწვანე და სოციალური საწარმოებისგან შემდგარი, 70-ამდე მეწარმის ნამუშევრები და პროექტები იყო წარმოდგენილი.

„მწვანე ბაზრის“ მონაწილეები მთავარმა პრიორიტეტმა - გარემოზე ზრუნვამ გააერთიანა. ფესტივალი „თეგეტა ჰოლდინგსა“ და მასში შემავალი მწარმოებლის გაფართოებული ვალდებულების ორგანიზაციის „თეგეტა გრინ პლანეტის“ მხარდაჭერით გაიმართა. ორდღიანი ღონისძიების მნიშვნელოვანი ნაწილი იყო ვორქშოპები და დისკუსია პლანეტის მწვანე მომავალზე, რომელიც „თეგეტა გრინ პლანეტის“ სივრცეში  მოეწყო.

შალვა ახვლედიანი, „თეგეტა გრინ პლანეტის“ დირექტორი: „ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია საზოგადოების ცნობიერების ამაღლება ნარჩენების მართვის მიმართულებით. „მწვანე ბაზრის“ მხარდაჭერისას ძირითადი მოტივაცია სწორედ ეს იყო. 9 აპრილის ბაღში ვისაუბრეთ ამ აქტუალური საკითხების შესახებ, ასევე სტუმრებს ვაჩვენეთ წინასწარ მომზადებული ვიდეორგოლი, სადაც კარგად ჩანს ჩვენი ორგანიზაციის საქმიანობის მნიშვნელობა და მიმართულებები. ჯანსაღი ეკოსისტემის შესაქმნელად „თეგეტა ჰოლდინგი“ Tegeta Green Planet-ის მეშვეობით საავტომობილო ნარჩენებს აგროვებს და გადასამუშავებლად პარტნიორ საწარმოებს აბარებს. „მწვანე ბაზარზე“ მოსულ საზოგადოებას მივაწოდეთ ინფორმაცია, სად შეიძლება მეორადი ზეთის, აკუმულატორისა თუ საბურავის ჩაბარება. მომხმარებელმა უნდა იცოდეს, რომ არის ადგილი, სადაც შესაძლებელია, მეორადი პროდუქტი წაიღოს და ქუჩაში არ გადააგდოს მარტივად. გვჯერა, ნარჩენების დახარისხებითა და ტექნიკური რეგლამენტის შესაბამისად მართვით შეგვიძლია, სამყაროსთვის ახალი ღირებულება შევქმნათ“.

ფესტივალის ყველა მხარდამჭერი მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანია იყო, რომელთაგან თითოეული მწვანე მომავალზეა ორიენტირებული და კონკრეტული პროექტებით წვლილი შეაქვს პლანეტის კეთილდღეობაში. 

ნათიკა ბერძული, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სტრატეგიული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი: „მწვანე მომავალზე ორიენტირებული პროექტები თეგეტასთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. მოგეხსენებათ, რომ გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობა „თეგეტა ჰოლდინგის“ CSR სტრატეგიის პრიორიტეტული მიმართულებაა. „მწვანე ბაზრის“ მხარდაჭერით ვფიქრობ შევძელით და კიდევ უფრო მეტ ადამიანს მივაწოდეთ ინფორმაცია ჩვენი შვილობილი ორგანიზაციის „თეგეტა გრინ პლანეტის“ შესახებ, ვიმსჯელეთ მის საქმიანობასა და განხორციელებულ პროექტებზე.“

„მწვანე ბაზრის“ ორგანიზატორები „ვინტილატორი“ და „ბეთერფლაი“ არიან. „ვინტილატორი“ ძველზმანების ახლებური ისტორიის შემქმნელია. ის მწვანე საწყისებზე დაფუძნებული სოციალური საწარმოა, რომელიც,  ვინტაჟური მიმართულების 8 მარკეტის პარალელურად, მუშაობს ავეჯისა და სამოსის გადაკეთება-შეკეთებაზე, ასევე ქმნის გადაცემას „შეაკეთე“, რომელიც მომხმარებელს  პრაქტიკულ რჩევებს აძლევს, როგორ შთაბერონ ძველ, გამოუსადეგარ ნივთებს ახალი სიცოცხლე.

„ბეთერფლაი“ საკომუნიკაციო პროექტების მართვის მიმართულებით ერთ-ერთი პირველი კომპანიაა, რომელიც 2008 წლიდან ეხმარება ადგილობრივ და საერთაშორისო კომპანიებს როგორც მცირე, ისე  კომპლექსური საკომუნიკაციო მიზნების ეფექტიანად მიღწევაში.

შოკო ჩაჩუა, „მწვანე ბაზრის“ორგანიზატორი, სოციალური საწარმო „ვინტილატორის“ შემქმნელი: „ჩვენი მიზანი იყო, გაგვეერთიანებინა ადამიანები, კომპანიები, სოციალური საწარმოები, არამეწარმეები, მდგრადი წარმოების წარმომადგენლები და შემდგომში მათი ერთ კომუნად ჩამოყალიბების პრეცედენტი შეგვექმნა, რაც სხვადასხვა სასარგებლო აქტივობას ჩაუყრის საფუძველს. შეზღუდვა გვქონდა იმ თვალსაზრისით, რომ როგორც „მწვანე ბაზრის“ მონაწილეები, ისე ჩვენი პარტნიორები აუცილებლად უნდა იყვნენ ჩართულები კორპორაციული პასუხისმგებლობის სხვადასხვა პროექტში, რაღაც სასარგებლოს უნდა აკეთებდნენ გარემოსთვის. მდგრადი პარტნიორების მოძებნა იყო ჩვენი ამოცანა. სწორედ ამ ნიშნით გახდნენ ჩვენი პარტნიორები „თეგეტა ჰოლდინგი“ და „თეგეტა გრინ პლანეტი“.

3 და 4 ივნისს 9 აპრილის ბაღში „მწვანე ბაზრის“ სტუმრებს ფერადი, ხალისიანი გარემო, კარგი მუსიკა და უამრავი სასიამოვნო აქტივობა დახვდათ. ღონისძიების ყველა მონაწილეს ჰქონდა საკუთარი გზავნილი სტუმრებთან და ეს გზავნილები ეპასუხებოდა ჩვენი გარემოსთვის საჭირბოროტო სხვადასხვა საკითხს. საუბრების სერია, ვორქშოპები, „თეგეტას“ ზონა, USAID-ისა და გაეროს სპიკერების გამოსვლები თუ საბავშვო აქტივობები საერთო - მდგრადი და მწვანე მიზნების - კონტექსტით იყო გაერთიანებული.

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...

  • 16:15

    ავტოდაზღვევა თეგეტა მოტორსში შეკეთების სერვისით - ...

    ამიერიდან, მომხმარებელს დაზღვევის შეძენისას შეუძლია აირჩიოს თეგეტა მოტორსის შეკეთების სერვისი და თუ სადაზღვევო შემთხვევის შედეგად მანქანის შეკეთება გახდა საჭირო, მომსახურებას თეგეტა მოტორსში მიიღებს....