2 2 : 2 8
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისის მხარდაჭერით გაფართოებული „კოფისტა“ მომხმარებელს განახლებული ბრენდით მოემსახურება

კომპანია „კოფისტას“ და თიბისის ურთიერთობა 2020 წელს, პანდემიის პერიოდში დაწიყო, დღესათვის კი ამ თანამშრომლობის შედეგები კომპანიის განახლება - მისი გაფართოებაში - ახალი საწარმოს გახსნასა და რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფილიალის დამატებაში აისახება.

თიბისის მხარდაჭერით განახლებული, თანამედროვე ტექნოლოგიით აღჭურვილი და 30 თანამშრომელთან ერთად საწარმო, 2021 წლიდან ჰუალინგის თავისუფალ ინდუსტრიულ ზონაში  მდებარეობს და „კოფისტას“ 10 ფილიალს და კაფეს ტიპის 10-მდე სხვა ობიექტს ამარაგებს.

„კოფისტა“ ქართულ ბაზარზე 2015 წელს, რუსთაველის გამზირზე გახსნილი ფილიალით გამოჩნდა და მომხმარებლის გული მალევე მოიგო, რაც გემრიელი ყავისა და პურ-ფუნთუშეულის განსხვავებული, ჯანსაღი გემოს გარდა, მომსახურების მაღალმა ხარისხმა და კაფეში შექმნილმა მყუდრო, მეგობრულმა ატმოსფერომაც განაპირობა. სწორედ პროდუქციისა და მომსახურების ხარისხი გახდა რამდენიმე წელიწადში „კოფისტას“ ცნობადობისა და მისი მუდმივი მოხმარებლის სწრაფი ზრდის საფუძველიც, რამაც მალევე კომპანიის გაფართოება გახადა საჭირო.

რუსთაველის ფილიალს მალევე დაემატა ჭავჭავაძის, ლესელიძის და სხვა ფილიალები, პარალელურად კი  გამრავალფეროვნდა და დაიხვეწა პროდუქციაც - 12 სახის პროდუქტით დაწყებული წარმოება დღეისათვის უმაღლესი ხარისხის ნედლეულით დამზადებული პურ-ფუნთუშეულის, საკონდიტრო ნაწარმისა თუ სალათების  50-ზე მეტი სახეობის პროდუქტს ითვლის, რასაც ემატება „კოფისტას“ უკვე სახელგანთქმული  ყავისა და ჩაის ფართო ასორტიმენტი.

„პანდემიის პერიოდში შექმნილი სირთულეების მიუხედავად, თიბისის მხარდაჭერით, ჩვენმა გუნდმა მოახერხა არა მხოლოდ ბრენდის შენარჩუნება და ფეხზე დაყენება, არამედ ახალი ფილიალების გახსნაც. მათ შორის განსაკუთრებით აღსანიშნავია ქუთაისის აეროპორტის ფილიალი, რომელიც დიდი წარმატებით მუშაობს. გარდა ამისა, მივხვდით, რომ ცვლილებები იყო საჭირო ბრენდში, მომსახურებაში, პროდუქციის წარმოებაში, ამიტომ შევუკვეთეთ სოციოლოგიური კვლევები, რომელთა საფუძველზეც დავგეგმეთ და ოქტომბის თვეში დავიწყეთ რებრენდინგი. შეიცვალა ლოგო, ასორტიმენტი კი, განსაკუთრებით საკვების და სნექების მიმართულებით, გაფართოვდა. ბრენდი გაახალგაზრდავდა, ჯანსაღ ცხოვრებაზე, ლანჩზე ორიენტირებული ადამიანებისთვის დავიწყეთ მუშაობა, დავახლოვდით  მოზარდების სეგმენტთან, მოწვეულ ედვაიზორებთან და შეფ მზარეულთან ერთად შევქმენით ახალი სტრატეგია, რომელსაც ნაბიჯნაბიჯ მივყვებით. ეს პროცესი საბოლოოდ იანვარში დასრულდება. შიდა ვიზუალის მხრივ „კოფისტას“ გასართობ და თავშეყრის ადგილად ვაქცევთ, სადაც ყველა მომხმარებელს დემოკრატიული გარემო და გემრიელი ასორტიმენტი დახვდება,“ - ამბობს კოპანია „კოფისტას“ დამფუძნებელი, მიხეილ ფარულავა.

თუმცა „კოფისტა“ მხოლოდ ამ სიახლეებით არ შემოიფარგლება და მომხმარებელს სამომავლო პროექტებსაც უანონსებს: მომავალი წლისთვის უკვე დაგეგმილია რამდენიმე ფილიალის დამატება თბილისში და  „კოფისტას“ გახსნა რეგიონებშც, პირველ ეტაპზე - ბათუმსა და ქუთაისში. 2023 წლის ბოლოსთვის კომპანიის გუნდი მომხმარებელს, „კოფისტას“ ფილიალების 20-მდე გაზრდას ჰპირდება, რასაც  უკვე შემუშავებული ფრენჩაიზინგის მოდელი შეუწყობს ხელს. უახლოესი 5 წლის განვითარების სტრატეგია ფრენჩაიზინგის ქვეშ აქტიურ განვითარებას გულისხმობს,  რაც ბრენდის ქვეშ ობიექტების გახსნას ევროპულ დედაქალაქებშიც მოიაზრებს.

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...

  • 16:15

    ავტოდაზღვევა თეგეტა მოტორსში შეკეთების სერვისით - ...

    ამიერიდან, მომხმარებელს დაზღვევის შეძენისას შეუძლია აირჩიოს თეგეტა მოტორსის შეკეთების სერვისი და თუ სადაზღვევო შემთხვევის შედეგად მანქანის შეკეთება გახდა საჭირო, მომსახურებას თეგეტა მოტორსში მიიღებს....