2 2 : 2 7
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისის ციფრულ ბანკში საჩუქრებია

დღეიდან თიბისი ციფრულ ბანკში მასშტაბურ კამპანიას იწყებს. ნებისმიერ მომხმარებელს აქვს შესაძლებლობა მიიღოს ყოველდღიური ფულადი პრიზები, ან გახდეს 50 000, 20 000 ან 10 000 ლარის მფლობელი.

 

წესები ძალიან მარტივია! ციფრულ ბანკში შესვლისას, საჩუქრის ღილაკია, რომელზეც თითის დაჭერის შედეგად, გამოჩნდება კითხვა, რომელსაც სწორად და სწრაფად უნდა ვუპასუხოთ. სწორი პასუხის შემთხვევაში მომხმარებელი მიიღებს 50 ქულას, ხოლო არასწორი პასუხის შემთხვევაში - 10 ქულას. ბონუს კითხვებზე პასუხის გაცემით კი, ქულები ორმაგდება.

 

დაგროვებული ქულების გადაცვლა ნებისმიერ დროს არის შესაძლებელი სხვადასხვა საჩუქარზე, ან ბოლო ეტაპზე, მინიშნებებზე. 

 

კამპანია 3 თვის განმავლობაში გაგრძელდება და მასში ჩართვა ნებისმიერ დროს არის შესაძლებელი თიბისის ციფრული ბანკის მომხმარებლებისთვის, მთავარია მომხმარებელს გადმოწერილი ჰქონდეს თიბისის ციფრული ბანკის აპლიკაცია და იყოს სრულწლოვანი.

 

თიბისის ციფრული ბანკი 800 000-ზე მეტი მომხმარებლის ყოველდღიურობის ნაწილია. ნებისმიერი ადგილიდან, ნებისმიერ დროს სხვადასხვა ტრანზაქციის შესრულება, თუ მომსახურების მიღება მცირე დროშია შესაძლებელი. თიბისი აგრძელებს სხვადასხვა პროდუქტის და მომსახურების განვითარებას მომხმარებლების ცხოვრების გამარტივებისთვის.

 

გაიგეთ უფრო მეტი აქ: https://www.products.tbconline.ge/digital-bank-gifts

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...

  • 15:52

    Volvo Cars - სრულად ელექტრომომავლის ერთგული...

      Volvo Cars ავტოპარკის სრულ ელექტრიფიკაციას 2040 წლისთვის გეგმავს. კომპანიას გეგმაზე მუშაობა უკვე დაწყებული აქვს - ბაზარზე ხუთი მთლიანად ელექტრული ავტომობილი (EV) უკვე წარმოადგინა, ხოლო დამატები...