1 6 : 4 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისის ციფრულ ბანკში საჩუქრების მორიგი მარათონი იწყება

 

თიბისის ციფრული ბანკი კვლავ იწყებს საჩუქრების კამპანიას, ამჯერად რეგიონში ყველაზე დიდ მუსიკის ფესტივალთან Tbilisi Open Air-თან ერთად. თიბისი ციფრული ბანკის მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს მოიგონ ფესტივალზე  დასასწრები  სამდღიანი აბონემენტები.

 

კამპანია 22 მაისს აიღებს სტარტს და 18 ივნისამდე, 4 კვირის განმავლობაში გაგრძელდება, შესაბამისად, თითო კვირაში გათამაშდება 125,  ჯამში კი 500 ცალი აბონემენტი.

 

თამაშის წესები ძალიან მარტივია! აბონემენტის მოსაგებად, მონაწილეობა უნდა მიიღო ყოველკვირეულ თამაშში. ყოველი ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით, უნდა შეასრულო ციფრული ბანკის ყოველდღიური მისიები. თუ ექვსივე დღის მისიას წარმატებით შეასრულებ, ბოლო, კვირა დღეს, შეძლებ მონაწილეობა მიიღო კვირის ფინალურ მარათონში, სადაც გამარჯვებული 125 მონაწილე საჩუქრად მიიღებს ფესტივალის სამდღიან აბონემენტს. 

 

კამპანიის ფინალი იქნება 10 კითხვიანი მარათონი, რომელსაც ყველა მონაწილე ერთდროულად დაიწყებს. ხოლო, გამარჯვებული იქნება პირველი 125 მონაწილე, რომელიც ფინალურ დღეს ყველა კითხვას სწორად გასცემს პასუხს. 

 

კამპანიაში მონაწილეობის მიღება შეუძლია ყველას, ვისაც აქვს თიბისის ციფრული ბანკი და არის 18 წლის და ზევით.

 

შეგახსენებ, არ დაგავიწყდეს გადმოწერო ან განაახლო თიბისის ციფრული ბანკი, რომ აპლიკაციის მთავარ გვერდზე თამაშის ღილაკი გამოგიჩნდეს და კამპანიაში ჩართვა შეძლო. უფრო მეტ ინფორმაციას ამ ვებ-გვერდიდან მიიღებ: ციფრული ბანკის თამაში.

 

თიბისის ციფრული ბანკი 800 000-ზე მეტი მომხმარებლის ყოველდღიურობის ნაწილია. ნებისმიერი ადგილიდან, ნებისმიერ დროს სხვადასხვა ტრანზაქციის შესრულება, თუ მომსახურების მიღება მცირე დროშია შესაძლებელი.

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები