1 4 : 3 6
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისიმ და ფარმადეპომ ექსკლუზიური სტრატეგიული პარტნიორობა გააფორმეს

თიბისიმ და ფარმადეპომ, ექსკლუზიური, სტრატეგიული პარტნიორობა გააფორმეს 2022 წლის 12 დეკემბერს. პარტნიორობის ფარგლებში, თიბისისა და ფარმადეპოს მომხმარებლები სხვადასხვა შეთავაზებით და აქციებით ისარგებლებენ.

 

თანამშრომლობა ერთმანეთთან დააკავშირებს ერთი მხრივ წამყვან ფინანსურ ინსტიტუციასა და ყველაზე დიდი დაფარვის მქონე სააფთიაქო ქსელს. პარტნიორობის მიზანი თიბისის საბანკო სერვისების ნაკრების მფლობელებისა და ფარმადეპოს მომხმარებლების ლოიალობის გაზრდაა.

 

ფასდაკლების მიღებისა და გამოყენების წესები მარტივია: პარტნიორობის ფარგლებში, თიბისის საბანკო სერვისების ნაკრების მფლობელებს ყოველი თვის დასაწყისში გაეგზავნებათ უნიკალური პრომო კოდ(ებ)ი SMS შეტყობინების სახით. მომხმარებელი ფარმადეპოში  წარადგენს თიბისის SMS შეტყობინებით მიღებულ კოდს, რის შემდეგაც მოხდება ნაკრების ტიპის მიხედვით შესაბამისი შეთავაზების გააქტიურება.

 

ფარმადეპოს შეთავაზებები თიბისის საბანკო სერვისების ნაკრების ტიპის მიხედვით:

 

1.     2 ლარიანი ნაკრების მფლობელებისთვის

 

·         3 ნებისმიერ მედიკამენტზე 15 %-იანი ფასდაკლება. საახალწლოდ, 12 დეკემბრიდან 2023 წლის 31 იანვრის ჩათვლით კი გაუმჯობესებული პირობა 25%.

 

2.     5 ლარიანი ნაკრების მფლობელებისთვის 

 

·         3 ნებისმიერ მედიკამენტზე 15 %-იანი ფასდაკლება. საახალწლოდ, 12 დეკემბრიდან 2023 წლის 31 იანვრის ჩათვლით კი გაუმჯობესებული პირობა 25%.

·         თავის მოვლის საშუალებებიდან 3 ნებისმიერ პროდუქტზე 30% ფასდაკლება მოცემული ბრენდებიდან: ვიში, ავენი, ლავერა, ლა კუღ ბოტე, ალკმენე, დიპლონა, ნუმის მედი, ვანდინი, ნოუთი.

 

3.     10 ლარიანი ნაკრების მფლობელებისთვის

·         3 ნებისმიერ მედიკამენტზე 15%-იანი ფასდაკლება. საახალწლოდ, 12 დეკემბრიდან 2023 წლის 31 იანვრის ჩათვლით კი გაუმჯობესებული პირობა 25%.

·         თავის მოვლის საშუალებებიდან 3 ნებისმიერ პროდუქტზე 30% ფასდაკლება მოცემული ბრენდებიდან: ვიში, ავენი, ლავერა, ლა კუღ ბოტე, ალკმენე, დიპლონა, ნუმის მედი, ვანდინი, ნოუთი

·         ბავშვის მოვლის და კვების (რძის გარდა) 3 ნებისმიერ პროდუქტზე 25% ფასდაკლება მოცემული ბრენდებიდან - ტოპიკრემი, სანოსანი, სეპტონა, როიალ კომფორტი, ტენერა, პილო, ნუტრიბენი, სემპერი. საახალწლოდ, 2023 წლის 31 იანვრის ჩათვლით კი გაუმჯობესებული პირობა 35%.

 

ფასდაკლების პრომო კოდი არის ერთჯერადი და მოქმედებს შეტყობინების მიღებიდან მიმდინარე თვის ბოლომდე. ნაკრების ახალი მომხმარებლები  პრომო კოდს მიიღებენ ნაკრების გამოწერიდან მომდევნო თვის დასაწყისში.

თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების კეთილდღეობაზე. ფარმადეპოსთან დიდი პარტნიორობისა და ფასდაკლების კამპანიის დასაწყისი სწორედ ამ მიზანს ემსახურება. პარტნიორობის ფარგლებში, თიბისის ნაკრების მფლობელები შეძლებენ, გაიმარტივონ ყოველდღიურობა სხვადასხვა შეთავაზების მეშვეობით.

კამპანია გრძელდება 2023 წლის 30 აპრილის ჩათვლით.

 

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:40

    თიბისის OPEN API-ს გუნდმა Google-ის მოწვევით პარიზ...

    Google-ის მიწვევით, თიბისის ტექნოლოგიური გუნდის - Open API-ის წევრები პარიზში გამართულ Apigee Summit 2024-ს დაესწრნენ, რომლის მთავარი თემა და დევიზი No AI without APIs იყო. სამიტს მსოფლიოს სხვა...

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...