1 9 : 2 7
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თერმოქრომული ეტიკეტი - მორიგი ინოვაცია „ნატახტარისგან“

ეტიკეტი, რომელიც ეხმარება მომხმარებლებს დარწმუნდნენ, რომ მათი ლუდი ზაფხულის ცხელი დღეების გასაგრილებლად საკმარისად ცივია

ლუდის გემოს აღქმისთვის მისი ტემპერატურა ძალიან მნიშვნელოვანია. ამბობენ, რომ ლუდისთვის იდეალური ტემპერატურა 4-6 გრადუსია. მაგრამ ყოველდღიურ ცხოვრებაში ჩვენ არ გვაქვს შესაძლებლობა, გავიგოთ როდის მიაღწია ლუდის ტემპერატურამ სასურველ დონეს. ამიტომ, ამ ზაფხულს „ნატახტარის“ ეტიკეტზე თერმოქრომული ტექნოლოგიის გამოყენებით შექმნილ თერმომეტრის ნიშანს აღმოაჩენთ. 

თერმომეტრი სიცივეზე მგრძნობიარეა და მისი დახმარებით მომხმარებელი მარტივად მიხვდება, როდის არის ლუდი იდეალურად ჩაცივებული. როცა თერმომეტრი ლურჯ ფერს იღებს, ეს ნიშნავს, რომ ლუდი იდეალურად ცივია, ანუ 4-6 გრადუსს აღწევს. 

სწორედ ასე გამოიყურება ჩაცივებამდე და ჩაცივების შემდეგ

ქართული ლუდის ბაზრზე „ნატახტარი“ პირველია, რომელიც თერმოქრომულ ეტიკეტს იყენებს.

„ჩვენ ვუსმენთ მომხმარებელს გულისყურით, რათა გავიგოთ რა სჭირდება მას. ეს არის ჩვენი მიდგომა. არა მხოლოდ ვუსმენთ, არამედ წინასწარგანვჭრეტთ იმ საჭიროებებს, რაც მას გააჩნია. ამ ზაფხულს ჩვენს მომხმარებლებს გაგრილება და ჩაცივებული ლუდი სჭირდებათ. ჩვენ კი დავეხმარეთ ლუდის მოყვარულებს, „ნატახტარი“ სწორ ტემპერატურაზე მოიხმარონ და მისი გემო სრულყოფილად შეიგრძნონ. ამასთან, ეს დამატებითი ფუნქცია უფრო სახალისოს ხდის ლუდის დალევის რიტუალს.

წელს ყველასთვის რთული წელია და ვფიქრობ, ბრენდებმა უფრო მეტი დრო უნდა დაუთმონ იმაზე ფიქრს, თუ რას არგებენ ისინი მომხმარებელს. დღესდღეობით, ტექნოლოგია და ინოვაცია ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში უფრო მეტად არის ინტეგრირებული ყველა სექტორში, და რატომ არ უნდა ყოფილიყო ლუდში? ჩვენ გავაგრძელებთ ინვესტირებას ჩვენი მომხმარებლების ზრუნვისთვის, რაც ჩვენი კომპანიის კულტურის ნაწილია. ელოდეთ სიახლეებს! - აღნიშნავს „ეფეს საქართველოს“ მარკეტინგის მენეჯერი ანა ქარჩავა.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:37

    თიბისის ტექსკოლაში 600-მა უფროსკლასელმა ტექნოლოგიე...

    ტექსკოლა თიბისის საგანმანათლებლო ინიციატივაა, რომელიც მთელი საქართველოდან უფროსკლასელებს აძლევს შესაძლებლობას გაეცნოს და შეისწავლოს ტექნოლოგიური პროფესიები თიბისის სრული დაფინანსებით. ტექსკოლის მე-4 ...

  • 11:34

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ 2 თანამშრომელი Forbes 30 UNDER ...

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ თანამშრომლები, მანანა ხინაშვილი და ლევან მამულაშვილი - Forbes 30 UNDER 30-ის გამარჯვებულები არიან. უკვე მეექვსე წელია, Forbes Georgia-ს პროექტი 30 UNDER 30 იმ ახალგაზრდ...

  • 18:27

    თიბისის ტექ ჰაკათონი ინოვაციური იდეებისთვის — შევხ...

    ტექნოლოგიურ სამყაროში ჰაკათონების პოპულარობა და მნიშვნელობა ელვისებურად იზრდება, რადგან ისინი ინოვაციური იდეების განხორციელების, გუნდური მუშაობისა და კრეატიულობის გამოჩენის შესანიშნავი საშუალებაა. ნებ...

  • 15:10

    „TBC x USAID ტექნოლოგიური განათლებისთვის“: 800-ზე...

    პროექტი "TBC x USAID ტექნოლოგიური განათლებისთვის’’, რომელიც ქვეყნის ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერებას ისახავს მიზნად, გრძელდება და კიდევ უფრო მასშტაბურ სახეს იძენს.  შემოდგომის ნ...

  • 15:03

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

    სტარტი აიღო Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორმა, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვითარებას და მათთვის ინვესტიციის მოზიდვის შესაძლებლობის გაზრდას. შესარჩევ კონკუ...

  • 12:43

    თიბისი ბიზნესის პანელური დისკუსიების სერია - ხუთშა...

    ხუთშაბათის შეხვედრები 17 ოქტომბერს, 19:00 საათზე, ქუთაისში დაბრუნდება ახალი სერიით და ამჯერად მრგვალი მაგიდის გარშემო მოწვეული სტუმრები იქნებიან: ანდრო დგებუაძე, გიორგი სიმონგულაშვილი (GEC Consulting...

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...