2 1 : 2 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„განიქარვე მუსიკით“

ლუდი „ქარვის“ საჩუქარი კონკურსში გამარჯვებულ ჯგუფ Pitter J-ს 

ყველაზე ახალგაზრდული ქართული ლუდის ბრენდი „ქარვა“ როგორც ყოველთვის ახალგაზრდების გვერდითაა და როგორც მუსიკალური ბრენდი, მუსიკალური შემოქმედების განვითარებას უწყობს ხელს. ეს არის კონკურსის „განიქარვე მუსიკით“ ძირითადი იდეა, რაც ასე ამეგობრებს „ქარვას“ და ახალგაზრდა მუსიკოსებს ერთმანეთთან. როგორც კორპორაციული პასუხისმგებლობის პროექტი, კომპანია „ეფეს საქართველომ“ მუსიკალური კონკურსი პანდემიის პირობებში დაიწყო და პანდემიის პირობებშივე დაასრულა, გამოავლინა რა გამარჯვებული ჯგუფი Pitter J. პრიზად კი „ქარვამ“ ჯგუფს სიმღერისთვის  All We Are Is Dust Into The Galaxy მუსიკალური კლიპი გადაუღო. 

კონკურსი „განიქარვე მუსიკით“ 2 თვის განმავლობაში მიმდინარეობდა და სოციალური ქსელები მოიცვა. კონკურსს, რომლის მიზანი ახალგაზრდა დამწყები მუსიკოსების  მხარდაჭერა და მათი პოპულარიზაცია იყო, საკმაოდ დიდი დაინტერესება და ჩართულობა მოჰყვა. „განიქარვე მუსიკით“ ზაფხულში დაიწყო და მასში 70-მდე მუსიკოსმა თუ ბენდმა მიიღო მონაწილეობა. გამოვლინდა ჟიურის და ხალხის რჩეული 10 საუკეთესო სიმღერა, რომლებიც სოციალური მედიის საშუალებით  გავრცელდა. 10 ფინალისტიდან კი, ჟიურის და მსმენელთა მოწონებების მიხედვით, 3 გამარჯვებული შეირჩა და საპრიზო ადგილები ასე გადანაწილდა:

·        I ადგილი - Pitter J

·        II ადგილი - გიგა ჯალაღონია და მეგობრები

·        III ადგილი - FAU

 

„2020 როგორი წელი გამოდგა ყველასთვის, ამაზე ბევრს აღარ ვისაუბრებ. COVID-19-ის პანდემიამ რადიკალურად შეცვალა მილიონობით ადამიანის ცხოვრების წესი და თითქმის ყველაფერი ვირტუალურ სივრცეში გადაიტანა. ძალიან დაზარალდა სახელოვნებო და შემოქმედებითი სფერო. ცხოვრება თითქოს გაჩერდა, რაც „ქარვისთვის“ და ჩვენთვისაც მიუღებელი აღმოჩნდა და ჩვენ დავიწყეთ ფიქრი ამ სირთულის დაძლევასა და იმაზე, რომ რაღაცნაირად ცხოვრების გახალისებაში დახმარებოდა „ქარვა“ ლუდის და მუსიკის მოყვარულებს. და გადავწყვიტეთ ჩაგვეტარებინა კონკურსი „განიქარვე მუსიკით“, რაც პანდემიას მოუხდა. მთავარი იდეა კი ისაა, რომ დავეხმაროთ საავტორო მუსიკის შემქმნელებს. ვფიქრობ, ურიგო კონკურსი არ გამოგვივიდა, რადგან ბევრ ახალგაზრდა მუსიკოსს საკუთარი შესაძლებლეობების რეალიზების საშუალება მივეცით“, - აღნიშნავს „ეფეს საქართველოს“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი ანა ქარჩავა. 

მნიშვნელოვანია, რომ კონკურსი „განიქარვე მუსიკით“  ბრენდი „ქარვისთვის“ კრეატიულმა სააგენტო „კრაკენმა“ უზრუნველყო და სწორედ,  მან იმუშავა გამარჯვებული ჯგუფი Pitter J-ის  მუსიკალურ კლიპზეც. აუდიტორიამ Pitter J-ის ახალი მუსიკალური კლიპი უკვე იხილა, სახელწოდებით All We Are Is Dust Into The Galaxy, რაც ზუსტად ასახავდა მუსიკოსების და არა მარტო მათ ფსიქო-ემოციურ მდგომარეობას პანდემიის პირობებში. 

 

„ქარვა“ წლებია გვერდში უდგას ახალგაზრდა არტისტებს. პანდემიის დროს „ქარვამ“ ჩაუშვა სოციალური კამპანია #განიქარვეშინ, რომელიც Leno Sessions, Video Calls, მუსიკალური გაკვეთილებს მოიცავდა. სწორედ „ქარვის“ სახელს უკავშირდება სხვა CSR აქტივობები და პროექტები ახალგაზრდა მუსიკოსების მხარდასაჭერად, როგორიცაა: Sofar Sounds Tbilisi; დოკუმენტური ფილმი სალიოს Med Cool ფესტივალში მონაწილეობაზე; პროექტები Mutant Radio და Usmine.ge: ელექტრონული მუსიკის ფესტივალი გორში: სპეციალური კამპანია ახალგაზრდა არტისტების მხარდასაჭერად; და ასევე ისეთი სტარტაპ პროექტების მხარდაჭერა, როგორიცაა: FuckUp Nights, Product Tank, DataFest, PechaKucha Nights.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:37

    თიბისის ტექსკოლაში 600-მა უფროსკლასელმა ტექნოლოგიე...

    ტექსკოლა თიბისის საგანმანათლებლო ინიციატივაა, რომელიც მთელი საქართველოდან უფროსკლასელებს აძლევს შესაძლებლობას გაეცნოს და შეისწავლოს ტექნოლოგიური პროფესიები თიბისის სრული დაფინანსებით. ტექსკოლის მე-4 ...

  • 11:34

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ 2 თანამშრომელი Forbes 30 UNDER ...

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ თანამშრომლები, მანანა ხინაშვილი და ლევან მამულაშვილი - Forbes 30 UNDER 30-ის გამარჯვებულები არიან. უკვე მეექვსე წელია, Forbes Georgia-ს პროექტი 30 UNDER 30 იმ ახალგაზრდ...

  • 18:27

    თიბისის ტექ ჰაკათონი ინოვაციური იდეებისთვის — შევხ...

    ტექნოლოგიურ სამყაროში ჰაკათონების პოპულარობა და მნიშვნელობა ელვისებურად იზრდება, რადგან ისინი ინოვაციური იდეების განხორციელების, გუნდური მუშაობისა და კრეატიულობის გამოჩენის შესანიშნავი საშუალებაა. ნებ...

  • 15:10

    „TBC x USAID ტექნოლოგიური განათლებისთვის“: 800-ზე...

    პროექტი "TBC x USAID ტექნოლოგიური განათლებისთვის’’, რომელიც ქვეყნის ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერებას ისახავს მიზნად, გრძელდება და კიდევ უფრო მასშტაბურ სახეს იძენს.  შემოდგომის ნ...

  • 15:03

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

    სტარტი აიღო Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორმა, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვითარებას და მათთვის ინვესტიციის მოზიდვის შესაძლებლობის გაზრდას. შესარჩევ კონკუ...

  • 12:43

    თიბისი ბიზნესის პანელური დისკუსიების სერია - ხუთშა...

    ხუთშაბათის შეხვედრები 17 ოქტომბერს, 19:00 საათზე, ქუთაისში დაბრუნდება ახალი სერიით და ამჯერად მრგვალი მაგიდის გარშემო მოწვეული სტუმრები იქნებიან: ანდრო დგებუაძე, გიორგი სიმონგულაშვილი (GEC Consulting...

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...