0 0 : 3 9
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„ზედაზენის“ ლუდი და ლიმონათი Golden Brand-მა წლის ნომერ პირველ ბრენდად აღიარა.

სს „ქართული ლუდის კომპანიამ“ Golden Brand 2018-ის დაჯილდოებაზე ორ ნომინაციაში გაიმარჯვა. „ზედაზენის“ ლუდი და ლიმონათი Golden Brand-მა წლის ნომერ პირველ ბრენდად აღიარა.

დაჯილდოების ცერემონიალზე „ზედაზენი“ გამარჯვებულად დასახელდა ნომინაციებში ლუდი და გამაგრილებელი სასმელები. კვლევის მთავარ საგანს წარმოადგენდა ბრენდის ცნობადობა, კომპანიების მხრიდან წლის განმავლობაში  ბრენდის განვითარებისთვის გაწეული სამუშაოები, როგორც ხარისხობრივად, ასევე საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგული აქტივობების კუთხით. 

Golden Brand-ის დაჯილდოებაზე, სს „ქართული ლუდის“ კომპანია ზედიზედ სამი წელია წამყვან ნომინაციებში იმარჯვებს, რაც საზოგადოებაში მის მაღალ ნდობაზე და პროდუქციის მაღალ ხარისხზე მიუთითებს.

“ის, რომ “ზედაზენი” ზედიზედ მესამედ ხდება Golden Brand-ის გამარჯვებული ჩვენთვის, კომპანიისთვის დიდი პატივია.

2012 წლიდან დღემდე „ზედაზენის“ ლუდი და ლიმონათი  მომხმარებლის ფავორიტ ბრენდად რჩება და ინარჩუნებს პრემიუმ პოზიციებს გამაგრილებელი სასმელებში. სწორედ ეს არის ჩვენი კომპანიის ყველაზე დიდი მონაპოვარი.

სწორედ ეს გვაძლევს მნიშვნელოვან სტიმულს იმისათვის, რომ სამომავლოდ უფრო მეტი შევძლოთ, მომხმარებლის ნდობა კიდევ უფრო გავამართლოთ და მეტი სიახლე და გემო შევთავაზოთ“, - აცხადებს "ქართული ლუდის კომპანიის’’  დირექტორი კახაბერ  კოტრიკაძე.

Golden Brand-ი გახლავთ მთავარი ჯილდო ბიზნესპროექტებისთვის საქართველოში, რომელსაც ღიად ირჩევენ ექსპერტები და მომხმარებლები.

Golden Brand-ის დაჯილდოვების ცერემონია 2006 წლიდან ტარდება. ის ყველაზე პრესტიჟულ და გავლენიან ბიზნეს დაჯილდოვებად არის აღიარებული.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...

  • 16:15

    ავტოდაზღვევა თეგეტა მოტორსში შეკეთების სერვისით - ...

    ამიერიდან, მომხმარებელს დაზღვევის შეძენისას შეუძლია აირჩიოს თეგეტა მოტორსის შეკეთების სერვისი და თუ სადაზღვევო შემთხვევის შედეგად მანქანის შეკეთება გახდა საჭირო, მომსახურებას თეგეტა მოტორსში მიიღებს....