0 2 : 3 6
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ქართული ლუდის კომპანიის მორიგი საჩუქარი ლუდის მოყვარულებს

სიახლე  ქართული ლუდის   წარმოებაში   -  "ლუდის  ხარშვის  რენესანსი’’  -   სწორედ  ასე  აფასებს  ამერიკელ და  ევროპელ  ლუდის მხარშველთა  ასოციაცია ლუდის  ხარშვის  იმ  მეთოდს, რომელსაც  „ზედაზენი“ ახლა უკვე   საქართველოში ჩაუყრის  საფუძველს.

“ეს  არის შემთხვევა, როდესაც ლუდის  ხარშვის  ხელოვნება,  ბევრად უფრო მნიშვნელოვანია  ვიდრე შემოსავალი“ -  აცხადებს  ს.ს. "ქართული ლუდის კომპანიის’’ წარმოების ხელმძღვანელი დავით ნაზღაიძე.  მისივე თქმით  ზედაზენი კრაფტი” არის  განსაკუთრებული გემოვნური თვისებებით გამორჩეული ლუდი. ლუდი, რომლისთვისაც სპეციალურად შეირჩა რამოდენიმე სახეობის სვია და ალაო და რომლის შექმნისთვისაც გამოვიყენეთ ხარშვის განსხვავებული მეთოდი.

„მთავარია  გქონდეს იდეა, მნიშვნელოვანია  შექმნა ინდივიდუალური რეცეპტი და საგულდაგულოდ  შეარჩიო ინგრედიენტები.   კარგი ლუდი ყოველთვის უნდა იყოს  ცოტა და  იქმნებოდეს მხოლოდ მათთვის  ვისაც უყვარს  განსაკუთრებული და  განსხვავებული  გემო“ - ასე  განმარტავენ  კომპანიაში  ახალი ლუდის  „ზედაზენი - კრაფტი“ -ს შექმნის  იდეას. 

„დიდხანს ვმუშაობდით ბოთლის დიზაინზე. ვფიქრობ, რომ საოცარი შედეგია. დიზაინში ჩვენ შევიტანეთ ახალი, ტრენდული ელემენტები ისე, რომ კარგად გამოგვეხატა ბრენდის არსი. ვფიქრობ, რომ საინტერესო შედეგი მივიღეთ და ის მომხმარებლისთვის მართლაც გამორჩეული იქნება,“ – განაცხადა ”PET Enginnering”-ის უფროსმა  დიზაინერმა, ედუარდო ოტერო როდრიგესმა.

„ზედაზენი კრაფტი“   გაყიდვაში  დღეიდან ჩაეშვება და დახლებზე 0,33ლ, 0,5ლ  1,0ლ,   2.0ლ და 2,5 ლიტრიანი შეფუთვით იქნება წარმოდგენილი.

შეგახსენებთ, რომ   „ზედაზენი“    ბაზარზე  2012 წლიდანა და ის დღემდე   სასმელების ბაზრის ლიდერია. ეს პოზიცია კომპანიამ საკუთარი პროდუქციისა და პოზიციონირების უწყვეტი განვითარებით დაიმსახურა.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...

  • 16:15

    ავტოდაზღვევა თეგეტა მოტორსში შეკეთების სერვისით - ...

    ამიერიდან, მომხმარებელს დაზღვევის შეძენისას შეუძლია აირჩიოს თეგეტა მოტორსის შეკეთების სერვისი და თუ სადაზღვევო შემთხვევის შედეგად მანქანის შეკეთება გახდა საჭირო, მომსახურებას თეგეტა მოტორსში მიიღებს....