0 7 : 3 1
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

მსოფლიო

HUAWEI P30 lite - განახლებული, მინიმალისტურად დახვეწილი დიზაინიით და გარდამავლი ფერებით

ფერთა შეხამება, მოდის სამყაროში  მთავარი კრიტერიუმია, ისევე როგორც მოდის მიმდევართათვის. ყოველთვის, როდესაც იქმნება ახალი პროდუქტი, მომხმარებელი გადაწყვეტილებას იმის მიხედვით იღებს, თუ რამდენად შეესაბამება ეს პროდუქტი მის სტილს.   

განახლებული დიზაინის მქონე P30 lite, ამ სეზონის ყველაზე მიმზიდველი ფერის მქონე სმარტფონია, რომელიც ქართველ ფეშენისტებს ნამდვილად არ დატოვებს გულგრილს. სმარტფონების ინდუსტრიაში, ძირითადად სადა და ბანალური ფერები გხვდება, როგორიც არის მაგალითად შავი, ლურჯი და თეთრი, რაც საბოლოო ჯამში ახალგარზდა, მოდის მიმდევარი თაობისთვის ნაკლებად მომხიბვლელია. განახლებული დიზაინის მქონე P30 lite სრულიად პასუხობს თანამედროვე მომხმარებლების მოთხოვნილებებს. 

სმარტფონი დიდი ხანია აღარ განიხილება როგორც მოწყობილობა, ის ყველაფერთან ერთად სტილის შემადგენელი ნაწილია, ისევე როგორც ჩანთა, სათვალე ან სხვა აქსესუარი და ამიტომ მნიშვნელოვანია ისეთი დიზაინის მქონე სმარტფონის ქონა, რომელიც მომხმარებელს უფრო ტრენდულს წარმოაჩენს. 

განახლებული სმარტფონი, მიყვება P30 სერიის სტილს და წარმოადგენს ღია ცისფერისა და ნაზი იასამნისფერის ერთგავრ ნაზავს, რაც საბოლოო ჯამში მინიმალისტურად დახვეწილ დიზაინს ქმნის. გარდამავალი ფერები საკმაოდ პოპულარულია  თანამედროვე, მოდის ტენდეციების მიმდევარ მომხმარებლებში, რომლებიც უპირატესობას  კრეატიულ, განსხვავებულ და დახვეწილ სტილს ანიჭებენ. 

ამავდროულად არ უნდა ვიფიქროთ, რომ სმარტფონის შერჩევისას, მხოლოდ დიზაინია მნიშვნელოვანი.  განახლებული HUAWEI P30 lite მხოლოდ მიმზიდველი ქეისი არ არის, ის აღჭურვილია ხელოვნური ინტელექტის მქონე კამერათა სისიტემით და ძლიერი სამომხმარებლო ინტერფეისით, სპეციალურად გადაღებისა და მობილური თამაშების მოყვარულთათვის. 

შეგვიძლია თამამად ვთქვათ, რომ განახლებულ P30 lite-ში თანამბრად  ერთწყმის ერთმანეთს ხელოვნება, ტექნოლოგიები და მოდის ტენდენციები. საბოლოო ჯამში კი სმარტფონი, რომლის ფასიც 999 ლარია,  ერთდროულად პასუხობს ახალგაზრდა თაობის ყველა ძირითად მოთხოვნას. 

HUAWEI -ის მობილური სერვისების ეკოსისტემა სწრაფად განვითარდა და პროდუქტები და სერვისები ხელმისაწვდომია 170-ზე მეტ ქვეყანაში და გამოიყენება მსოფლიოს მოსახლეობის მესამედის მიერ. კომპანიამ უკვე  მოიზიდა 1.07 მილიონზე მეტი რეგისტრირებული დეველოპერი მთელი მსოფლიოდან. მსოფლიოს მასშტაბით მოქმედებს თექვსმეტი კვლევისა და განვითარების ცენტრი აშშ-ში, გერმანიაში, შვედეთში, რუსეთში, ინდოეთსა და ჩინეთში. HUAWEI Consumer BG არის HUAWEI სამი ბიზნეს ერთეულიდან ერთ-ერთი, მათ ძირითად მიმართულებას სმარტფონების, პერსონალური კომპიუტერების, ტაბლეტებისა და ქლაუდ სერვისების წარმოება წარმოადგენს. HUAWEI-ის გლობალური ქსელი ეყრდნობა ტელეკომუნიკაციის ბიზნესში 20 წლიან გამოცდილებას და ემსახურება მომხმარებლისთვის ინოვაციური ტექნოლოგიების შეთავაზებას მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები