1 0 : 3 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

აჭარაბეთის მხარდაჭერით ProductTank რიგით მეოთხე ღონისძიება გაიმართება

 

აჭარაბეთი განაგრძობს ინოვაციების და ტექნოლოგიების მხარდაჭერას და წარმოგიდგენთ ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიებას. 

ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიება ხუთშაბათს, 25 თებერვალს  ,20:00 საათზე გაიმართება. ProductTank-ის ეს გამოშვება ისევ და ისევ Zoom პლატფორმის მეშვეობით გაიმართება. პარალელურ რეჟიმში კი მოხდება ივენთის მსვლელობის ლაივსტრიმი ღონისძიების ოფიციალურ Facebook გვერდზე. 

შეხვედრაზე სპიკერი იქნებიან: ჰეიდი ტაპერსონი, ანანო შარაშენიძე და ხატია გაგნიძე. 

მოდერატორი კი ნატა კოსტენკოა. 

-ჰეიდი ტაპერსონი, პროდუქტის უფროსი დიზაინერი Qminder– ში, მანამდე Veriff– სა და Toggl– ში.

ჰეიდი გატაცებულია ციფრული პროდუქტების მშენებლობით - მომხმარებლის  გამოცდილებას უზრუნველყოფს ბიზნესის რთული პრობლემების გადაჭრის დროს. ის 8 წელიწადზე მეტია, რაც პროდუქტის შემუშავებაში მონაწილეობს.

განხილვის თემა იქნება: როგორ გავზომოთ დიზაინის გავლენა?

მოხსენებაში განვიხილავთ თუ როგორ გამოვიყენოთ მეტრიკა, დიზაინის გავლენის  წარმოსაჩენად, დიზაინის გადაწყვეტილებების მისაღებად და წერტილების დასაკავშირებლად დიზაინსა და ბიზნესის ზრდას შორის. 

- ანანო შარაშენიძე, Adjarabet.com– ის  პროდუქტის დიზაინერი.

ანანო მუშაობდა UI / UX დიზაინერად ბოლო 3 წლის განმავლობაში. მან აჭარაბეთში დაიწყო მუშაობა 9 თვის წინ და გახდა პროდუქტის მენეჯმენტის გუნდის წევრი. ამჟამად იგი მუშაობს მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე, ახალი მახასიათებლების შემუშავებაზე და ინტუიციური ინტერფეისების მოწოდებაზე.

განხილვის თემა იქნება: დიზაინის მეტრიკა და მონაცემები

ღონისძიებაზე ანანო ისაუბრებს, თუ როგორ იყენებს მისი გუნდი მონაცემებს მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. 

- ხატია გაგნიძე არის UX / UI დიზაინერი, რომელსაც აქვს რამდენიმე წლიანი გამოცდილება ამ ინდუსტრიაში. მცირე პროექტების გარდა, ის მუშაობდა სოციალურ პლატფორმაზე, სახელწოდებით Feedc. ამჟამად, იგი ქმნის Mymarket– ის, საქართველოში ელექტრონული კომერციის უდიდეს პლატფორმის, მომხმარებლის გამოცდილებას და ინტერფეისს. განხილვის თემა იქნება: მომხმარებელთა ნაკადის ანალიზის მარტივი მეთოდი საუბარია მომხმარებლის ნაკადის ქმედებების რაოდენობრივი გაზომვის საინტერესო მეთოდზე, რომელიც შეიძლება სასარგებლო იყოს ვებსაიტის ან აპლიკაციის გადაკეთების, ხშირად გამოყენებადი სტრუქტურების გამარტივების, ან დაინტერესებულ მხარეებთან მოლაპარაკების დროს. 

შეხვედრის მოდერატორია ნატა კოსტენკო.

ნატა სერვის - დიზაინერია Tilt the Scales– ში. ნატა გატაცებულია ინოვაციებით და ეხმარება ბიზნესს განვითარებაში. 

Tbilisi Startup Bureau უკვე თითქმის 2 წელზე მეტია აქტიურადაა ჩართული პროდუქტ მოძრაობაში და სისტემატიურად უწევს ორგანიზებას ProductTank Tbilisi-ის შეხვედრებს. დასწრება ამჯერადაც, როგორც ყოველთვის, თავისუფალია ყველა მსურველისთვის, თუმცა ვირტუალური  ადგილების რაოდენობა შეზღუდულია და, შესაბამისად, საჭიროებს წინასწარი რეგისტრაციის გავლას მოცემულ ბმულზე:  https://www.meetup.com/ProductTank-Tbilisi/events/276398937

ღონისძიება ხორციელდება Tbilisi Startup Bureau-ს მიერ, აჭარაბეთის, WiFisher-ის და GIFFER-ის პარტნიორობით.

 Linkedin Event & Facebook Event

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 19:39

    Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება...

    Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება, 2025 წლის 16 თებერვალს, სასტუმრო შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასში გაიმართება. გამარჯვებულებს გადაეცემათ Med Award-ს ჯილდოები, სიგელები და სხვა სპეცი...

  • 09:16

    ახალი თიბისი ბარათი მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე...

      თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი -  თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...

  • 15:33

    თიბისიმ საქართველოსთვის გაზიარებული სურვილები მთელ...

    ახალი წლის დღეებში, თბილისის და საქართველოს სხვა დიდი ქალაქების მონიტორებზე, ერთხელ მაინც შეგხვდებოდათ ადამიანების მიერ გამოგზავნილი 2025 წლის გულწრფელი სურვილები. თიბისიმ საქართველოსა და მის ფარგლებ...

  • 11:31

    თიბისი ბიზნესების მხარდასაჭერად...

    ბიზნესების მხარდასაჭერად, თიბისიმ, Glovo-სთან და Mymarket-თან ერთად, სპეციალური ინიციატივა წამოიწყო, რომელიც ერთი მხრივ, ქვეყანაში შექმნილი ვითარების შედეგად დაზარალებული და Happyeuyear-ის პლატფორმაზ...

  • 19:17

    თიბისი თავის საკომუნიკაციო არხებს საახალწლოდ ხალხს...

    ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენების გამო, თიბისი საახალწლო კამპანიას არ გაუშვებს. სანაცვლოდ, ყველა იმ საკომუნიკაციო არხს, რომელშიც ტრადიციულად თიბისის რეკლამები თავსდება, მოქალაქეებს დაგითმობთ, რომ თქვენი ...

  • 19:14

    PSP Pharma განცხადებას ავრცელებს: „ამ ისტორიას ა...

    გუშინ ტელეკომპანია „იმედმა“ და „რუსთავი 2“-მა გაავრცელეს ინფორმაცია, თითქოს, PSP Pharma  ჩართულია მასშტაბურ ეკონომიკურ ურთიერთობაში და აქვს უდიდესი შემოსავალი რუსეთიდან.&...

  • 13:33

    თიბისი და საქართველოს ბანკი ერთად ქართველი ხალხ...

    ქვეყანაში  შექმნილი ვითარების შედეგად  დაზარალებული მოქალაქეებისა  და ბიზნესების მხარდასაჭერად, საქართველოს ორი ყველაზე დიდი ფინანსური ინსტიტუტი - თიბისი და საქართველოს ბანკი გაერთიანდა...