რეგიონული ჰაბი - „თეგეტას“ ახალი მასშტაბური სერვის...
· მომსახურების კომპლექსურ ცენტრს გერმანული ავტოკონცერნის MAN-ის მიერ უმაღლესი A კატეგორია მიენიჭა · &...
|
აჭარაბეთი განაგრძობს ინოვაციების და ტექნოლოგიების მხარდაჭერას და წარმოგიდგენთ ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიებას.
ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიება ხუთშაბათს, 25 თებერვალს ,20:00 საათზე გაიმართება. ProductTank-ის ეს გამოშვება ისევ და ისევ Zoom პლატფორმის მეშვეობით გაიმართება. პარალელურ რეჟიმში კი მოხდება ივენთის მსვლელობის ლაივსტრიმი ღონისძიების ოფიციალურ Facebook გვერდზე.
შეხვედრაზე სპიკერი იქნებიან: ჰეიდი ტაპერსონი, ანანო შარაშენიძე და ხატია გაგნიძე.
მოდერატორი კი ნატა კოსტენკოა.
-ჰეიდი ტაპერსონი, პროდუქტის უფროსი დიზაინერი Qminder– ში, მანამდე Veriff– სა და Toggl– ში.
ჰეიდი გატაცებულია ციფრული პროდუქტების მშენებლობით - მომხმარებლის გამოცდილებას უზრუნველყოფს ბიზნესის რთული პრობლემების გადაჭრის დროს. ის 8 წელიწადზე მეტია, რაც პროდუქტის შემუშავებაში მონაწილეობს.
განხილვის თემა იქნება: როგორ გავზომოთ დიზაინის გავლენა?
მოხსენებაში განვიხილავთ თუ როგორ გამოვიყენოთ მეტრიკა, დიზაინის გავლენის წარმოსაჩენად, დიზაინის გადაწყვეტილებების მისაღებად და წერტილების დასაკავშირებლად დიზაინსა და ბიზნესის ზრდას შორის.
- ანანო შარაშენიძე, Adjarabet.com– ის პროდუქტის დიზაინერი.
ანანო მუშაობდა UI / UX დიზაინერად ბოლო 3 წლის განმავლობაში. მან აჭარაბეთში დაიწყო მუშაობა 9 თვის წინ და გახდა პროდუქტის მენეჯმენტის გუნდის წევრი. ამჟამად იგი მუშაობს მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე, ახალი მახასიათებლების შემუშავებაზე და ინტუიციური ინტერფეისების მოწოდებაზე.
განხილვის თემა იქნება: დიზაინის მეტრიკა და მონაცემები
ღონისძიებაზე ანანო ისაუბრებს, თუ როგორ იყენებს მისი გუნდი მონაცემებს მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
- ხატია გაგნიძე არის UX / UI დიზაინერი, რომელსაც აქვს რამდენიმე წლიანი გამოცდილება ამ ინდუსტრიაში. მცირე პროექტების გარდა, ის მუშაობდა სოციალურ პლატფორმაზე, სახელწოდებით Feedc. ამჟამად, იგი ქმნის Mymarket– ის, საქართველოში ელექტრონული კომერციის უდიდეს პლატფორმის, მომხმარებლის გამოცდილებას და ინტერფეისს. განხილვის თემა იქნება: მომხმარებელთა ნაკადის ანალიზის მარტივი მეთოდი საუბარია მომხმარებლის ნაკადის ქმედებების რაოდენობრივი გაზომვის საინტერესო მეთოდზე, რომელიც შეიძლება სასარგებლო იყოს ვებსაიტის ან აპლიკაციის გადაკეთების, ხშირად გამოყენებადი სტრუქტურების გამარტივების, ან დაინტერესებულ მხარეებთან მოლაპარაკების დროს.
შეხვედრის მოდერატორია ნატა კოსტენკო.
ნატა სერვის - დიზაინერია Tilt the Scales– ში. ნატა გატაცებულია ინოვაციებით და ეხმარება ბიზნესს განვითარებაში.
Tbilisi Startup Bureau უკვე თითქმის 2 წელზე მეტია აქტიურადაა ჩართული პროდუქტ მოძრაობაში და სისტემატიურად უწევს ორგანიზებას ProductTank Tbilisi-ის შეხვედრებს. დასწრება ამჯერადაც, როგორც ყოველთვის, თავისუფალია ყველა მსურველისთვის, თუმცა ვირტუალური ადგილების რაოდენობა შეზღუდულია და, შესაბამისად, საჭიროებს წინასწარი რეგისტრაციის გავლას მოცემულ ბმულზე: https://www.meetup.com/ProductTank-Tbilisi/events/276398937
ღონისძიება ხორციელდება Tbilisi Startup Bureau-ს მიერ, აჭარაბეთის, WiFisher-ის და GIFFER-ის პარტნიორობით.
Linkedin Event & Facebook Event
· მომსახურების კომპლექსურ ცენტრს გერმანული ავტოკონცერნის MAN-ის მიერ უმაღლესი A კატეგორია მიენიჭა · &...
თიბისიმ, დიდი ბრიტანეთის საელჩოსთან თანამშრომლობით, საქართველოს ტექეკოსისტემაში ქალების მეტი ჩართულობისთვის, კიდევ ერთი ახალი საგანმანათლებლო პროექტი „TBC x WIC“ განახორციელა. პროექტი გან...
● Taycan-მა ელექტრომობილების ისტორიაში მე-4 გინესის რეკორდი დაამყარა ● 17,503-კილომეტრიანი დრიფტი 59-მეტრიანი დიამეტრის წრეზე შ...
თიბისის საგანმანათლებლო პლატფორმის - თიბისი კამპუსის პირველ ეტაპს რომელიც განათლებაზე ხელმისაწვდომობის ზრდის მიზნით სტუდენტებისთვის შეიქმნა, უკვე 202 კურსდამთავრებული ჰყავს. ახალგაზრდების ცოდნ...
თიბისი მეორე წელია საქართველოში ამერიკის სავაჭრო პალატისა და MAC Georgia-ს (მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისათვის) სასტიპენდიო პროგრამის მთავარი მხარდამჭერია. პროგრამის ფარგლებში, თიბისის ფინანსური მხარდ...
Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება, 2025 წლის 16 თებერვალს, სასტუმრო შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასში გაიმართება. გამარჯვებულებს გადაეცემათ Med Award-ს ჯილდოები, სიგელები და სხვა სპეცი...
თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი - თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...
იანვარი 2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები