0 1 : 0 9
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკს ახალი ფუნქციონალი - გადახდების ისტორია დაემატა

საქართველოს ბანკი ბიზნესმომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებული სიახლეების დანერგვას განაგრძობს. ბანკის ბიზნეს მობილბანკს ახალი ფუნქციონალი - გადახდების ისტორია დაემატა. ამიერიდან ბიზნესს შესაძლებლობა აქვს მობილბანკიდან მარტივად და სწრაფად ნახოს საკუთარი სავაჭრო ოპერაციები და გაეცნოს ანალიტიკას.

ბიზნეს მობილბანკს ახალი ფუნქციონალი - გადახდების ისტორია დაემატა. მიზანი  იმ  ბიზნესების  საქმიანობის გამარტივებაა, რომელსაც საქართველოს ბანკის გადახდები  საკუთარ ონლაინ პლატფორმაზე ან ფიზიკურ სივრცეში აქვს ინტეგრირებული. თუ ბიზნესი სარგელობს ბანკის ტერმინალით, ონლაინ განვადებით ან გადახდის სხვა მეთოდით, აპლიკაციაშივე შეძლებენ თვალი ადევნონ მომხმარებლების ჩარიცხვებს, ტრანზაქციების თარიღს, თანხას, სტატუსს თუ სხვა დეტალებს.

მომავალში გადახდების ისტორიას ისეთი ფუნქციონალი დაემატება, როგორიცაა: ოპერაციების სიის გაფილტვრა, რომელიც შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების მიხედვით. ესენია: თარიღი - საწყისი და საბოლოო პერიოდის არჩევა; გადახდის მეთოდის მიხედვით (ტერმინალით ან ონლაინ); გადახდის ტიპის მიხედვით (საბარათე გადახდა, განვადება, ქულებით გადახდა QR განვადება); თანხის მოცულობისა და სტატუსის მიხედვით. გარდა ამისა, ბიზნესი ანალიტიკაში მისი მომხმარებლისა და გადახდების შესახებ ინფორმაციასაც გაეცნობა.

„საქართველოს ბანკი მუდმივად ცდილობს მომხმარებლებს კომფორტული ციფრული გამოცდილება შეუქმნას. ჩვენ აქტიურად ვართ ჩართული ციფრულ პროდუქტებსა და სერვისების განვითარების პროცესში. დღეს ბიზნესის წარმატებას ის ციფრული გადაწყვეტილებები განსაზღვრავს, რომელიც ბიზნესის საჭიროებების გათვალისწინებით და საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნითაა შექმნილი. სწორედ ასეთ სიახლეს ვთავაზობთ მომხმარებლებს, რომლებიც გადახდების ისტორიის ნახვას ბიზნეს მობილბანკში მარტივად შეძლებენ. მცირე და საშუალო ბიზნესს ხშირად სჭირდება კონკრეტული განხორციელებული ტრანზაქციის ჭრილში ინფორმაციის სწრაფად მიღება, რომელიც აქამდე მხოლოდ ბიზნეს ინტერნეტბანკში იყო შესაძლებელი. ახლა უკვე ბიზნეს მობილბანკსაც დაემატა. ეს არის ნებისმიერ დროს ნებისმიერ ადგილას მარტივად გამოსაყენებელი ფუნქციონალი. ჩვენი მიზანია, ბიზნესს საქმიანობის განვითარებისთვის კიდევ უფრო მეტი შესაძლებლობა შევუქმნათ“, - განაცხადა საქართველოს ბანკის ციფრული საბანკო მომსახურების დეპარტამენტის დირექტორმა, ლევან კობაძიხემ.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...

  • 10:09

    PSP-ში 50%-მდე ფასდაკლება დაიწყო მსოფლიოს ცნობილი...

      PSP-ში 50%-მდე ფასდაკლება დაიწყო. შეარჩიეთ „ვალენტინობის“ საჩუქარი PSP-ს სილამაზისა და თავის მოვლის მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების მარავალფეროვანი ასორტიმენტიდან განსაკუთრებული ფასდაკ...

  • 18:04

    „თეგეტა ჰოლდინგი“ AmCham-ისა და MAC Georgia-ს სასტ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, განათლების ხელშეწყობის ეგიდით, სასტიპენდიო პროგრამის მხარდამჭერი გახდა. პროექტს სოციალურად დაუცველი სტუდენტების მხარდასაჭერად ამერიკის სავაჭრო პალატა საქართველოში...