2 0 : 3 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„ტოიოტა ცენტრი თეგეტა“ 6 წლის იუბილეს აღნიშნავს

„ტოიოტა ცენტრი თეგეტას“ ისტორია 2014 წლიდან იწყება. 6 წლის წინ კომპანიამ „ტოიოტა კავკასიისგან“ ტოიოტას დილერისა და ავტორიზებული სერვისცენტრის ოფიციალური სტატუსი მიიღო და აქტიურად დაიწყო ტოიოტას ავტომობილების რეალიზაცია. იმავე წელს გაიხსნა განახლებული სერვისცენტრი, რომელიც უნიკალურია მისი მასშტაბით და გამოირჩევა მსოფლიო სტანდარტებთან შესაბამისობით.

პროექტი განხორციელდა ს.ს. „თიბისი ბანკის“ და „ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის“ (EBRD) მხარდაჭერით. „თეგეტა მოტორსმა“ პროექტში 11 მილიონამდე ლარის ინვესტიცია განახორციელა. კომპანია მონობრენდულია და მისი მომსახურება სრულად ტოიოტას ბრენდის ავტომობილებზეა ფოკუსირებული.

„ტოიოტა ცენტრი თეგეტა“ „თეგეტა მოტორსის“ რიგით მე-5 შვილობილი კომპანიაა. ამ ეტაპზე კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს უახლესი მოდელების ავტომობილებს, მხოლოდ ორიგინალ ავტოსათადარიგო ნაწილებს, აქსესუარებს და ავტოტექმომსახურების სრულ სერვისს. ამასთანავე კომპანიამ მომხმარებლის მეტი კომფორტისთვის დანერგა სერვისი - „ტოიოტა კომფორტი“. 2016 წელს კი შეიქმნა „Toyota PLUS“, რომლის ფარგლებში მომხმარებელს შეუძლია „ტოიოტა ცენტრ თეგეტაში“ ჩააბაროს მისი კუთვნილი ნებისმიერი მარკის ავტომობილი საბაზრო ღირებულებით და სხვაობის დამატებით გაიყვანოს მისთვის სასურველი ახალი ტოიოტა.

2019 წელს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტას“ მიერ განხორციელდა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი პროექტი კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართულებით და შეიქმნა „მწვანე გზის კლუბი“, რომლის წევრებსაც წარმოადგენენ „ტოიოტა ცენტრ თეგეტაში“ შეძენილი ჰიბრიდული ძრავით აღჭურვილი მოდელების მფლობელები. კლუბის ძირითად მიზანს წარმოადგენს გარემოზე ზრუნვა.

გამორჩეული იყო 2020 წელი, როდესაც კოვიდ-19-ით გამოწვეულმა პანდემიამ სულ სხვა რეალობის წინაშე დააყენა როგორც სრულიად მსოფლიო, ასევე ლოკალური ბიზნეს სუბიექტები. არსებული ვითარებიდან გამომდინარე „ტოიოტა ცენტრი ტეგეტამ“ დანერგა სხვადასხვა ციფრული პლატფორმები, როგორებიცაა ავტომობილების ონლაინ მაღაზია და შოურუმი, ავტომობილების შეკვეთის და რეზერვაციის ონლაინ სერვისი. ასევე შეიქმნა ავტოსერვისზე ჩაწერის მობილური აპლიკაცია, რომელიც განკუთვნილია Android-ის და IOS-ის ოპერაციული სისტემებისთვის.

2020 წლის ზაფხულიდან „ტოიოტა ცენტრი თეგეტა“ მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ დაზღვევას „ტოიოტა კასკოს“, რომელიც მომხმარებლის მოთხოვნებზე მაქსიმალურად მორგებული სადაზღვევო პირობებით გამოირჩევა. ასევე შემოდგომიდან „ტოიოტა ცენტრ თეგეტას“ ერთგულ მომხმარებლებს გადაეცემათ „ლოიალობის ბარათები“, რომლის საშუალებითაც ისინი შეძლებენ დააგროვონ ქულები და შემდეგ სურვილისამებრ გამოიყენონ პროდუქციის ან მომსახურების შეძენისას.

„ტოიოტა ცენტრი თეგეტას“ ფილოსოფიის მთავარ არსს წარმოადგენს იაპონური სიტყვა „კაიზენი“, რაც ნიშნავს მუდმივ სწრაფვას უკეთესობისკენ. კომპანია თითოეული პროექტის განხორციელებისას სწორედ ამ მიდგომით ხელმძღვანელობს.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 13:26

    ამერიკის სავაჭრო პალატისა და MAC Georgia-ს სასტიპე...

    თიბისი მეორე წელია საქართველოში ამერიკის სავაჭრო პალატისა და MAC Georgia-ს (მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისათვის) სასტიპენდიო პროგრამის მთავარი მხარდამჭერია. პროგრამის ფარგლებში, თიბისის ფინანსური მხარდ...

  • 19:39

    Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება...

    Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება, 2025 წლის 16 თებერვალს, სასტუმრო შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასში გაიმართება. გამარჯვებულებს გადაეცემათ Med Award-ს ჯილდოები, სიგელები და სხვა სპეცი...

  • 09:16

    ახალი თიბისი ბარათი მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე...

      თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი -  თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...

  • 15:33

    თიბისიმ საქართველოსთვის გაზიარებული სურვილები მთელ...

    ახალი წლის დღეებში, თბილისის და საქართველოს სხვა დიდი ქალაქების მონიტორებზე, ერთხელ მაინც შეგხვდებოდათ ადამიანების მიერ გამოგზავნილი 2025 წლის გულწრფელი სურვილები. თიბისიმ საქართველოსა და მის ფარგლებ...

  • 11:31

    თიბისი ბიზნესების მხარდასაჭერად...

    ბიზნესების მხარდასაჭერად, თიბისიმ, Glovo-სთან და Mymarket-თან ერთად, სპეციალური ინიციატივა წამოიწყო, რომელიც ერთი მხრივ, ქვეყანაში შექმნილი ვითარების შედეგად დაზარალებული და Happyeuyear-ის პლატფორმაზ...

  • 19:17

    თიბისი თავის საკომუნიკაციო არხებს საახალწლოდ ხალხს...

    ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენების გამო, თიბისი საახალწლო კამპანიას არ გაუშვებს. სანაცვლოდ, ყველა იმ საკომუნიკაციო არხს, რომელშიც ტრადიციულად თიბისის რეკლამები თავსდება, მოქალაქეებს დაგითმობთ, რომ თქვენი ...

  • 19:14

    PSP Pharma განცხადებას ავრცელებს: „ამ ისტორიას ა...

    გუშინ ტელეკომპანია „იმედმა“ და „რუსთავი 2“-მა გაავრცელეს ინფორმაცია, თითქოს, PSP Pharma  ჩართულია მასშტაბურ ეკონომიკურ ურთიერთობაში და აქვს უდიდესი შემოსავალი რუსეთიდან.&...