2 3 : 4 7
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისი ბიზნეს საქმიანობის მხარდაჭერის მიზნით POS ტერმინალების ქეშბექ კამპანიას იწყებს

31 დეკემბრის ჩათვლით თიბისი POS ტერმინალების ქეშბექ  აქციას იწყებს, რომლის ფარგლებშიც იმ მერჩანტებს, რომლებსაც არ აქვს თიბისის ტერმინალი და ამ პერიოდში აიღებენ ტერმინალს, საკომისიოს თანხის 1% დაუბრუნდებათ ქეშბექის სახით.  აქციის მიზანია გაიზარდოს კომპანიებში ტრანზაქციულად აქტიური POS ტერმინალების რაოდენობა და ბრუნვის მოცულობა.

 

კამპანიაში მონაწილეობას მიიღებს გადასახადის გადამხდელი ყველა ფიზიკური და იურიდიული პირი:

 

·         კომპანიები, რომლებიც არ სარგებლობენ თიბისი ბანკის POS ტერმინალით და აქციის პერიოდში ისარგებლებენ აღნიშნული პროდუქტით სტანდარტული ტრანზაქციული საკომისიოთი.

·         კომპანიები, რომლებიც სარგებლობენ თიბისი ბანკის POS ტერმინალით, თუმცა არ ჰქონიათ ტრანზაქციული ბრუნვა ოქტომბრის თვეში და სარგებლობენ სტანდარტული ტრანზაქციული საკომისიოთი.

·         სტანდარტული ტარიფები იხილეთ აქ: https://tbcpayments.ge/pos

 

კამპანიაში მონაწილეობისთვის აუცილებელია:

·         თუ გაქვს კომპანია და არ სარგებლობ თიბისი ბანკის POS ტერმინალებით, შეუკვეთე თიბისი ბანკის POS ტერმინალი 2023 წლის 1 ნოემბრიდან 2023 წლის 31 დეკემბრის ჩათვლით, მიიღე საბარათე გადახდები და დაიბრუნე თიბისი ბანკის ბარათებით ჯამური გადახდების მოცულობის 1%;

·         აუცილებელი პირობაა, რომ კამპანიის მოქმედების პერიოდში (ნოემბერი/დეკემბერი), თიბისი ბანკის POS ტერმინალის თვიური ბრუნვა არ იყოს 3000 ლარზე ნაკლები.

·         კამპანიაში მონაწილე კომპანია უნდა სარგებლობდეს რომელიმე ბიზნეს ნაკრებით ( სტარტაპერი, ყვითელი, ლურჯი, იასამნისფერი).

 

 

აქციის პერიოდში, კომპანიები მიიღებენ შემდეგ სარგებელს: კომპანიები, რომლებიც არ სარგებლობენ თიბისი ბანკის POS ტერმინალებით და კამპანიის პერიოდში მოითხოვენ POS ტერმინალის რეგისტრაციას და რეგისტრაციის თვეში ტერმინალის ჯამური ბრუნვა გადააჭარბებს 3,000 ლარს, თიბისი აღნიშნული კომპანიებისათვის უზრუნველყოფს თიბისის ბარათებით ჯამური გადახდების მოცულობის 1%-ის დაბრუნებას არაუგვიანეს მომდევნო თვის ბოლომდე. 

 

ხოლო ის კომპანიები, რომლებიც სარგებლობენ თიბისი ბანკის POS ტერმინალ(ებ)ით, თუმცა არ ჰქონიათ ბრუნვა არცერთ ტერმინალზე ოქტომბრის თვეში და აქციის პერიოდში გააქტიურდებიან იმდაგვარად, რომ ტერმინალის თვის ჯამური ბრუნვა გადააჭარბებს  3000 ლარს, თიბისი აღნიშნული კომპანიებისათვის უზრუნველყოფს თიბისის ბარათებით ჯამური გადახდების მოცულობის 1%-ის დაბრუნებას არაუგვიანეს მომდევნო თვის ბოლომდე.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...