1 5 : 3 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

მსოფლიო

აჭარაბეთის მხარდაჭერით ProductTank რიგით მეოთხე ღონისძიება გაიმართება

 

აჭარაბეთი განაგრძობს ინოვაციების და ტექნოლოგიების მხარდაჭერას და წარმოგიდგენთ ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიებას. 

ProductTank Tbilisi-ის რიგით მეოთხე ღონისძიება ხუთშაბათს, 25 თებერვალს  ,20:00 საათზე გაიმართება. ProductTank-ის ეს გამოშვება ისევ და ისევ Zoom პლატფორმის მეშვეობით გაიმართება. პარალელურ რეჟიმში კი მოხდება ივენთის მსვლელობის ლაივსტრიმი ღონისძიების ოფიციალურ Facebook გვერდზე. 

შეხვედრაზე სპიკერი იქნებიან: ჰეიდი ტაპერსონი, ანანო შარაშენიძე და ხატია გაგნიძე. 

მოდერატორი კი ნატა კოსტენკოა. 

-ჰეიდი ტაპერსონი, პროდუქტის უფროსი დიზაინერი Qminder– ში, მანამდე Veriff– სა და Toggl– ში.

ჰეიდი გატაცებულია ციფრული პროდუქტების მშენებლობით - მომხმარებლის  გამოცდილებას უზრუნველყოფს ბიზნესის რთული პრობლემების გადაჭრის დროს. ის 8 წელიწადზე მეტია, რაც პროდუქტის შემუშავებაში მონაწილეობს.

განხილვის თემა იქნება: როგორ გავზომოთ დიზაინის გავლენა?

მოხსენებაში განვიხილავთ თუ როგორ გამოვიყენოთ მეტრიკა, დიზაინის გავლენის  წარმოსაჩენად, დიზაინის გადაწყვეტილებების მისაღებად და წერტილების დასაკავშირებლად დიზაინსა და ბიზნესის ზრდას შორის. 

- ანანო შარაშენიძე, Adjarabet.com– ის  პროდუქტის დიზაინერი.

ანანო მუშაობდა UI / UX დიზაინერად ბოლო 3 წლის განმავლობაში. მან აჭარაბეთში დაიწყო მუშაობა 9 თვის წინ და გახდა პროდუქტის მენეჯმენტის გუნდის წევრი. ამჟამად იგი მუშაობს მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე, ახალი მახასიათებლების შემუშავებაზე და ინტუიციური ინტერფეისების მოწოდებაზე.

განხილვის თემა იქნება: დიზაინის მეტრიკა და მონაცემები

ღონისძიებაზე ანანო ისაუბრებს, თუ როგორ იყენებს მისი გუნდი მონაცემებს მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. 

- ხატია გაგნიძე არის UX / UI დიზაინერი, რომელსაც აქვს რამდენიმე წლიანი გამოცდილება ამ ინდუსტრიაში. მცირე პროექტების გარდა, ის მუშაობდა სოციალურ პლატფორმაზე, სახელწოდებით Feedc. ამჟამად, იგი ქმნის Mymarket– ის, საქართველოში ელექტრონული კომერციის უდიდეს პლატფორმის, მომხმარებლის გამოცდილებას და ინტერფეისს. განხილვის თემა იქნება: მომხმარებელთა ნაკადის ანალიზის მარტივი მეთოდი საუბარია მომხმარებლის ნაკადის ქმედებების რაოდენობრივი გაზომვის საინტერესო მეთოდზე, რომელიც შეიძლება სასარგებლო იყოს ვებსაიტის ან აპლიკაციის გადაკეთების, ხშირად გამოყენებადი სტრუქტურების გამარტივების, ან დაინტერესებულ მხარეებთან მოლაპარაკების დროს. 

შეხვედრის მოდერატორია ნატა კოსტენკო.

ნატა სერვის - დიზაინერია Tilt the Scales– ში. ნატა გატაცებულია ინოვაციებით და ეხმარება ბიზნესს განვითარებაში. 

Tbilisi Startup Bureau უკვე თითქმის 2 წელზე მეტია აქტიურადაა ჩართული პროდუქტ მოძრაობაში და სისტემატიურად უწევს ორგანიზებას ProductTank Tbilisi-ის შეხვედრებს. დასწრება ამჯერადაც, როგორც ყოველთვის, თავისუფალია ყველა მსურველისთვის, თუმცა ვირტუალური  ადგილების რაოდენობა შეზღუდულია და, შესაბამისად, საჭიროებს წინასწარი რეგისტრაციის გავლას მოცემულ ბმულზე:  https://www.meetup.com/ProductTank-Tbilisi/events/276398937

ღონისძიება ხორციელდება Tbilisi Startup Bureau-ს მიერ, აჭარაბეთის, WiFisher-ის და GIFFER-ის პარტნიორობით.

 Linkedin Event & Facebook Event

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები