0 9 : 4 9
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ვოლვო XC40 Google-ის სპეციალური სისტემით „ვოლვო ქარ საქართველოს“ შოურუმში

 

შვედურმა პრემიუმ ბრენდმა ვოლვო XC40-ის განახლებული ვერსია წლის დასაწყისში წარადგინა. ავტომობილი წარმოდგენილია შეცვლილი ფარებით, კიდევ უფრო დახვეწილი დიზაინითა და Google-ის სპეციალური სისტემით, რაც, ფაქტობრივად, მის ეკრანს Smartphone-ად აქცევს. განახლებული მოდელი უკვე „ვოლვო ქარ საქართველოს“ შოურუმშია.

ახალი „ვოლვოს“ მფლობელებს Google-ის სპეციალური სისტემის დახმარებით საშუალება ექნებათ, ცენტრალური ეკრანიდან ისეთ ციფრულ სერვისებზე ჰქონდეთ წვდომა, როგორებიცაა Google Assistant, Google Maps-ის ნავიგაცია და აპლიკაციების ფართო არჩევანი Google Play-დან.

ავტომობილი „ვოლვო ქარ საქართველოს“ შოურუმში რამდენიმე ფერშია ხელმისაწვდომი - Cloud Blue, Bright Dusk, Vapour Grey, Sage Green & Fjord Blue. აღსანიშნავია ასევე, რომ გასაყიდად გამოტანილია AWD XC40-ების ბოლო ერთეულები, რადგან ამის შემდგომ გამოსული ყოველი XC40 მხოლოდ წინა წამყვანი თვლებით იქნება წარმოდგენილი.

კომპანიაში აცხადებენ, რომ მიწოდებასთან დაკავშირებული სიტუაცია მკვეთრადაა გაუმჯობესებული. შედეგად, „ვოლვო ქარ საქართველოს“ შოურუმში მრავალფეროვანი არჩევანია. ყველაზე მოთხოვნადი მოდელები კი ამჟამად XC40 და XC60-ია.

გიორგი შაქარაშვილი, „ვოლვოს ქარ საქართველოს“ გაყიდვების უფროსი:  ლოგისტიკური გამოწვევები პრაქტიკულად აღმოფხვრილია და დღეს ჩვენს მომხმარებელს შეგვიძლია ყველაზე უსაფრთხო ავტომობილის ფართო სამოდელო რიგი შევთავაზოთ. რაც შეეხება განახლებულ XC40-ს, მისი ძირითადი უპირატესობებია კომპაქტურობა, მარტივად პარკირების შესაძლებლობა, მოქნილობა და, რა თქმა უნდა, სტილი. ვიზუალურად საკმაოდ დახვეწილი მოდელია, ახალი ფორმის ფარებით. ასევე უნდა ითქვას Google-თან თანამშრომლობაზე, რაც იმას ნიშნავს, რომ ავტომობილი უზრუნველყოფილია Google-ის სპეციალური სისტემით. ბოლო პერიოდში დიდია მოთხოვნა კიდევ ერთ მოდელზე - XC60-ზე. ეს არის ტევადი და ამასთანავე, დახვეწილი ავტომობილი, რომელიც საოჯახო მოდელად მიიჩნევა. ამავე დროს შედარებით მაღალია, მარტივად დასამორჩილებელი და დინამიკურიც სწრაფად გადაადგილებისას“.

VOLVO-ს ორივე მოდელი Mild Hybrid-ია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ავტომობილების ბენზინის ძრავას მუდმივ რეჟიმში ჩართული ელექტროგენერატორი ეხმარება. ეს კი, თავის მხრივ, უზრუნველყოფს წვის შემცირებას, უკეთეს აჩქარებასა და მაქსიმალურად ნაკლებ ხმაურს. რაც მთავარია,  ბევრად ნაკლებია გამონაბოლქვის დონეც.

ცნობილია, რომ VOLVO მუდმივად ზრუნავს ეკოლოგიაზე, როგორც გამონაბოლქვის დონის დაბალი მაჩვენებლით, ისე ავტომობილის ინტერიერში გამოყენებული მასალით. პრემიუმ ბრენდი განსაკუთრებით ამახვილებს ყურადღებას უსაფრთხოებაზე, რაც VOLVO-ს ავტომობილების თითოეულ დეტალში იგრძნობა.

ორივე მოდელის შეძენა „ვოლვო ქარ საქართველოს“ შოურუმში დიდი ფასდაკლებით არის შესაძლებელი - XC40-ებზე მოქმედებს 30 000-ლარიანი, ხოლო XC60-ებზე 12,000-ლარიანი ფასდაკლებები.

--

ვოლვო ქარ საქართველო: შვედურ ავტოგიგანტს საქართველოში „თეგეტა ჰოლდინგში“ შემავალი კომპანია "ვოლვო ქარ საქართველო“ წარმოადგენს, რომელიც ბაზარზე  2019 წლიდან ოპერირებს. კომპანია პრემიუმ კლასის ავტომობილების ექსკლუზიური დილერია. კომპანია მომხმარებელს  SUV-ებს, სედანებსა და უნივერსალებს სთავაზობს, მათ შორის არის როგორც დამუხტვადი ჰიბრიდები, ისე  შიგაწვის ძრავიანი უახლესი მოდელები. შოურუმის გარდა, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, კომპანიის ციფრული მაღაზიით ისარგებლოს, კომპანიის ვებგვერდზე ავტომობილი 360-გრადუსიანი სისტემით, დისტანციურად შეაფასოს და კონფიგურატორის დახმარებით, სასურველი კომპლექტაციის მოდელი საკუთარი გემოვნებით ააწყოს, რომლის ჩამოყვანასაც „ვოლვო ქარ საქართველო“ უზრუნველყოფს.

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...