1 5 : 2 4
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

Nemiroff კარდინალურად ცვლის დიზაინს

საერთაშორისო ბრენდმა Nemiroff- მა, მსოფლიოში არყის ერთ-ერთმა მსხვილმა მწარმოებელმა, რადიკალურად შეცვალა პოპულარული სასმელების ბოთლების გარეკანი.

სამყარო სწარაფად იცვლება, ფაქტიურად ყოველთვიურად და ამას ვერაფერი შეცვლის. წარსულს ჩაბარდნენ დისკიანი ტელეფონები, რომლებიც სმარტფონებად გადაიქცნენ და ახლა დროა Nemiroff-ის ტრადიციული ბოთლ-შტოფს გადაეჩვიოთ. მაგრამ ყველა ცვლილება მხოლოდ უკეთესობისკენ არის მიმართული, ამიტომ თაყვანისმცემლებს ელოდებათ ბოთლის ახალი თამამი დიზაინი.

ახალი დიზაინები მიიღეს ხორბლის Nemiroff, Nemiroff Delikat, Nemiroff Original და Nemiroff უკრაინული თაფლითა და წიწაკით, ბრენდის სავიზიტო ბარათმა. ეხლა, გარე ცვლილებების გარდა, ხაზმა მიიღო ახალი სახელი - The Originals, რაც მიუთითებს ბრენდის საფუძველსა და წარმოშობაზე, მის მრავალსაუკუნოვან ისტორიაზე, რომელიც აღწევს XVIII საუკუნეს.

«გარე ცვლილებებთან ერთად, მნიშვნელოვანია შეინარჩუნო საკუთარი თავი, შენი პრინციპები და ცხოვრების წესები. გარე ცვლილებების შემდეგაც, ამბიციური და დაუოკებელი პიროვნებები ინარჩუნებენ თავის არსს, რადგან მათ აქვთ ღერო, ხასიათი», - კომენტარი გააკეთა Nemiroff აღმასრულებელმა დირექტორმა იური სოროჩინსკიმ - «ათწლეულების შემდეგაც კი, მსოფლიო ბაზრის დაპყრობით და სახელის შექმნით Nemiroff The Originals გარეგნულად იცვლება, მაგრამ საკუთარი ხარისხის ერთგული რჩება. ახალი დიზაინი, მაგრამ იგივე ლეგენდარული გემო».

ზუსტად რა შეიცვალა?

1. ფორმა შეიცვალა მართკუთხედი ფორმიდან კვადრატულ ფუძემდე, ზოგადად დიზაინი განსხვავებული გახდა. განახლებული ფორმა არამარტო თანამედროვე სტილისაა, არამედ საკმაოდ ერგონომიულიცაა - გვერდითა კიდეების სპეციალური დიზაინის გამო, მისი დაჭერა ხელში კიდევ უფრო მოსახერხებელი გახდა.

2. კრაფტის ეტიკეტი. უნიკალურობა ხაზს უსვამს ახალი შრიფტებს, ფერებს და გრაფიკული ელემენტებს, რომლებიც ახასიათებენ ისტორიის გააზრებას თანამედროვე სტილში. 

3. ახალი ეკო-ხუფი, დამზადებულია უსაფრთხო მასალებისგან და არ შეიცავს ბისფენოლ-ა-ს. გარდა ამისა, Nemiroff ბრენდისთვის შემუშავებული ახალი ხუფები მსოფლიოში პირველთა შორისაა, რომლებიც პოლიკარბონატის გამოყენების გარეშე მზადდება.

4. დაცვა ფალსიფიკაციისგან უზრუნველყოფა ხდება Nemiroff-თვის კოლუმბიის ხუფის უნიკალური კონსტრუქციის წყალობით. იგი არა მარტო მტკიცე ფიქსაციის გარანტიას იძლევა, არამედ იცავს ბოთლის შიგთავსის დაქცევისგან და თავსახურის შესაძლო მოხსნისგან. თუ ხუფი მოიხსნება, ის იშლება და მისთვის პირვანდელი სახის მიცემა შეუძლებელი იქნება. კლასიკური დაცვა, რომელიც Nemiroff  წლების განმავლობაში გამოიყენა (ლაზერული თარიღი მინაზე და ხუფზე) ახალ დიზაინში რჩება.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:40

    თიბისის OPEN API-ს გუნდმა Google-ის მოწვევით პარიზ...

    Google-ის მიწვევით, თიბისის ტექნოლოგიური გუნდის - Open API-ის წევრები პარიზში გამართულ Apigee Summit 2024-ს დაესწრნენ, რომლის მთავარი თემა და დევიზი No AI without APIs იყო. სამიტს მსოფლიოს სხვა...

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...