1 7 : 4 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

რე|ბანკი მიუსაფარ ცხოველებზე ზრუნვას განაგრძობს

საკარანტინე შეზღუდვების პირობებში საკვები წყაროს გარეშე დარჩნენ მიუსაფარი ცხოველები. რე|ბანკმა გადაწყვიტა ასეთი ძაღლების და კატებისთვის საკვების შეძენა და იმ ორგანიზაციების და საინიციატივო ჯგუფებისთვის გადაცემა, რომლებიც ქუჩაში მყოფ ცხოველებზე აქტიურად ზრუნავენ ქვეყნის მასშტაბით:

-        ‘მიუსაფარ ცხოველთა კლუბი’

-        საინიციატივო ჯგუფი ‘მარტო დარჩენილი ცხოველებისთვის’

-        ცხოველთა გადარჩენის სახალხო ფრონტი

„პანდემიის და ზამთრის პირობებში საკვების მოპოვება პრაქტიკულად შეუძლებელი გახდა მიუსაფარი ცხოველებისთვის. რე|ბანკისგან გადმოცემული საკვები დაურიგდებათ თბილისში მიმკედლებლებს და მიუსაფარ ძაღლებზე მზრუნელ პირებს. რებანკის ინიციატივა სოციალური პასუხისმგებლობის მისაბაძი მაგალითია და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია მიუსაფარი ცხოველებისათვის, ასევე მათზე მზრუნველი ადამიანების და მიმკედლებლებისათვის.“ - ნანა ძირტკბილაშვილი, მიუსაფარ ცხოველთა კლუბის წარმომადგენელი.

 „მადლობელი ვართ რებანკის, რომელიც საკვებით დაეხმარა ჩვენს ყოველწლიურ სოციალურ აქტივობას „გახდი სანტა მიუსაფარი ცხოველებისთვის". აღნიშნული აქცია ითვალისწინებს შემოწირულობების შეგროვებას და შემდგომ, მთელი ქვეყნის მასშტაბით მიუსაფარ ცხოველებსა და მათ გულშემატკივრებზე განაწილებას.“ - თიკო კვალიაშვილი, ცხოველთა გადარჩენის სახალხო ფრონტი.

„მთელი გუნდის სახელით მსურს, მადლობა გადავუხადო რე|ბანკს, რომელმაც გამოიჩინა მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობა და გადაწყვიტა, დახმარებოდა ქუჩის ცხოველებს. მას შემდეგ, რაც ქვეყნის მასშტაბით სამუშაო სივრცეები და საკვები ობიექტები კვლავ დაიხურა, მიუსაფრები საკვები წყაროს გარეშე დარჩნენ. განსაკუთრებით მძიმეა მათი ყოფა მაგისტრალებსა და დაუსახლებელ ტერიტორიებზე. რე|ბანკის შემოწირულობით შეძენილი საკვებით შევძლებთ, დავაპუროთ მარტო დარჩენილი ცხოველები რამდენიმე რეგიონში, რომლებსაც კიდევ უფრო მეტად ვჭირდებით ზამთარში. იმედი გვაქვს, რომ ეს კოლაბორაცია იქნება საუკეთესო მაგალითი, თუ როგორ შეიძლება გახდნენ ცხოველები კომპანიების CSR-ის სტრატეგიის ნაწილი.“ - მარიამ ცერცვაძე, მარტო დარჩენილი ცხოველებისთვის თანაორგანიზატორი.

რე|ბანკის სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში ამ მიმართულების აქტივობა პირველი არაა. ბანკმა 2019 წლის ოქტომბერში დააფინანსა Dog Organization Georgia-ს პროექტი: თავშესაფრის ტერიტორიაზე მოეწყო და ტექნიკურად გაიმართა ვეტერინარული ოთახი, რომელიც მიუსაფარი ძაღლების ვაქცინაციას და პირველად დახმარებას უზრუნველყოფს.

რე|ბანკი პაშა ბანკის საცალო მიმართულების ქვე-ბრენდია, რომელიც 2019 წლის აგვისტოში შემოვიდა ქართულ საბანკო სივრცეში და მომხმარებელს ძირითად საბანკო პროდუქტებთან ერთად სთავაზობს ინოვაციურ განვადების და საკრედიტო ბარათს ტოპ|ქარდი.

rebank.ge | +995 32 222 25 25 | *2525

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:40

    თიბისის OPEN API-ს გუნდმა Google-ის მოწვევით პარიზ...

    Google-ის მიწვევით, თიბისის ტექნოლოგიური გუნდის - Open API-ის წევრები პარიზში გამართულ Apigee Summit 2024-ს დაესწრნენ, რომლის მთავარი თემა და დევიზი No AI without APIs იყო. სამიტს მსოფლიოს სხვა...

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...