1 7 : 4 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„ნატახტარი ემბერი - 3 მარცვლის გემო“ - ახალი ლიმიტირებული სერია უკვე გაყიდვაშია

„ეფეს საქართველომ“  მისი წამყვანი ლუდის ბრენდის „ნატახტრის“ ახალი სერია წარმოადგინა, რომელიც შეზღუდული რაოდენობით გაიყიდება. „ნატახტრის“ ბრენდის ქვეშ განსხვავებული სახით უკვე ჩამოისხა და გაყიდვაშია შემოდგომის განსაკუთრებული სერია, „ნატახტარი ემბერი - 3 მარცვლის გემო“. „ნატახტარი ემბერი“ (Amber) დამზადებულია 3 სხვადასხვა სახეობის ალაოს გამოყენებით, რაც მას განსაკუთრებულ არომატს ანიჭებს, ხოლო  ალკოჰოლის მოცულობა 4.9% -ს შეადგენს.

„ნატახტარი ემბერის” სითხე განსხვავებულია, რადგან  მის დასამზადებლად 3 სხვადასხვა სახეობის ალაოა გამოყენებული (ქერის, ხორბლის და ჭვავის). როგორც კომპანიაში განმარტავენ, „ნატახტარი ემბერისთვის“ ქერის, ხორბლისა და ჭვავის ალაო საგულდაგულოდ გაიფილტრა, დუღილის დროს სვიაც დაემატა და ნატახტრის წყალთან ერთად უგემრიელესი და  ნამდვილი შემოდგომის ლუდის გემო შეიქმნა.

„ჩვენთვის, როგორც ლუდის ბაზრის ლიდერისთვის, ყოველთვის მნიშვნელოვანია ჩავდოთ ინვესტიცია ინოვაციაში მომხმარებლის საჭიროებების შესაბამისად, ლიმიტირებული სერიების მიზანიც სწორედ  სეზონური სიახლეების შეთავაზებაა.  ჩვენ გვჯერა, რომ ჩვენ მაღალი ხარისხის ლუდის გარდა ჩვენს მომხმარებლს სიხარულსაც ვანიჭებთ. ეს სიხარული კი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი გახდა პანდემიის პირობებში. სწორედ ამიტომ, სხვადასხვა სირთულის მიუხედავად, შევქმენით შემოდგომის განსაკუთრებული ლუდი, „ნატახტარი ემბერი“ - აღნიშნავს „ეფეს საქართველოს“ მარკეტინგის მენეჯერი ანა ქარჩავა. 

შეგახსენებთ, რომ  „ეფეს საქართველომ“  „ნატახტარის“ ბრენდის ქვეშ მომხმარებელს უკვე წარუდგინა „ნატახტარი პლატინუმი“ და „ნატახტარი გრინი“, როგორც სეზონური გამოცემები - ეს იყო განსხვავებული გემოვნების პროფილები მომხმარებელთა ცვალებად საჭიროებებზე მორგებით. მოგვიანებით კი,  100% ცივი „ნატახტარი“ თერმოქრომული ეტიკეტის გამოყენებით, რომელიც მარკირების ტექნოლოგიის ერთ-ერთი უახლესი ინოვაციაა და უზრუნველყოფს ლუდის იდეალურ ტემპერატურაზე მირთმევას.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:40

    თიბისის OPEN API-ს გუნდმა Google-ის მოწვევით პარიზ...

    Google-ის მიწვევით, თიბისის ტექნოლოგიური გუნდის - Open API-ის წევრები პარიზში გამართულ Apigee Summit 2024-ს დაესწრნენ, რომლის მთავარი თემა და დევიზი No AI without APIs იყო. სამიტს მსოფლიოს სხვა...

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...