თიბისი IT აკადემიის კიბერუსაფრთხოების კურსი ქალები...
თიბისიმ, დიდი ბრიტანეთის საელჩოსთან თანამშრომლობით, საქართველოს ტექეკოსისტემაში ქალების მეტი ჩართულობისთვის, კიდევ ერთი ახალი საგანმანათლებლო პროექტი „TBC x WIC“ განახორციელა. პროექტი გან...
|
საქართველოს ბანკი ადგილობრივი ბიზნესის მხარდაჭერის მიზნით ურბანული პროექტის, “ქარავანი ორბელიანზეს” გენერალური პარტნიორია. გემრიელი ფუდმარკეტი; სახალისო საბავშვო ზონა და სხვა მრავალი გასართობით 11-12 ივნისს “ქარავანმა ორბელიანზე” სტუმრებს ზაფხულის საინტერესო დღე შესთავაზა.
„ქარავანი უკვე მე-4 წელია აერთიანებს მრავალფუნქციურ ღია და დახურულ სივრცეებს, თბილისის ცენტრში - ორბელიანის მოედანზე. ქარავანი ქმნის უნიკალურ გამოცდილებას და ერთიანებს ადამიანებს - მომხმარებლებს და ბიზნეს სუბიექტებს, რათა დაუკავშირდნენ ერთმანეთს და ამ კავშირიდან სასიამოვნო და სასარგებლო გამოცდილება მიიღონ. ქარავანი აერთიანებს 4 ძირითად მიმართულებას. ესაა: სამეწარმეო ბაზარი; შემეცნებითი, საბავშვო და გასართობი პროგრამები. 11-12 ივნისს ჩვენთან მოსულ სტუმრებს მხიარული დღე მოვუწყვეთ. სტუმრების განწყობაზე 11 ივნისს მიშო ურუშაძემ, 12 ივნისს კი დიჯეი DIASSAMIDZE-მ იზრუნეს. აღსანიშნავია, რომ საზაფხულო ქარავანის პირველი უიქენდი უკრაინის მხარდასაჭერი ღონისძიებით გაიხსნა და 12 ივნისს, სპეციალურად უკრაინელი ბავშვებისთვის, ფსიქოთერაპიის ცენტრ „კამარას“ უკრაინელი თანამშრომელმა მათთვის არტ თერაპიის ვორკშოპი ჩაატარა“,- განაცხადა თინათინ ხაფავამ, „ქარავანის“ წარმომადგენელმა.
„2022 წლის ზაფხულში ქარავანის გენერალური პარტნიორი საქართველოს ბანკი ბიზნესი. Made in Georgia-ს კამპანიის ფარგლებში ვაგრძელებთ ქართული ბიზნესების მხარდაჭერას. მოხარული ვართ რომ გვაქვს შესაძლებლობა, 11 ივნისიდან მოყოლებული, 2 თვის განმავლობაში, ყოველ უქმეებზე მივცეთ შესაძლებლობა ბიზნესებს, კიდევ უკეთ გააცნონ საკუთარი პროდუქცია მომხმარებელს, მოიზიდონ ახალი მყიდველები, გაზარდონ გაყიდვები. გვინდა კიდევ უფრო გავაძლიეროთ ქართველი მეწარმეები და დავარწმუნოთ ისინი, რომ მთავარია დაიჯერონ საკუთარი იდეის, არ გაჩერდენენ და წარმატებას აუცილებლად მიაღწევენ“,- აცხადებენ საქართველოს ბანკში.
ინფორმაციისთვის, საქართველოს ბანკმა ადგილობრივი ბიზნესის მხარდაჭერის ფარგლებში ახალი მასშტაბური კამპანია, „Made in Georgia“ დაიწყო. კამპანიის ფარგლებში, ქართულ ბიზნესებს ეძლევათ შესაძლებლობა, ისარგებლონ სპეციალური ფასდაკლებებითა და უკეთესი პირობებით მათთვის საჭირო სერვისებზე, როგორიცაა: შეღავათიანი საკომისიო პოსტერმინალით გადახდებსა და Extra.ge-ზე, API სერვისების ინტეგრაცია, პროდუქციის ფოტოსესია და სხვა. ვრცლად კამპანიის და შეთავაზებების შესახებ, აღნიშნულ ბმულზე გაეცნობით: https://bit.ly/3wvubo3
თიბისიმ, დიდი ბრიტანეთის საელჩოსთან თანამშრომლობით, საქართველოს ტექეკოსისტემაში ქალების მეტი ჩართულობისთვის, კიდევ ერთი ახალი საგანმანათლებლო პროექტი „TBC x WIC“ განახორციელა. პროექტი გან...
● Taycan-მა ელექტრომობილების ისტორიაში მე-4 გინესის რეკორდი დაამყარა ● 17,503-კილომეტრიანი დრიფტი 59-მეტრიანი დიამეტრის წრეზე შ...
თიბისის საგანმანათლებლო პლატფორმის - თიბისი კამპუსის პირველ ეტაპს რომელიც განათლებაზე ხელმისაწვდომობის ზრდის მიზნით სტუდენტებისთვის შეიქმნა, უკვე 202 კურსდამთავრებული ჰყავს. ახალგაზრდების ცოდნ...
თიბისი მეორე წელია საქართველოში ამერიკის სავაჭრო პალატისა და MAC Georgia-ს (მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისათვის) სასტიპენდიო პროგრამის მთავარი მხარდამჭერია. პროგრამის ფარგლებში, თიბისის ფინანსური მხარდ...
Med Award - ყოველწლიური სამედიცინო დაჯილდოება, 2025 წლის 16 თებერვალს, სასტუმრო შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასში გაიმართება. გამარჯვებულებს გადაეცემათ Med Award-ს ჯილდოები, სიგელები და სხვა სპეცი...
თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი - თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...
ახალი წლის დღეებში, თბილისის და საქართველოს სხვა დიდი ქალაქების მონიტორებზე, ერთხელ მაინც შეგხვდებოდათ ადამიანების მიერ გამოგზავნილი 2025 წლის გულწრფელი სურვილები. თიბისიმ საქართველოსა და მის ფარგლებ...
იანვარი 2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები