1 5 : 0 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

უფასო რეკლამა - “ევროპაბეთის” მხარდაჭერა ბიზნესს

1 მილიონი ჩვენება საჩუქრად - ევროპაბეთი მცირე და საშუალო ბიზნესის რეკლამას პოპმედიაში 1 თვის განმავლობაში უსასყიდლოდ განათავსებს

COVID-19-თან დაკავშირებული გამოწვევებთან გასამკლავებლად “ევროპაბეთი” ციფრული რეკლამით დაინტერესებულ ბიზნესს სარეკლამო სივრცეს უფასოდ დაუთმობს. პროგრამაში ჩართული ბიზნესის რეკლამას მომხმარებელი ერთი თვის განმავლობაში მილიონჯერ ნახავს.

ბიზნესის მხარდაჭერის პროგრამა “ევროპაბეთის” სოციალური პასუხისმგებლობის პროექტის responsible.ge ნაწილია.

“COVID-19-ის რეალობაში ციფრული რეკლამა მთელ მსოფლიოში კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი და აქტუალური გახდა. მისი სწორად გამოყენება და სასურველი შედეგის მიღწევა ბევრი ბიზნესისთვის ახლა კიდევ უფრო დიდი გამოწვევაა. ჩვენი ეს შეთავაზება, ვფიქრობ, ბიზნესს მომხმარებელთან დაკავშირების სირთულეების გადალახვაში დაეხმარება. ჩვენი პროფესიონალთა გუნდი მზად არის საკუთარი გამოცდილება პროგრამაში ჩართული ბიზნესების კამპანიების სწორად განთავსებას მოახმაროს“, - განაცხადა “ევროპაბეთის” მარკეტინგის დირექტორმა, პროექტის responsible.ge ხელმძღვანელმა, ლაშა გოგუამ.

პოპმედია სამ საინფორმაციო ვებპორტალს აერთიანებს. საიტებს popsport.com, popmusic.ge და popx.ge დღეში საშუალოდ 100 ათასამდე უნიკალური ვიზიტორი სტუმრობს და სპორტის, მუსიკის, მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების შესახებ უახლეს ამბებს, საინტერესო სტატიებსა და სხვადასახვაგვარ გასართობ მასალას ეცნობა.

პროგრამაში ჩართვის და უფასო რეკლამით სარგებლობის მსურველმა ბიზნესებმა  უნდა მიმართონ პოპმედიას მეილზე [email protected]. შესაბამისი ინსტრუქციის შესრულების შემდეგ თითოეულის რეკლამა სამივე პორტალზე მაისის ბოლომდე უსასყიდლოდ განთავსდება.

ბიზნესის მხარდაჭერის პროგრამა “ევროპაბეთის” პასუხისმგებლიანი ბიზნესის პოლიტიკის გაგრძელებაა. პასუხისმგებლიანი თამაშის მასშტაბური კამპანია სამ ძირითად მიმართულებას მოიცავს: ესაა პასუხისმგებლობა ბიზნესის, კომუნიკაციისა და საზოგადოების მიმართ. კამპანიის ფარგლებში ფუნქციონირებს ვებგვერდი responsible.ge, სადაც დეტალურადაა აღწერილი ყველა ის ინოვაციური თუ კარგად გამოცდილი ტექნოლოგია და მეთოდი, რითაც “ევროპაბეთის” მომხმარებლები სარგებლობენ.

ევროპაბეთი 2015 წელს მთლიანად გადავიდა შვედური კომპანია BETSSON-ის (17 ბრენდი 10 ქვეყანაში) მფლობელობაში. პასუხისმგებლიანი თამაშის ქართულ ბაზარზე დანერგვა BETSSON-ის ერთ-ერთი პირველი ინიციატივაა.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 10:40

    თიბისის მხარდაჭერით საერთაშორისო ფოტოფესტივალი „ქო...

    თიბისის მხარდაჭერით 2-6 მაისს, „ქოლგა თბილისი ფოტო" წელს 24-ედ ჩატარდება და ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოფენებს უმასპინძლებს.   ფესტივალის ფარგლებში 15 მარტის ჩათვლით ცხადდება ...

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...