2 2 : 2 9
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ნახე როგორია ახალი თაობის სამუშაო გარემო თიბისიში

#გახდითიბისელი

 

თიბისი ახალ თაობას აძლევს შესაძლებლობას აღმოაჩინონ ახალი ინტერესები და მიიღონ მრავალფეროვანი გამოცდილება, იპოვონ საკუთარი თავი, საყვარელი საქმე და მიზნები რეალობად აქციონ. 

 

თავისუფლების მოყვარულები, ინდივიდუალურები, რეალისტები და პიროვნულ განვითარებაზე ორიენტირებულები - ამ მახასიათებლებით გამოირჩევიან ახალი თაობის წარმომადგენლები თიბისიში. 

 

„თიბისი ყოველთვის გაძლევს შესაძლებლობას საკუთარი, პოტენციალი მაქსიმალურად გამოამჟღავნო, მუდმივად რაღაც ახალს ქმნი და დიდ იდეებს ეთამაშები. ეს ყველაფერი გეხმარება, რომ შემოქმედებითად ბევრად თავისუფალი და გაბედული იყო“ - გვიზიარებს თამუნა კონტრიძე, თიბისის ახალი თაობის გრაფიკული დიზაინერი და ილუსტრატორი .

 

ნინი რიჟამაძე 22 წლისაა და თიბისის მონაცემთა ანალიტიკოსია. თიბისიში მუშაობა სტაჟირების პროგრამით დაიწყო და თავისი კარიერის პირველი ეტაპი მარკეტინგის გუნდში გაიარა, სადაც მონაცემების მიმართ თავისი ინტერესი აღმოაჩინა და პროფილი თიბისიშივე შეიცვალა.  

 

“თიბისიში მრავალფეროვანი სამუშაო შენს ყოველდღიურობას უფრო საინტერესოს ხდის. განსაკუთრებით სასიამოვნოა, როცა საქმეს დინამიკურ და მეგობრულ გუნდთან ერთად აკეთებ” - ნინი რიჟამაძე, თიბისის მონაცემთა ანალიტიკოსი.

 

ესაა თაობა, რომელიც თავისი ინტერესების შესაბამისად იღებს მნიშვნელოვან კარიერულ გადაწყვეტილებებს, გადაწყვეტილებებს, რომლებიც პიროვნულ წინსვლასა და განვითარებაში ეხმარებათ, იზიარებენ გამოცდილებებს და ღია არიან ახალი შესაძლებლობების მიმართ, ცნობისმოყვარეობით უდგებიან საინტერესო საქმეებს და ყოველდღიურობას უფრო ფერადს ხდიან. 

 

“თიბისი საკუთარი თავის უკეთ წარმოჩენასა და სხვადასხვა კუთხით განვითარებაში მეხმარება. სასწავლო პლატფორმები, რომელსაც თიბისი თანამშრომლებს გვთავაზობს, ახალი თაობის განვითარებისთვის განსაკუთრებულად მნიშვნელოვანია.” - გვიყვება სანდრო, თიბისის ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი.

 

თავისი გამოცდილების შესახებ თიბისის საკრედიტო ადმინისტრატორი, ანანო თავბერიძე გვიყვება, რომლისთვისაც მთავარი ღირებულებები, რომლებიც თიბისისთან აკავშირებს, წინსვლას, ურთიერთობებსა და გუნდთან ერთად საერთო მიზნისკენ სვლას ეფუძნება.  

 

„განვითარება, ინოვაციურობა, სანდოობა და მუდმივად სიახლისკენ სწრაფვა - ეს არის ის, რაც თიბისის ახასიათებს. აქ გეხმარებიან, რომ ყოველთვის იარო წინ, მიიღო ახალი გამოწვევები და სწორად განივითარო შენი უნარები.“  

 

თიბისიში ახალი თაობის საჭიროებებზე მორგებულ გარემოს ქმნიან და საერთო ღირებულებებს იზიარებენ, ეხმარებიან მათ თავისი ინტერესების შესაბამისად განვითარდნენ და საუკეთესო გამოცდილება შეუქმნან. 

 

თუ გსურს, შეუერთდე გუნდს, სადაც შენი ინტერესების აღმოჩენაში და ახალი უნარების განვითარებაში გეხმარებიან - გახდი თიბისელი.  

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:40

    თიბისის OPEN API-ს გუნდმა Google-ის მოწვევით პარიზ...

    Google-ის მიწვევით, თიბისის ტექნოლოგიური გუნდის - Open API-ის წევრები პარიზში გამართულ Apigee Summit 2024-ს დაესწრნენ, რომლის მთავარი თემა და დევიზი No AI without APIs იყო. სამიტს მსოფლიოს სხვა...

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...