1 2 : 5 6
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

პორშე რუსეთის ბაზარს ტოვებს - კომპანიის ოფიციალური განცხადება

„The Volkswagen Group“, რომლის ერთ-ერთი ბრენდი პორშეა, შექმნილი სიტუაციის გამო შეშფოთებას გამოთქვამს. კომპანია იმედს იტოვებს, რომ კონფლიქტის გადაწყვეტა დიპლომატიურ ჩარჩოებს დაუბრუნდება და ეს საერთაშორისო სამართლის საფუძველზე მოხდება.

უკრაინაში მიმდინარე მოვლენების საპასუხოდ, პორშემ უკვე დატოვა რუსული ბაზარი. კომპანიამ ამის შესახებ ოფიციალურად განაცხადა.

გადაწყვეტილება მყისიერად ამოქმედდა - პორშემ შეწყვიტა ავტომობილების ექსპორტი რუსეთში.

„ღრმა მწუხარებას გამოვთქვამთ უკრაინაში მიმდინარე მოვლენების გამო. მშვიდობიან მოსახლეობას სასწრაფოდ სჭირდება მხარდაჭერა. მსხვილ კონტრიბუციას განვახორციელებთ უკრაინელების დასახმარებლად. ასევე, მხარს დავუჭერთ ორგანიზაციებს, რომლებიც უკრაინელ ხალხზე ზრუნავენ“, - ოლივერ ბლუმი, პორშეს აღმასრულებელი დირექტორი.

რუსეთში პორშეს 26 ცენტრი 20 ქალაქშია წარმოდგენილი.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 10:35

    აშშ-ის არჩევნები და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკ...

    დღევანდელი არჩევნები საერთაშორისო მასშტაბით განხილვის მთავარი თემაა. მაკროეკონომიკური კუთხით, საყურადღებოა, რომ დონალდ ტრამპის გამარჯვება უფრო დოლარის გამყარების არგუმენტად მოიაზრება, რადგანაც უფრო მ...

  • 11:23

    გამოფენა თიბისი კონცეპტში „An Atlas of Commoning: ...

      თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, 15 ნოემბრის ჩათვლით, თბილისის არქიტექტურის ბიენალეს ფარგლებში მასპინძლობს საგარეო ურთიერთობათა ინსტიტუტის (Ifa-Institut für Auslandsbeziehungen) გამ...

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...