„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართ...
„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა. „ძალიან მცირე მასშტაბით...
|
მომხმარებლის გამოცდილების მართვის კვლევითი და საკონსულტაციო სააგენტო CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით, 24 თებერვალს საქართველოში უკვე მეორედ ჩატარდა Customer Experience (CX) Business Summitი - წლის მთავარი ღონისძიება CX-ის მიმართულებით. სამიტის მონაწილეებს ქართული ბიზნესის წარმომადგენლებმა და საერთაშორისო CX ექსპერტებმა ბრიტანეთიდან, ბელგიიდან და კანადიდან, მომხმარებლის და თანამშრომლის გამოცდილების მართვის მიდგომები და პრაქტიკები გაუზიარეს.
სამიტი გაიხსნა CX Hub-ს თანადამფუძნებლებისა და TBC-ის ბრენდის გამოცდილებისა და მარკეტინგის ხელმძღვანელის მაკუნა თავბერიძის მისასალმებელი სიტყვით ბიზნესის ჯანსაღი განვითარებისთვის მომხმარებლის გამოცდილების სტრატეგიული მნიშვნელობის შესახებ. მომხმარებლის გამოცდილების მართვის ექსპერტებს შორის იყვნენ დარგის წამყვანი საერთაშორისო სპეციალისტები ამერიკული და ევროპული ბაზრის გამოცდილებით: იან გოლდინგი - Customer Experience Consultancy | CXPA (UK), შონ ბელდინგი - CX Global Guru | The Belding Group (Canada), ოლგა პოტაპცევა - European Customer Consultancy | CX Panda (UK), ჯულიან ჰავესი - Qmatic (UK), ნიკ ვან ლანგენდონქი - Unbossers Network (Belgium).
სამიტზე CX Hub-მა, საქართველოში პირველად, წარადგინა მომხმარებლის გამოცდილების მართვის ჯილდო - CX Award Georgia, რომლის ნომინანტებიც გახდნენ კომპანიები: Fina2, Orson, Radars, Waitercall, Carrefour, Hellio.ai.
CX Business Summit-ის ფარგლებში ასევე გაიმართა CX-ის გლობალური ექსპერტის და Customer Experience Professional Association-ის თანადამფუძნებელი წევრის - იან გოლდინგის ვორქშოფი.
წელს უკვე მეორედ CX Business Summit Georgia-ს სტატისტიკა ციფრებით კიდევ ერთხელ ახდენს ვალიდაციას, რომ CX Hub მომხმარებელზე ფოკუსის გადააზრებით და მხარდაჭერით განვითარების ახალ პერსპექტივებს ქმნის ქართული ბიზნესისთვის: 350 სტუმარი, 80-მდე ქართული ბიზნესი და 10-მდე ინდუსტრია - წარმოდგენილი CX Business Summit-ზე ფინანსური, სადაზღვევო, ტელეკომუნიკაციების, IT, საგანმანათლებლო, ტურიზმის, სამედიცინო, ელ.კომერცია, საცალო ვაჭრობის, სამშენებლო და სხვა სექტორებიდან.
თიბისი მუდმივად ისწრაფვის ინოვაციების, მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესებისა და ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობისკენ. სწორედ ამიტომ თიბისი უკვე მეორე წელია CX ბიზნეს სამიტის მხარდამჭერია, რომელსაც მომხმარებლის გამოცდილების მართვის სააგენტო CX Hub აორგანიზებს. მსგავსი ღონისძიებები მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ბიზნეს გარემოს განვითარებაში, ინოვაციური იდეების გაცვლასა და მომხმარებელზე ორიენტირებული სტრატეგიების დანერგვაში.
„თიბისიში გვჯერა, რომ მომხმარებლისთვის გამორჩეული გამოცდილების შექმნა ბიზნესის მდგრადი ზრდის საფუძველია. უკვე ორი წლის განმავლობაში CX ბიზნეს სამიტის მხარდაჭერა ასახავს ჩვენს ერთგულებას ინოვაციების, მომხმარებელზე ორიენტირებული სტრატეგიებისა და ისეთი ბიზნეს გარემოს შექმნისადმი, სადაც კომპანიებს შეუძლიათ უკეთ გაუგონ და მოემსახურონ თავიანთ მომხმარებლებს. მსგავსი ღონისძიებები მნიშვნელოვანია ცვლილებების განხორციელებისა და ინდუსტრიებს შორის მომხმარებელთა გამოცდილების მართვის პრაქტიკების გაზიარებისთვის" - მაკუნა თავბერიძე, თიბისის მარკეტინგისა და ბრენდის გამოცდილების ხელმძღვანელი.
კომპანია CX Hub არის მომხმარებელთა გამოცდილების მართვის წამყვანი სააგენტო
საქართველოში, რომელიც ეხმარება ბიზნესებს CX და EX (მომხმარებლის და
თანამშრომლის გამოცდილების) მართვის კვლევებში, სტრატეგიების შემუშავებასა და CX Management სისტემების დანერგვაში.
ღონისძიების ორგანიზატორია: CX Hub - მომხმარებლის გამოცდილების მართვის სააგენტო
გენერალური პარტნიორი: თიბისი
პარტნიორები: NGT Group, CommuniQ, University of Georgia, The European Fund for Southeast Europe (EFSE), Interaction Design Foundation (IxDF), The CX Academy, Blue Ocean, ProdAct Community, BM.GE, ქალების ნარატივი, Entrepreneur, Imedi L, Balance
„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა. „ძალიან მცირე მასშტაბით...
რუსთავის ჭალის ტყის აღდგენის პროცესში, უკვე ტრადიციულად, „თეგეტა მოტორსი“ და „თეგეტა გრინ პლანეტი“ ჩაერთნენ. გამწვანების მასშტაბური ღონისძიების ფარგლებში, მტკვრის მარჯვენა სან...
თიბისიმ, საქართველოში დიდი ბრიტანეთის საელჩოსთან პარტნიორობით კიბერუსაფრთხოების მიმართულებით განათლების არაერთი პროექტი განახორციელა. კიბერუსაფრთხოების პროგრამები მიზნად ისახავდა საქართველოში ინფორმა...
„თეგეტა მოტორსი“ სეზონური კამპანიის „მოემზადეს“ ფარგლებში, მომხმარებელს მორიგ შეთავაზებებს სთავაზობს. მოახლოებულ უქმეებზე ქალაქგარეთ გამსვლელთა რიცხვი მნიშვნელოვნად იზრდება, შ...
თუ ფორმულა 1-ის გულშემატკივარი ხართ, თიბისის ახალი კამპანია, სწორედ, თქვენთვისაა! კამპანიის მიზანია, გაგიმარტივოთ თანხის დაგროვება, რათა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, სასურველ რბოლაზე დასწრება შეძლოთ. ა...
რამდენად შესაძლებელია, მოძველებული სარეკლამო ბანერები ნაგავსაყრელზე არ აღმოჩნდეს და ახალი სიცოცხლე შეიძინოს? ამ კითხვაზე პასუხი ქართული ბრენდის, „ადამიანის“ შთამბეჭდავი ნამუშევრებია, რომლ...
თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, აპრილის თვეში, ხუთი სხვადასხვა თემატიკის შეხვედრა გაიმართება. ბიზნესების წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ექნებათ, პროფესიონალი ტრენერებისგან მათთვის საინტერესო საკითხე...
აპრილი 2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები