0 9 : 3 8
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„კარფური“ თიბისი განაწილების პარტნიორი გახდა

სუპერმარკეტების ქსელი „კარფური“  უკვე თიბისი განაწილების პარტნიორია, რაც იმას ნიშნავს, რომ სასურველი პროდუქციის შეძენას დღესვე მოახერხებ, ხოლო მის საფასურს 4 თვეზე გაძვირების გარეშე გადაანაწილებ, ეფექტური 0%-ით.

 

განაწილების გამოყენება იმ შემთხვევაში შეგიძლია, თუ პროდუქტის შეძენისას ერთიანად 100 ლარზე მეტის გადახდა გიწევს, ან დაუგეგმავად სტუმრები მოდიან და შენი მაცივარი ცარიელია, თუ შენს საყვარელ პროდუქტზე ფასდაკლებაა და მას დიდი სიამოვნებით მოიმარაგებდი, ან უბრალოდ ჭკვიანურად გინდა დახარჯო შენი ბიუჯეტი.

 

რაც მთავარია, განაწილებით სარგებლობას მაშინაც შეძლებ, თუ ლიმიტი უკვე დაიმტკიცე, მაგრამ, ანგარიშზე საკმარისი თანხა არ გაქვს.

 

როგორ უნდა გადაიხადო განაწილებით?

 

·         პირველ რიგში, თიბისის ციფრულ ბანკში, შეთავაზებების გვერდზე გადადი განაწილებაზე და დაიმტკიცე განაწილების ლიმიტი;

·         პარტნიორ მერჩანტთან მოითხოვე განაწილებით გადახდა;

·         შენი მობილური ბანკიდან დაასკანერე ტერმინალზე გამოსახული QR კოდი;

·         დაეთანხმე წესებს და პირობებს;

·         სასურველი ნივთი უკვე შენია.

 

პროდუქციის საფასური 4 თვეზე გადაგინაწილდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ გადაიხდი ზუსტად იმდენს, რამდენიც ღირს,  ეფექტური 0%-ით.

 

სექტემბრის ბოლომდე „კარფურის“ სუპერმარკეტების ქსელში აქციებია დაგეგმილი, რომლებიც არ უნდა გამოტოვო.  გადაიხადე განაწილებით, გადაიხადე ჭკვიანურად.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 10:39

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით ეროვნული აგრარული ოლიმ...

    თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, საქართველოში, რიგით მეოთხე აგროოლიმპიადა ტარდება, რომელიც რეგიონში, აგრარულ დარგში ცოდნაზე დაფუძნებული ერთადერთი და უნიკალური კონკურსია. ეროვნული აგრარული ოლიმპიადა საქარ...

  • 18:14

    ყოველკვირეული განახლება მთავარი ეკონომისტისგან - ...

    სექტემბრის ეკონომიკის ზრდამ 8.3 პროცენტი შეადგინა, რაც თიბისი კაპიტალის პროგნოზთან შედარებით მხოლოდ 0.3 პროცენტული პუნქტით განსხვავებაა. სრული 2024 წლისათვის კი, ჩვენი 9.4 პროცენტიანი პროგნოზი უცვლელი...

  • 18:10

    თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხ...

    გარემოზე ზრუნვის მიზნით, თიბისიმ, ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით, მასთან და  არტისტ მიშიკო სულაკაურთან თანამშრომლობით, ჩამოხსნილ სარეკლამო ბანერებს, ახალი სიცოცხლე შესძინა და ურბანულ თ...

  • 18:08

    თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგ...

    თიბისი, სამუშაო პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის, ინოვაციურ მიდგომებს და გადაწყვეტებს მუდმივად ნერგავს. სწორედ ამ მიზნით, კომპანია საერთაშორისო ტექნოლოგიურ კომპანია, Atlassian-თან თანამშრ...

  • 12:34

    თიბისიმ, კორპორაციული ბიზნესკლიენტების მწვანე პროე...

    თიბისიმ ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკისგან - EBRD, ვაჭრობის დაფინანსების პროგრამის (TFP) ფარგლებში, მწვანე პროექტების დაფინანსებისთვის, 3 მილიონი ლარი მიიღო, რაც კორპორაციულ ბიზნესკლიე...

  • 18:24

    თიბისი კონცეპტი და ქოუჩინგ ლაბი გუნდური ქოუჩინგის ...

    თიბისი კონცეპტი ქოუჩინგ ლაბთან პარტნიორობით იწყებს მიღებას გუნდური ქოუჩინგის საერთაშორისო პროგრამის მესამე ნაკადზე „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“, რომელიც თბილისში 12-14 დეკემბერს ჩატარდ...

  • 18:20

    ATE, TRW, Bosch - პრემიუმ ბრენდების სამუხრუჭე სისტ...

    ავტომობილის სამუხრუჭე სისტემა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია, რომელიც მძღოლისა და მგზავრების უსაფრთხო გადაადგილებას უზრუნველყოფს. სამუხრუჭე სისტემის გამართულად მუშაობა ყველა სეზონზე მნიშვნე...