1 5 : 1 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„შარქ თენქ საქართველო“ - 26 დაფინანსებული მონაწილე და 3 მილიონ ლარზე მეტი ინვესტიცია ქართულ ბიზნესში

საქართველოს ბანკი, როგორც ბიზნესის მხარდამჭერი ბანკი, უკვე მეორე სეზონია საქართველოს პირველი არხის პროექტის „შარქ თენქ საქართველოს“ გენერალური პარტნიორია. წელს პირველად დაიდო ორი საერთაშორისო სტანდარტის გარიგება, დაფინანსდა პროექტის 12 მონაწილე და  1.5 მლნ ლარის მოცულობის ახალი ინვესტიცია განხორციელდა. პროექტის ორი სეზონის განმავლობაში კი, უკვე დაფინსდა 26 მონაწილე და განხორცილდა 3 მილიონ ლარზე მეტი ინვესტიცია ქართულ ბიზნესში. 

 

 „წელს უკვე შეგვიძლია თამამად განვაცხადოთ, რომ ქართულ ინდუსტრიაში ინვესტირების წარმატებული პლატფორმა შევქმენით, ჯამში 3 მილიონი ლარის დაფინანსება გაიცა, რაც არა პროცესის დასასრული, არამედ დასაწყისია, ეს ინვესტიცია ნიშნავს განხორციელებულ იდეებს, წარმოების პროცესის გაფართოებას და დასაქმების ადგილების შექმნას. ეს შესაძლებლობა  საზოგადოებრივი მაუწყებლის მხრიდან, საზოგადოებისთვის დაბრუნებული სარგებელია“,-განაცხადა საქართველოს პირველი არხის გენერალურმა დირექტორმა, თინათინ ბერძენიშვილმა.

 

„საქართველოს ბანკი მუდმივად მზადაა, მხარი დაუჭიროს ისეთ  პროექტებს, რომელიც კიდევ უფრო მეტ სტარტაპს მისცემს შესაძლებლობას, დაიჯეროს საკუთაირ იდეის, არ გაჩერდეს და მოიპოვოს დაფინანსება ახალი იდეის განხორცელებისთვის თუ უკვე არსებული ბიზნესი განვითარებისთვის.  „შარქ თენქ საქართველო“ არის პირველი არხის მიერ შექმნილი ძალიან კარგი პლატფორმა, რომელიც დამწყებ ბიზნესს საშუალებას აძლევს, ინვესტიცია მოიპოვოს, და მთელ ამ პროცესს მაყურებელს საინტერესო ფორმით სთავაზობს. პროექტი მიზნად ისახავს ქართულ ბიზნესში ქართული ინვესტიციის განხორციელების ხელშეწყობას, რაც მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია. სწორედ ამიტომაა, რომ საქართველოს ბანკი უკვე ორი სეზონია ამ პროექტის გენერალური პარტნიორია. ჩვენ არ ვჩერდებით  და ვაგრძელებთ ქართული ბიზნესისა და სტარტაპების მხარდაჭერას“,- აცხადებენ საქართველოს ბანკში.

 

გადაცემის „შარქ თენქ საქართველო“ ეპიზოდები  ფეისბუქგვერდზე და პირველი არხის ონლაინპლატფორმაზეა ხელმისაწვდომი. 

 

„შარქ თენქ საქართველო“, SONY Pictures ის პოპულარული სატელევიზიო რეალითი შოუა, რომელსაც საზოგადოებრივი მაუწყებელი და „სტენლი შოუ“ მაყურებელს 2021 წლიდან სთავაზობს. პროექტის  გენერალური პარტნიორი საქართველოს ბანკია. შოუს ორი სეზონის ფარგლებში, ჯამში 26 მონაწილე დაფინანსდა და ქართულ ბიზნესში  3 მლნ ლარზე მეტი ინვესტიცია განხორციელდა.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...

  • 15:52

    Volvo Cars - სრულად ელექტრომომავლის ერთგული...

      Volvo Cars ავტოპარკის სრულ ელექტრიფიკაციას 2040 წლისთვის გეგმავს. კომპანიას გეგმაზე მუშაობა უკვე დაწყებული აქვს - ბაზარზე ხუთი მთლიანად ელექტრული ავტომობილი (EV) უკვე წარმოადგინა, ხოლო დამატები...

  • 14:50

    თიბისის ორგანიზებით Data ღონისძიება ჩატარდა...

    თიბისის ორგანიზებით გაიმართა Data ღონისძიება „ქალი პროფესიონალები მონაცემთა მეცნიერებაში“. თიბისი უკვე მეორე წელია სტენფორდის უნივერსიტეტის ინიციატივით შექმნილ საერთაშორისო საზოგადოებას &...