2 1 : 2 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

SOLO სხვადასხვა დარგის ცნობილ პროფესიონალებთან One to One-ის ფორმატში ინდივიდუალური შეხვედრების სერიას იწყებს

SOLO მუდმივად ცდილობს საკუთარი მომხმარებლების ინტერესების შესწავლას და შესაბამისი აქტივობების შექმნას, რის ფარგლებშიც ახალ მასშტაბურ პროექტს - SOLO one to one-ს იწყებს. რაც გულისხმობს იმას, რომ SOLO მომხმარებლებს მათთვის საინტერესო სხვადასხვა სფეროში წარმატებულ ადამიანებთან ინდივიდუალური შეხვედრის დაგეგმვის შესაძლებლობა აქვთ.

 

ფსიქოლოგია, ქოუჩინგი, გასტრონომია, ლიდერობა, მსახიობის ხელოვნება, კრეატიული წერა, მოდა, მუსიკა, თანამედროვე ხელოვნება -  თუ ამ და სხვა სფეროებიდან რომელიმე როგორც პროფესიულ, ისე ჰობის დონეზე გაინტერესებთ, SOLO One to One-ის ფარგლებში შეძლებთ შეხვდეთ თითოეულ მიმართულებაში ცნობილ და წარმატებულ პროფესიონალებს,  მოისმინოთ მათი რეკომენდაციები და განიხილოთ მრავალფეროვანი საკითხები. 

 

პროექტში მონაწილეობის მიღება ნებისმიერ SOLO მომხმარებელს შეუძლია. დასწრებისთვის საჭიროა წინასწარ შეავსოთ განაცხადი და მარტივი პროცედურის გავლის შემდეგ, თქვენთვის სასურველ დროს, სასურველი მიმართულების პროფესიონალთან დაჯავშნოთ შეხვედრა.

 

SOLO One to One-ის ნოემბრის თვე დაეთმობა ინდივიდუალურ შეხვედრებს 3 სხვადასხვა მიმართულებით, რომელსაც სამი ცნობილი და ამ სფეროში წარმატებული პირი ჩაატარებს. ესენი არიან: მუსიკა - შეხვედრა ნიკოლოზ რაჭველთან,  ქოუჩინგი - რუსუდან კვაჭანტირაძე Ericson Coaching International-ის ქოუჩი და მენტორი. რესტორნის მართვის პრინციპებზე კი საინტერესო ინფორმაციას დაინტერესებულ SOLO-ებს  ცნობილი შეფი- ქეთი ბაქრაძე გაუზიარებს.

 

პროექტის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია ხელმისაწვდომია შემდეგ ბმულზე:  https://bit.ly/3BKwTXr

 

ვიდეოს სანახავად ეწვიეთ ბმულს:

https://bit.ly/3GNPKEF

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...

  • 15:52

    Volvo Cars - სრულად ელექტრომომავლის ერთგული...

      Volvo Cars ავტოპარკის სრულ ელექტრიფიკაციას 2040 წლისთვის გეგმავს. კომპანიას გეგმაზე მუშაობა უკვე დაწყებული აქვს - ბაზარზე ხუთი მთლიანად ელექტრული ავტომობილი (EV) უკვე წარმოადგინა, ხოლო დამატები...