0 1 : 5 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

კომპანია „სოკარის“ განცხადება

სააგენტო კომპანიის განცხადებას უცვლელად გთავაზობთ.

გვსურს, გამოვეხმაუროთ ტელეკომპანია პირველის ეთერში გასულ რეპორტაჟს.

2 აგვისტოს, „ტვ პირველის" საინფორმაციო გამოშვებაში კომპანია „სოკარი" ნახსენები იყო აზერბაიჯანელი ბლოგერის, ჰუსეინ ბაკიხამოვის საქმესთან დაკავშირებით. ჟურნალისტი მძიმე ბრალდებითა და კითხვებით მივიდა კომპანიის სათავო ოფისში და დაცვის სამსახურს „სოკარის" ხელმძღვანელ პირებთან შეხვედრა სთხოვა. თუმცა, ხაზგასმით გვინდა აღვნიშნოთ, რომ მას არ მოუმართავს „სოკარის" მარკეტინგის სამსახურისთვის, რომელიც პასუხისმგებელია ჟურნალისტებთან კომუნიკაციაზე. „სოკარს" არაერთხელ ჰქონია საქმიანი ურთიერთობა როგორც ტვ პირველთან, ისე - სხვა მედიებთან და კომპანიასთან დაკავშირება პრობლემა არასდროს ყოფილა. სამწუხაროდ, ჩვენთვის გაუგებარი მიზეზების გამო, ჟურნალისტმა თავი აარიდა შესაბამის დეპარტამენტთან კონტაქტს და მიმართა დაცვის რიგით თანამშრომელს, რომელსაც შვებულებაში მყოფ ხელმძღვანელ პირებთან დაკავშირების საშუალება არ აქვს.

„სოკარის" მმართველი პოზიციის თანამშრომლები ამ ეტაპზე მართლაც არ იმყოფებიან ადგილზე, თუმცა, მარკეტინგის სამსახურისათვის მიმართვის შემთხვევაში, მათთან კომუნიკაცია არ იქნებოდა პრობლემა.

იმისათვის, რომ არ დარჩეს პასუხგაუცემელი კითხვები, გვსურს გამოვეხმაუროთ „ტვ პირველის" ჟურნალისტის მიერ დასმულ კითხვებს. კომპანიის ხელმძღვანელობას მომხდართან დაკავშირებით არანაირი ინფორმაცია არ აქვს. ამ ტრაგედიის შესახებ მედიისგან გავიგეთ. ასევე, ტელევიზიით მოვისმინეთ ბრალდებაც, რომ კომპანია „სოკარის" თანამშრომელი, რომლის სახელი და გვარი არ სახელდება, შესაძლოა რაიმე კავშირში იყოს მომხდართან. თუკი მედიის წარმომადგენლებს აინტერესებთ, არის თუ არა კონკრეტული ადამიანი „სოკარის" თანამშრომელი საქართველოში, მისი სახელისა და გვარის მოწოდების შემთხვევაში, ამ ინფორმაციის გადამოწმება მარტივად შეგვიძლია.

ვწუხვართ, რომ „ტვ პირველის" საინფორმაციო სამსახურმა, დაუსაბუთებელი ბრალდების ფონზე ამ ფორმით გადაწყვიტა კომპანია „სოკართან" კომუნიკაცია. იმედს გამოვთქვამთ, რომ შემდეგში, ნებისმიერი კითხვის არსებობის შემთხვევაში, მედია დაუკავშირდება მარკეტინგის სამსახურს, რომელიც მათ ყველა კითხვას გასცემს პასუხს.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...

  • 15:52

    Volvo Cars - სრულად ელექტრომომავლის ერთგული...

      Volvo Cars ავტოპარკის სრულ ელექტრიფიკაციას 2040 წლისთვის გეგმავს. კომპანიას გეგმაზე მუშაობა უკვე დაწყებული აქვს - ბაზარზე ხუთი მთლიანად ელექტრული ავტომობილი (EV) უკვე წარმოადგინა, ხოლო დამატები...