1 7 : 1 6
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

Nemiroff კარდინალურად ცვლის დიზაინს

საერთაშორისო ბრენდმა Nemiroff- მა, მსოფლიოში არყის ერთ-ერთმა მსხვილმა მწარმოებელმა, რადიკალურად შეცვალა პოპულარული სასმელების ბოთლების გარეკანი.

სამყარო სწარაფად იცვლება, ფაქტიურად ყოველთვიურად და ამას ვერაფერი შეცვლის. წარსულს ჩაბარდნენ დისკიანი ტელეფონები, რომლებიც სმარტფონებად გადაიქცნენ და ახლა დროა Nemiroff-ის ტრადიციული ბოთლ-შტოფს გადაეჩვიოთ. მაგრამ ყველა ცვლილება მხოლოდ უკეთესობისკენ არის მიმართული, ამიტომ თაყვანისმცემლებს ელოდებათ ბოთლის ახალი თამამი დიზაინი.

ახალი დიზაინები მიიღეს ხორბლის Nemiroff, Nemiroff Delikat, Nemiroff Original და Nemiroff უკრაინული თაფლითა და წიწაკით, ბრენდის სავიზიტო ბარათმა. ეხლა, გარე ცვლილებების გარდა, ხაზმა მიიღო ახალი სახელი - The Originals, რაც მიუთითებს ბრენდის საფუძველსა და წარმოშობაზე, მის მრავალსაუკუნოვან ისტორიაზე, რომელიც აღწევს XVIII საუკუნეს.

«გარე ცვლილებებთან ერთად, მნიშვნელოვანია შეინარჩუნო საკუთარი თავი, შენი პრინციპები და ცხოვრების წესები. გარე ცვლილებების შემდეგაც, ამბიციური და დაუოკებელი პიროვნებები ინარჩუნებენ თავის არსს, რადგან მათ აქვთ ღერო, ხასიათი», - კომენტარი გააკეთა Nemiroff აღმასრულებელმა დირექტორმა იური სოროჩინსკიმ - «ათწლეულების შემდეგაც კი, მსოფლიო ბაზრის დაპყრობით და სახელის შექმნით Nemiroff The Originals გარეგნულად იცვლება, მაგრამ საკუთარი ხარისხის ერთგული რჩება. ახალი დიზაინი, მაგრამ იგივე ლეგენდარული გემო».

ზუსტად რა შეიცვალა?

1. ფორმა შეიცვალა მართკუთხედი ფორმიდან კვადრატულ ფუძემდე, ზოგადად დიზაინი განსხვავებული გახდა. განახლებული ფორმა არამარტო თანამედროვე სტილისაა, არამედ საკმაოდ ერგონომიულიცაა - გვერდითა კიდეების სპეციალური დიზაინის გამო, მისი დაჭერა ხელში კიდევ უფრო მოსახერხებელი გახდა.

2. კრაფტის ეტიკეტი. უნიკალურობა ხაზს უსვამს ახალი შრიფტებს, ფერებს და გრაფიკული ელემენტებს, რომლებიც ახასიათებენ ისტორიის გააზრებას თანამედროვე სტილში. 

3. ახალი ეკო-ხუფი, დამზადებულია უსაფრთხო მასალებისგან და არ შეიცავს ბისფენოლ-ა-ს. გარდა ამისა, Nemiroff ბრენდისთვის შემუშავებული ახალი ხუფები მსოფლიოში პირველთა შორისაა, რომლებიც პოლიკარბონატის გამოყენების გარეშე მზადდება.

4. დაცვა ფალსიფიკაციისგან უზრუნველყოფა ხდება Nemiroff-თვის კოლუმბიის ხუფის უნიკალური კონსტრუქციის წყალობით. იგი არა მარტო მტკიცე ფიქსაციის გარანტიას იძლევა, არამედ იცავს ბოთლის შიგთავსის დაქცევისგან და თავსახურის შესაძლო მოხსნისგან. თუ ხუფი მოიხსნება, ის იშლება და მისთვის პირვანდელი სახის მიცემა შეუძლებელი იქნება. კლასიკური დაცვა, რომელიც Nemiroff  წლების განმავლობაში გამოიყენა (ლაზერული თარიღი მინაზე და ხუფზე) ახალ დიზაინში რჩება.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...