2 3 : 1 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

რა სიახლეები აქვთ chaynik catering and event-ში და რას სთავაზობს მომხმარებელს ყველაზე გემრიელი სტარტაპი

სამი მეგობრის ქეითერინგის ბიზნესად ქცეული სტარტაპი... რებრენდირებული chaynik, ახალი ლოგოთი და დაფინანსების მოლოდინში მყოფი ყველაზე გემრიელი chaynik catering and event კომპანია.

სტარტაპი, რომელიც წუთებს ითვლის იმის მოლოდინში, რასაც ნებისმიერ სეგმენტზე 100%-იანი მომსახურება ჰქვია და რომლის, არც თუ ისე შორეული ოცნება საკუთარი ბარია.

Chaynik catering and event-ის დამფუძნებელი ნანუკა გორგილაძე აცხადებს, რომ ბარი კომპანიის მიზანია და ეს ბარი უნდა იყოს და აუცილებლად იქნება ურთიერთობა.

ყველაფერი კი ერთ ჩვეულებრივ საღამოს, როგორც აღმოჩნდა, არც თუ ისე ჩვეულებრივი კულინარიული ექსპერიმენტით დაიწყო. მაშინ, ალბათ, ნანუკას, თინათინს და ენრის, ვერც კი წარმოედგინათ, რომ მათი კულინარიული ექსპერიმენტი ჯერ ახალ პროდუქტად, შემდეგ კი, ქეითერინგის ბიზნესად გადაიქცეოდა.

მეგობრებმა უჩვეულო ჰოთდოგი გააკეთეს. მთავარი ინგრედიენტად, სოსისის ნაცვლად, ენრის ოჯახის მიერ წარმოებული კუპატი გამოიყენეს, სოუსად კი, ტყემლის საწებელი. გასინჯეს. მოეწონათ. ასე გაჩნდა ქართული ჰოთდოგი “კუპადოგი”, რომელიც სულ მალე, ქეითერინგის ბიზნესის საფუძვლად იქცა, რომელსაც დღეს, მომხმარებელი “ჩაინიკის” სახელით იცნობს.

როგორია Chaynik catering and event-ის მიზნები, რა სიახლეები აქვთ და როგორი მოთხოვნაა კომპანიაზე პანდემიის შემდეგ - სტარტაპის ამ და სხვა გამოწვევებზე ნანუკა გორგილაძე საუბრობს.

ნანუკა, რა სიახლეები გაქვთ Chaynik catering and event- ში?

სიახლეები ნამდვილად გვაქვს და ეს სიახლე ეხება კომპანიის რებრენდინგს. აქამდე იყო chaynik, ახლა არის chaynik catering and event. თავიდან ჩვენი მომსახურების სფეროში მხოლოდ ქეითერინგი შედიოდა, დღეს უკვე სრულად ვაკმაყოფილებთ ნებისმიერ მოთხოვნას ღონისძიების ორგანიზებასთან დაკავშირებით, რამაც გამოიწვია იმის აუცილებლობა, რომ სტარტაპის რებრენდინგი გაგვეკეთებინა. გვაქვს ახალი ლოგო, რომელზეც ქართველმა გრაფიკულმა დიზაინერმა ანუკა ჯღარკავამ იმუშავა.

ლოგოს შექმნის დროს ხაზის გასმა კონცეფციაზე გვსურდა, შესაბამისად,

ლოგოზე გამოსახული ჩაიდანი ძველი ვინტაჟური სტილით არის წარმოდგენილი, ხოლო ფერები ნათელი და ბათუმურია. ისევე როგორც ჩვენი გემოები არის ტრადიციული, ხოლო ვიზუალურად ევროპულად წარმოდგენილი.

რთული იყო თუ არა პანდემიის შემდეგ ძალების მოკრება?

მართალი გითხრათ, პანდემიის შემდგომ გვეგონა რთული იქნებოდა ისევ ახალი მომხმარებლების მოძიება, მაგრამ რამდენადაც გასაკვირი უნდა იყოს, საგანგებო მდგომარეობის მოხსნის შემდე ნელ-ნელა აღდა ჩვენი კომუნიკაციაც მომხმარებლებთან და უკვე 10 ამდე ღონისძიება ჩავატარეთ.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...