2 3 : 1 7
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

სიახლე “ნიკორასგან” - ხორცპროდუქტების ბაზარს 3 სახის სრულიად ახალი გემო შეემატა.

კომპანია „ნიკორამ“ არც ამჯერად უღალატა ტრადიციას და მომხმარებლის სურვილის გათვალისწინებით, მორიგი სიახლეები შემოგვთავაზა. 

კლასიკურ გერმანულ რეცეპტურაზე დამზადებული, პრემიუმ კლასის სოსისები,  უკვე „ნიკორა სუპერმარკეტის“ დახლებზეა წარმოდგენილი.

როსტერი - გამორჩეული შემადგენლობის და არომატის მქონე სოსისი, რომელიც ქართული ბაზრისთვის განსაკუთრებული სიახლეა. 

ინგრედიენტები ჰოლანდიური ყველი, სოკო, წითელი და მწვანე პაპრიკა პროდუქტის განსაკუთრებულ გემოს განაპირობებს. ფრანკფურტერი - გერმანული ფრანკფურტერის ზუსტი ანალოგია. 

მის დასამზადებლად გამოყენებულია უმაღლესი ხარისხის ხორცი და ევროპული კომბინირებული სანელებლები.  

ბერნერი - სოსისის შემადგენლობაში შედის ჰოლანდიური ყველი, რაც მას განსაკუთრებულ საგემოვნო თვისებებს ანიჭებს.

პრემიუმ კლასის სოსისები დაფასოებული სახით იწარმოება, რაც პროდუქტს კიდევ უფრო კომფორტულს და პრაქტიკულს ქმნის.

შეგახსენებთ, რომ კომპანია „ნიკორა“ ბაზრის უპირობო ლიდერია, აქვს 22 წლიანი გამოცდილება ხორცპროდუქტების წარმოების და საქმიანობის ყველა ეტაპზე მომხმარებლისთვის ასოცირდება მაღალხარისხიან პროდუქციასთან.

უკვე დღეიდან შეგიძლიათ მოიკითხეთ 3 სახის ახალი პროდუქტები „ნიკორა სუპერმარკეტის“ ფილიალებში.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...