0 3 : 2 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

„სმარტმა“ მომხმარებელთა თერმო სკრინინგი დაიწყო

განახლებული ფორმატის „სმარტმა“ თანამშრომლებისა და მომხმარებლების ჯანმრთელობის უსაფრთხოების წესები კიდევ უფრო გაამკაცრა და ყველა სუპერმარკეტში მომხმარებელთა თერმო სკრინინგი დაიწყო.

შეგახსენებთ, რომ „სმარტმა“ COVID-19-ით ინფიცირების პრევენციისვის სუპერმარკეტების ქსელში გაითვალისწინა ყველა ის რეკომენდაცია, რომელიც ჯანდაცვის საერთაშორისო თუ ლოკალურმა ორგანიზაციებმა განსაზღვრეს. სმარტის შესასვლელებში მომხმარებლებისათვის შექმნილია სანიტარული ზონა, სადაც მათ შეუძლიათ დაიმუშაონ ხელები სადეზინფექციო ხსნარით და მიიღონ ხელთათმანები,  სუპერმარკეტში იცავენ სოციალურ დისტანციას, ობიექტებზე სადეზინფექციო სამუშაოები რეგულარულად ტარდება, თანამშრომლები აღჭურვილნი არიან სპეციალური ეკიპირებით, მოლარეთა დახლებზე დამონტაჟებულია დამცავი ფარები, მიმდინარეობს თანამშრომელთა თერმო სკრინინგი და ადმინისტრაციის თანამშრომლები მუშაობენ დისტანციურად. 

„სმარტი“ გამორჩეულია ბაზარზე უმაღლესი ხარისხის საკუთარი იმპორტის თუ ადგილობრივი პროდუქტებით და მომსახურების ევროპული სტანდარტებით. „ვისოლ ჯგუფმა“ „სმარტის“ ქსელის განვითარება 2010 წელს დაიწყო. “სმარტი” ქსელის განვითარებას საწყის ეტაპზე შერჩეულ ფორმატში, ავტო და გაზ-გასამართ სადგურებზე და ავტობანებზე განაგრძობს.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 14:38

    Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი იწყება...

      15 ოქტომბერს, 17:00 საათზე, სასტუმრო ROOMS-ის საკონფერენციო სივრცეში სტარტს აიღებს Impact Hub Tbilisi-ის სტარტაპ აქსელერატორი, რომელიც მიზნად ისახავს ადგილობრივი ტექნოლოგიური სტარტაპების განვი...

  • 12:56

    თიბისის გადახდების მართვის ციფრული სივრცე შენი ბიზ...

    ადამიანთა ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისიმ არაერთი ტექნოლოგიური პროდუქტი დანერგა, რომელთა გამოყენებაც ადვილია, ზოგავს დროს და რესურსებს და ბიზნესების ეფექტურ საქმიანობას უწყობს ხელს.   www.tbc...

  • 12:43

    „შემომეჭამა“ — სახლის სიმყუდროვესა და გემოებზე დაფ...

    „შემომეჭამას“ ისტორია 2016 წლიდან იწყება, როცა ოთო მგალობლიშვილმა და მისმა მეუღლემ პირველი ფილიალი გახსნეს. ეს არის რესტორანი, რომლის ძირითადი პრინციპია, ჰქონდეს პატარა, მაგრამ უმაღლესი ხ...

  • 12:41

    მეტი განაწილება თიბისისგან...

    თიბისი ითვალისწინებს მომხმარებლის სურვილებს, მათთვის მეტი კომფორტისა და მოქნილი შოპინგისთვის, განაწილების ახალ ფუნქციონალს ამატებს.   „მეტი განაწილება“ ეს არის გაუმჯობესებული, მომხმა...

  • 16:22

    თიბისიმ ფულადი გზავნილის განაღდების ახალი ფუნქციონ...

    თიბისი მუდმივად ზრუნავს მომხმარებლების გამოცდილების გაუმჯობესებაზე. სწორედ ამ მიზნით მათი უკუკავშირის გათვალისწინებით, ფულადი გზავნილების განაღდების პროცესი გამარტივდა. თუ აქამდე გზავნილს ანაღდებდი ...