1 2 : 5 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისი ლიზინგის მხარდაჭერით „ფელამუშიტომ“ წარმოება და რეალიზაცია გააფართოვა

  თიბისი ლიზინგის მხარდაჭერით, ქართული, მოდერნიზებული დესერტების კომპანია „ფელამუშიტომ“ წარმოება და რეალიზაცია გააფართოვა. კომპანიამ მომხარებელს ინოვაციური პროდუქტი ცხელი, ჩამოსასხმელი ფელამუში შესთავაზა, რომლის აპარატები, მათი ფილიალების გარდა, ქალაქის სხვადასხვა ობიექტებში განთავსდება.

 

 „ფელამუშიტო“ 2022 წლიდან გამოჩნდა ბაზარზე, როგორ ქართული დესერტების გამორჩეული კონცეფციის მქონე ბრენდი, რომელიც მომხმარებლებს ტრადიციული ქართული ნუგბარის - ფელამუშის მოდერნიზებულ ვარიაციებს სთავაზობს. როგორც თავად აცხადებენ, ბრენდის კონცეფცია კულინარიული ექსპერიმენტის შედეგად შეიქმნა და საყვარელი არომატების ხელახალ აღმოჩენას ემსახურება. „ფელამუშიტოს“ ცხელი და ცივი დესერტები ხელმისაწვდომია წლის ნებისმიერ დროს, როგორც კომპანიის ფილიალებში, ისე გამოძახებით.

 

თიბისი ლიზინგი, როგორც ქართული სტარტაპებისა და წარმოების აქტიური მხარდამჭერი, „ფელამუშიტოსთან“ იდეის გაჩენის დღიდან თანამშრომლობს და უფინანსებს სხვადასხვა აქტივს. მნიშვნელოვანია, რომ დესერტის დამზადებისას კომპანია მხოლოდ მაღალი ხარისხის, ნატურალურ ინგრედიენტებს იყენებს, ასევე, უმეტესობა სახეობა დამატებითი შაქრის გარეშეა, რაც პროდუქტს კიდევ უფრო ჯანსაღს ხდის.

 

„ჩვენთვის სტრატეგიულად მნიშვნელოვანია სტარტაპების, მითუმეტეს, ქართული წარმოების მხარდაჭერა, რასაც ვფიქრობთ „ფელამუშიტო“ სრულფასოვნად პასუხობს. სწორედ ამიტომ, პროექტის საწყის ეტაპზევე ჩავერთეთ და მომართვიდან რამდენიმე დღეში დავაფინანსეთ მათი საქმიანობისთვის საჭირო დანადგარები. ვთვლით, რომ ლიზინგი განსაკუთრებით მოქნილი საფინანსო ინსტრუმენტია სტარტაპებისთვის, რომელთაც წარმოებისთვის საჭირო აქტივების დაფინანსებით, რესურსი ბიზნესის განვითარებისთვის უთავისუფლდებათ“ -ანანო ეკალაძე, სერვ წარმოებისა და სოფლის მეურნეობის სექტორის უფროსი.

 

 „ფელამუშიტომ“ ცნობადობა მალევე მოიპოვა და რამდენიმე თვეში, სტარტაპი საგრძნობლად გაიზარდა, როგორც გაყიდვების მაჩვენებლით, ასევე ქალაქში ობიექტების რაოდენობით. „ფელამუშიტო“ მომხმარებლებს სთავაზობს ფელამუშის როგორც თბილ, ასევე ცივ დესერტებს. გემოები მუდმივად ახლდება და დღესდღეობით 10-მდე სახეობა ერთიანდება: რქაწითელი, საფერავი, კარამელი, ყავა, გლინტვაინი, ადესა და სხვა.

 

 დღესდღეობით, “ფელამუშიტოს” მიზანია შექმნას მომხმარებელზე ორიენტირებული, მეგობრული გარემო, თანამედროვე ქართული დესერტის ახალი რეცეპტები და ყოველივე ეს საქართველოს ფარგლებს გარეთ გაიტანოს.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:04

    „თეგეტა ჰოლდინგი“ AmCham-ისა და MAC Georgia-ს სასტ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, განათლების ხელშეწყობის ეგიდით, სასტიპენდიო პროგრამის მხარდამჭერი გახდა. პროექტს სოციალურად დაუცველი სტუდენტების მხარდასაჭერად ამერიკის სავაჭრო პალატა საქართველოში...

  • 13:25

    თიბისი, როგორც საუკეთესო დამსაქმებელი 2024 წელს აჯ...

    თიბისის ყველა წარმატებისა და ისტორიის უკან, თითოეული თიბისელი დგას. 2024 წელს, თიბისის არაერთი საჭირო და სასარგებლო შიდა აქტივობა ჰქონდა: ● თიბისის 1000-მდე ახალი თანამშრომელი შემოუერთდა; ● ლოკალურ...

  • 13:25

    თიბისი, როგორც საუკეთესო დამსაქმებელი 2024 წელს აჯ...

    თიბისის ყველა წარმატებისა და ისტორიის უკან, თითოეული თიბისელი დგას. 2024 წელს, თიბისის არაერთი საჭირო და სასარგებლო შიდა აქტივობა ჰქონდა: ● თიბისის 1000-მდე ახალი თანამშრომელი შემოუერთდა; ● ლოკალურ...

  • 10:59

    თიბისის ბიზნესგანათლების პროგრამა გრძელდება...

    თიბისის ბიზნესგანათლების პროგრამის ფარგლებში, ბიზნესებს საინტერესო თემატიკის შეხვედრებზე დასწრების შესაძლებლობა 2025 წელსაც ექნებათ.   თებერვლის თვეში, სხვადასხვა სფეროს პროფესიონალი ტრენერების ...

  • 14:56

    „თეგეტა მოტორსში“ ზამთრის საბურავებზე 30%-იანი ფას...

    ცივ სეზონზე ავტოსაგზაო შემთხვევის რისკი იზრდება, რაც ხშირ შემთხვევაში ავტომობილის არასათანადოდ აღჭურვითაა გამოწვეული. უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი დეტალი საბურავია, რა...

  • 18:09

    FinOps თიბისიში - ფინანსური ეფექტურობა და ოპერაციუ...

    ინოვაციური მიდგომები და უწყვეტი განვითარება თიბისის ორგანიზაციული კულტურაა, რომლის ნათელი მაგალითია FinOps პრაქტიკის დანერგვა. იგი ფინანსების, IT-ისა და ბიზნესის გუნდებს აერთიანებს, რათა მათ ღრუბლოვა...