0 3 : 5 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თიბისი და ვიზა სარესტორნო ბიზნესის მხარდასაჭერად

თიბისის და ვიზას ინიციატივით, ბიზნესის მხარდაჭერის პროგრამა „შექმენი შენი ონლაინ მაღაზია გრძელდება“. ამჯერად ინიციატივა გამიზნულია სარესტორნო ბიზნესის მხარდასაჭერად. თიბისი პლატფორმა kovzy.com-თან კოლაბორაციით კვების ობიექტებს სთავაზობს საკუთარი ონლაინ გაყიდვების არხი შექმნან, საიდანაც ეფექტურად მართავენ საკუთარ პროდუქციას და მარტივად მიწვდებიან მომხმარებლებს. 

დღეს კვების ობიექტები განსაკუთრებული გამოწვევების წინაშე დგანან, მომხმარებელთა ქცევა იცვლება და სულ უფრო იზრდება მოთხოვნა ონლაინ შეკვეთებზე. Deloitte-ის, რესტორნების შესახებ 2020 წლის კვლევის მიხედვით, სწრაფი მომსახურების რესტორნების (QSR) მომხმარებლების 60%-ს ურჩევნია კერძების ციფრულად შეკვეთა. 

სარესტორნო ბიზნესისთვის დიდი მნიშვნელობა აქვს მომხმარებელთან უშუალო კავშირს, პირდაპირი შეკვეთის მიღებას და შესაბამისად, საკომისიოს დაზოგვას. ასევე, ძალიან მნიშვნელოვანია განმეორებითი შეკვეთები და ლოიალური მომხმარებლის შეძენა. 

შეთავაზების ფარგლებში სარესტორნო ბიზნესებს შეუძლიათ მოკლე დროში მარტივად შექმნან ონლაინ რესტორანი, ამაში მათ პლატფორმა kovzy.com დაეხმარება, რომელის საშუალებითაც კვების ობიექტები ერთ დღეში შექმნიან საკუთარ ვებგვერდს და QR მენიუს, დაამატებენ კერძებს, დააინტეგრირებენ თიბისის Ecommerce ტერმინალს  და დააერთებენ მიწოდების სერვისებს. ამას გარდა, კომპანიები  უფასოდ მიიღებენ  ფოტოგრაფის მომსახურებას, რომელიც დაასურათებს ვებგვერდზე განსათავსებელ კერძებს. 

 „ჩვენ ვიცით, რა სირთულეების წინაშე დგას სარესტორნო ბიზნესი, გვინდა მათ დავეხმაროთ ციფრულ ტრანსფორმაციასა და შექმნილ გამოწვევებთან გამკლავებაში. საკუთარი ვებგვერდის შექმნით ისინი შეძლებენ გაყიდვების ახალი არხის ათვისებას, რაც დისტანციურად დააკავშირებთ მათ მომხმარებლებთან,“ - ნათია ვაჭარაძე, თიბისის ბიზნეს სეგმენტების მართვის ლიდერი.

პირველ ეტაპზე დაგეგმილია 50 რესტორნისთვის ვებგვერდის შექმნა, რასაც თიბისი და VISA სრულად დააფინანსებენ. ბიზნესები  6 თვით თავისუფლდებიან ვებ-გვერდის ყოველთვიური მომსახურების გადასახადისგან, აგრეთვე, ისინი თიბისის E-commerce-ით 2 თვით საკომისიოს გარეშე ისარგებლებენ. 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 17:37

    „თეგეტას” მულტიფუნქციურმა კომპლექსმა კორპორაციული ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობის ფარგლებში, ქვეყნის ერთ-ერთი მთავარი კორპორაციული მდგრადობის კონკურსის გამარჯვებულია. პროექტით „თეგეტა X ვოლვოს ენერგოეფექტურ...

  • 12:37

    თიბისი x Amazon Web Services - ტექ პარტნიორობა და ...

    თიბისი მოწინავე ტექ კომპანიაა. ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერება კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი მიზანია. ამის ნათელ მაგალითად კი, თიბისი IT აკადემია შეგვიძლია დავასახელოთ, სადაც სალექციო კურსებს, ძირი...

  • 14:32

    Thermo King-ის ავტოტრანსპორტის სამაცივრე აგრეგატებ...

    ექსკლუზიური სერვისი „თეგეტა მოტორსის“ პორტფელში - გეზის ტერიტორიაზე მდებარე სრულად განახლებულ ფილიალში კომპანია მომხმარებელს Thermo King-ის სამაცივრე აგრეგატების ნაწილების ფართო ასორტიმენ...

  • 12:13

    Max Groom — სალონი ოთხფეხა მეგობრებისთვის, რომელიც...

    თანამედროვე სამყაროში ჩვენს ოთხფეხა მეგობრებზე ზრუნვა იმაზე გაცილებით მარტივი და მრავალფეროვანია, ვიდრე წლების წინ იყო. ძაღლებსა და კატებს ოჯახის წევრებად მივიჩნევთ, შესაბამისად, მათ მოვლასა თუ გალამ...

  • 12:13

    Max Groom — სალონი ოთხფეხა მეგობრებისთვის, რომელიც...

    თანამედროვე სამყაროში ჩვენს ოთხფეხა მეგობრებზე ზრუნვა იმაზე გაცილებით მარტივი და მრავალფეროვანია, ვიდრე წლების წინ იყო. ძაღლებსა და კატებს ოჯახის წევრებად მივიჩნევთ, შესაბამისად, მათ მოვლასა თუ გალამ...

  • 09:47

    მიზანი 100%-ით შესრულდა - ბორჯღალოსნები მსოფლიო თა...

    საქართველოს მორაგბეთა ეროვნულმა ნაკრებმა რაგბი ევროპის ჩემპიონატის ჯგუფური ეტაპი ესპანეთთან გამარჯვებით დაასრულა, ჯგუფში პირველი ადგილი დაიკავა და ნახევარფინალისა და ფინალის მასპინძლობის უფლებაც მოიპ...

  • 15:28

    თიბისის მხარდაჭერით, Svaneti Freeride Week Junior ...

    13 თებერვალს, Svaneti Freeride Week Junior-ის ერთვარსკვლავიანი ტურნირით, სვანეთის ფრირაიდ კვირეული ოფიციალურად დაიწყო. ზედიზედ მეორე წელია, თიბისი ახალგაზრდა ქართველი ფრირაიდერების აქტიური მხარდამჭერ...