2 1 : 3 4
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

PSP „მადლიერების კვირეულს“ 50%-იანი ფასდაკლებით აღნიშნავს კოსმეტიკურ პროდუქციაზე

PSP „მომხმარებლისადმი მადლიერების კვირეულს“ 21-27 ნოემბერს კოსმეტიკური ბრენდების და პირის ღრუს მოვლის საშუალებებზე 50%-იანი ფასდაკლებით აღნიშნავს.

PSP არის პირველი კომპანია საქართველოში, რომელმაც შარშან მომხმარებლისადმი მადლიერების კამპანია წამოიწყო და წელს მომხმარებლები მას უკვე განსაკუთრებული ინტერესით ელოდნენ.

კოვიდ-19-თან დაკავშირებული რეგულაციების გათვალისწინებით, აფთიაქში მომხმარებელთა განსაკუთრებით დიდი რაოდენობის თავშეყრის თავიდან ასარიდებლად, წელს PSP-მ მომხმარებლებისადმი მადლიერების კვირეული გამოაცხადა. ეს ნიშნავს, რომ  21-დან 27 ნოემბრის ჩათვლით PSP-ს სააფთიაქო ქსელში საქართველოს მასშტაბით ნახევარ ფასად, 50%-იანი ფასდაკლებით მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს მსოფლიოში ცნობილი კოსმეტიკური ბრენდების: კოდალი, ესტედერმი, ბიოდერმა, ვიში, ლიერაკი, ლა როშ პოზე, ტოპი კრემი, მიზონი, მისშა, ნუქსი, ლიერაკი, ავენი, სოსკინი, ეუსერინი, ისის ფარმა, ფიტო, კეიპრო, პაეზე, ალგოლოჟი, ბიოფა, ნოვექსპერტი, სებამედი, ზიაია, დოქტორ ირენა ერისი, ფარმასერისი - მისთვის სასურველი კოსმეტიკური საშუალება და პირის ღრუს მოვლის ბრენდების - პიავე, ბიორეპაიარი, ბლანქსი, სენსოდინი, პარადონტაქსი, როქსი, სპლატი, ლაქშერი - საშუალებები.

„PSP-ს მთავარი პრიორიტეტი 26 წელია მომხმარებელი და მის ინტერესებზე ორიენტირებული საქმიანობაა. ამის დასტურია „მომხმარებლისადმი მადლიერების“ გამოხატვის კამპანიაც, რომელსაც შარშან ჩავუყარეთ საფუძველი. ამ კამპანიის ფარგლებში მთელი წლის განმავლობაში სხვადასხვა დღესასწაულსა თუ უქმეებზე მრავალფეროვანი განსაკუთრებული და საინტერესო შეთავაზებებით ვახარებდით მომხმარებელს.

წელს კოვიდთან დაკავშირებით არსებული სიტუაციის გათვალისწინებით, მომხმარებლის დიდი რაოდენობით თავშეყრის თავიდან არიდების მიზნით, დღეები კვირაზე გადავანაწილეთ და მთელი კვირის მანძილზე მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნებათ ნახევარ ფასად, 50%-იანი ფასდაკლებით შეიძინოს სასურველი კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებები PSP-ს ექსკლუზიური ბრენდების მრავალფეროვანი ასორტიმენტიდან.

ამასთან, გავითვალისწინეთ მომხმარებლის შარშანდელი აქტივობა, სურვილები და პროდუქციის ასორტიმენტი და რაოდენობა მას შევუსაბამეთ. „მომხმარებლისადმი მადლიერების“ აღნიშვნა PSP-ში უკვე ტრადიციად იქცა“- აცხადებენ კომპანიაში.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...