2 1 : 1 4
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ბილაინის მხარდაჭერით გამართულ ონლაინ კონფერენციაზე Startup Touch ერთმანეთს სტარტაპები პოტენციურ ინვესტორებს, აქსელერატორებსა და ერთმანეთს გაეცნენ

საერთაშორისო ჯგუფ „ვიონი“-ს წევრი, ბილაინი აგრძელებს სტარტაპ ღონისძებების მხარდაჭერას და საქართველოში ციფრული ეკოსისტემის განვითარების ხელშეწყობას. ამჯერად ბილაინმა სპოსორობა გაუწია ონლაინ კონფერენციის Startup Touch ჩატარებას.  

Startup Touch ეს არის ექსკლუზიური დისტანციური კონფერენცია, რომელიც აკავშირებს სტარტაპებს, ინვესტორებს, მენტორებს, აქსელერატორებს და მეწარმეებს ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპიდან, სამხრეთ ევროპიდან და ცენტრალური აზიიდან. 2 დღიანი ღონისძიება ონლაინ ჩატარდა და მას დაეწსრო 200-მდე მონაწილე ევროპიდან, ისრაელიდან და მეზობელი ქვეყნებიდან - სტარტაპები, ინვესტორები, ბიზნეს „ენჯელები“, აქსელერატორები, სერვის პროვაიდერები და ტექ მედიების წარმომადგენლები. კონფერენციამ გააერთიანა ისეთი კომპონენტები, როგორიცაა: ფიჩინგი (Pitch Night), ბუთქემფი, პრეზენტაციები და ვორქშოფები, 1-1-ზე შეხვედრები ინვესტორებთან, მენტორინგი, ნეთვორქინგი და ქრეშ-ტესტი ინოვაციური იდეებისთვის. 

შერჩეულმა სტარტაპებმა მონაწილეობა მიიღეს ორ დღიან ბუთქემფებში და დაესწრნენ მენტორების სესიებს, ასევე ცოცხალი ფიჩინგის  მეშვეობით თავიანთი სტარტაპების შესახებ ინფორმაცია გააცნეს ინვესტორებს და სხვადასხვა კომპანიის წარმომადგენლებს. ღონისძიება სარგებლის მომტანი აღმოჩნდა ნებისმიერ სტადიაში მყოფი პროექტების ავტორებისთვის. მონაწილეებმა ისარგებლეს Touch-ის სპეციალური პლატფორმით, რომლის მეშვეობითაც დაესწრნენ ვორქშოპებს, დასვეს შეკითხვები, წარადგინეს საკუთარი იდეები, დაუკავშირდნენ სხვა მონაწილეებს და ასევე ჰქონდათ საკუთარი ვირტუალური საგამოფენო ჯიხურები. 

კონფერენციაში მონაწილეობა მიიღეს მათ, ვინც ჩართულნი არიან ისეთ მიმართულებებში როგორებიცაა: ხელოვნური ინტელექტი, 5G, რობოტიკა, ღრუბლოვანი სერვისები, აგროტექნოლოგიები, მომავლის მანქანები, საწარმოო ტექნოლოგიები და ეკოტექნოლოგიები. 

„ბილაინის სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია ციფრული პროდუქტებისა და ეკოსისტემის განვითარებაზე ზრუნვა. ჩვენ მხარს ვუჭერთ სტარტაპების ხელშეწყობაზე მიმართულ ღონისძიებებს და ვთვლით რომ ამ მიმართულებით ქვეყნის განვითარება უმნიშვნელოვანესია, განსაკუთრებით კერძო სექტორის ჩართულობით.  ბილაინი აქტიურად აგრძელებს თანამშრომლობას  სტარტაპებთან სხვადასხვა მოდელით - მათ შორის გეგმავს და ახორციელებს საერთო  პროექტებსაც.“- აცხადებენ ბილაინში.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...