„თეგეტასა“ და „ეშვის“ კოლაბორაცია - როცა სამკაულ...
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
|
თანამშრომლობის ფარგლებში „ბლექ სი არენა”-ს ტერიტორიაზე სს "ქართული ლუდის კომპანიის" პროდუქციისა და სპეციალური საბავშვო კუთხეებია მოწყობილი, სადაც კონცერტზე დასასწრებად მისულ მაყურებელს ცივი ლუდის, გამაგრილებელი სასმელების დაგემოვნება და ბავშვების გართობა ერთდროულად შეუძლია.
თავის დროზე, სს "ქართული ლუდის" კომპანია ლუდისა და ლიმონათის სეგმენტში პირველი კომპანია იყო, რომელმაც „ბლექ სი არენასთან" თანამშრომლობისა და პროექტ Check in Georgia-ში ჩართვის სურვილი გამოთქვა და მას შემდეგ ამ თანამშრომლობას უკვე ტრადიციული სახე აქვს.
"ჩვენმა მომხმარებელმა კარგად იცის, რომ სს "ქართული ლუდის კომპანიისთვის" ხარისხი უმნიშვნელოვანესია. სწორედ ამიტომ ვცდილობთ, გვერდში დავუდგეთ „ბლექ სი არენას", სადაც ხარისხიანი ივენთების ორგანიზება ხდება. „ბლექ სი არენას" ბევრი მსოფლიო დონის ვარსკვლავი სტუმრობდა და ვარსკვლავთ ცვენა მომავალშიც გაგრძელდება. ჩვენთვის საამაყოა ასეთი მნიშვნელოვანი ღონისძიებების სპონსორობა. მით უფრო, თუ ასეთი მნიშვნელოვანი ღონისძიებების მხარდაჭერით, მინიმუმ, მეზობელი ქვეყნებიდან ტურისტების შემოსვლასაც ვუწყობთ ხელს, რადგანაც ამა თუ იმ მნიშვნელოვანი კონცერტის დასასწრებად „ბლექ სი არენას" უცხო ქვეყნის მოქალაქეებიც სტუმრობენ", აცხადებს სს "ქართული ლუდის კომპანიის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი ხათუნა მიქაცაძე.
შეგახსენებთ, რომ სს „ქართული ლუდის კომპანიისა“ და „ბლექ სი არენას” ურთიერთთანამშრომლობის ფარგლებში შეკვეთილში უკვე გაიმართა Black Eyed Peas-ის, Jessie J-ს, Thirty Secodns To Mars-სა და სხვა ცნობილი შემსრულებლების კონცერტები.
"ბლექ სი არენასთვის" ხარისხი უმთავრესი პრიორიტეტია. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ მსმენელს მაქსიმალური კომფორტი შევუქმნათ, როგორც მუსიკალური მიმართულებით, ასევე ორგანიზების კუთხით. ამ კონტექსტში სს "ქართული ლუდის" კომპანიასთან თანამშრომლობა საშუალებას გვაძლევს "ბლექ სი არენას" სტუმრებს საუკეთესო ხარისხის პროდუქტი შევთავაზოთ. ძალიან გვიხარია, რომ ეს თანამშრომლობა უკვე ბევრ ღონისძიებას ითვლის და ვფიქრობთ ამ ტრადიციას მომავალშიც წარმატებულად გავაგრძელებთ", - აცხადებს „ბლექ სი არენას” მარკეტინგის და ღონისძიებების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი რეზი ხუნწელია.
მაშ ასე, არსებული საკონცერტო კალენდრის მიხედვით, წლის ბოლომდე „ბლექ სი არენაზე" დაგეგმილია შემდეგი ღონისძიებები:
23 აგვისტო - აიდა ( Arena Di Verona-ს დადგმა);
25 აგვისტო - ოპერა გალა;
1 სექტემბერი - ჩხიკვთა ქორწილი;
7 სექტემბერი - ფოლკლორის საერთაშორისო ფესტივალის გახსნა;
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
„როგორც ჩვენს წინა განახლებაში აღვნიშნეთ, იანვარში წმინდა სავალუტო შემოდინებები როგორც წინა თვესთან, აგრეთვე წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით, გაუმჯობესდა. სანამ ლარზე მოქმედ შიდა ფაქტორ...
მომხმარებლის გამოცდილების მართვის კვლევითი და საკონსულტაციო სააგენტო CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით, 24 თებერვალს საქართველოში უკვე მეორედ ჩატარდა Customer Experience (CX) Business Summ...
28 თებერვალს, საუკეთესო წლიური ანგარიშის და გამჭვირვალობის ჯილდოს (BARTA)-ს გამარჯვებულები გამოვლინდა. უკვე მეოთხედ, აღნიშნული ჯილდო მცირე და საშუალო კომპანიის კატეგორიაში (500-მდე დასაქმებული) თიბის...
18 მარტს, თბილისში, თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციურ სივრცეში, ბიზნესსექტორის წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ექნებათ, დაესწრონ თიბისის ESG აკადემიის ტრენინგს - „ბიზნესის გზა მდგრადობისკენ - შ...
თიბისის გუნდმა, გაზაფხულის გამორჩეული შეთავაზებების ფარგლებში, მომხმარებლებს სპეციალური ქეშბექ აქცია განაწილებით ყიდვის შემთხვევაშიც მოუმზადა. მხოლოდ 8 მარტს, გალერია თბილისში, თიბისის პარტნიორ...
· ღონისძიებაზე მისულ სტუმრებს „მაზდას“ გამორჩეული მოდელის, CX90 გაცნობის შესაძლებლობა ჰქონდათ იაპონიის იმპერატორის 65 წლის იუბ...
მარტი 2025 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები