0 5 : 4 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ელექტრონული კომერციის ძირითადი სტატისტიკა

 

ცივილიზებული სამყაროს განვითარების კვალდაკვალ, ინტერნეტ/ონლაინ მაღაზიები ყოველდღიურად პოპულარული ხდება და მომხმარებელთა რაოდენობაც საგრძნობლად იზრდება წლიდან წლამდე. მას შემდეგ, რაც ინტერნეტთან ხელმისაწვდომობა ფართო არეალით გახდა შესაძლებელი და მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილი მოიცვა, 21-ე საუკუნემაც მნიშვნელოვანი პროგრესებით დაიწყო თავის გამოჩენა. დღეს მხოლოდ დადებითი კუთხით  მიმოვიხილავთ თემას და ელექტრონული კომერციის შესახებ გაგაცნობთ საინტერესო ინფორმაციებს.

როგორც ვიცით, ელექტრონული კომერცია საქონლისა და მომსახურების ინტერნეტით შეძენა-გაყიდვას გულისხმობს, რომლის ისტორია 1994 წლიდან იწყება და მსოფლიოში ყველაზე დიდ ონლაინ მაღაზიას - Amazon-ს უკავშირდება.

აღიარებული ფაქტია ის, რომ ქალები შოპინგის განსაკუთრებული მოყვარულები არიან, მაგრამ ონლაინ სტატისტიკის თანახმად, მამაკაცები უფრო თამამად ხარჯავენ ინტერნეტ მაღაზიებში თანხას, ვიდრე - ქალები.  მაგალითად, მამაკაცების 68 პროცენტზე მეტი თანხას ხარჯავს ისეთი ფუფუნების საგნებსა და ელექტრონიკაზე, რომელთა ფასი შესაძლოა 1000 $ ან მეტი  იყოს. ქალები ძირითადად ელემენტარულ ნივთებსა და კოსმეტიკას ყიდულობენ, რომელთა ფასიც შედარებით იაფია.

 

გამომდინარე იქიდან, რომ ონლაინ მაღაზია isurve.ge-ზე წარმოდგენილია 6000-ზე მეტი სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო დანიშნულების პროდუქცია, არჩევანის შესაძლებლობა მაღალია როგორც მამაკაცებისთვის, ასევე - ქალბატონებისთვის. შეგიძლიათ თვალი გადაავლოთ ინტერნეტ მაღაზიის ოფიციალურ ვებ-გვერდს, სადაც იპოვით ხელსაწყოებს,  წვრილსა თუ მსხვილ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას, თავის მოვლის საშუალებებსა და ა.შ. მოკლედ, წარმოდგენილია ყველა ის პროდუქცია, რომელიც  ნამდვილად შეგიქმნით კომფორტსა და სიმყუდროვეს არა მარტო თქვენ, არამედ სრულიად ოჯახს. 

რაც შეეხება ისევ ჩვენს ოფიციალურ სტატისტიკას, რადგან მამაკაცები თავიანთი დროის მაქსიმუმს ატარებენ ინტერნეტ ვაჭრობაში, ზოგიერთი კომპანია გაყიდვების გასაზრდელად, ცდილობს რამოდენიმე პაკეტი ერთდროულად შესთავაზოს მომხმარებელს. მიჩნეულია, რომ მსგავსი ტიპის შესყიდვით, მამაკაცები ერთიანად ხარჯავენ დიდ თანხას.  ზოგადად,  ელექტრონული კომერციის ბაზარზე კლიენტებისადმი მიდგომა შემდეგნაირია: ნუ მისცე მომხმარებელს ფიქრისთვის დიდ დროს.

გამომდინარე იქიდან, რომ Google დღეში 7 მილიარდზე მეტ ძებნას ამუშავებს, ამ მოთხოვნილ ინფორმაციათა 15% ადრე Google-ში არასოდეს მოძიებულა. დღეს ინტერნეტით სარგებლობისთვის სულ უფრო მეტი ადამიანი მობილურ მოწყობილობებს იყენებს, რის გამოც, 2018 წელს მობილური ინტერნეტით სარგებლობამ 48.2%  შეადგინა.

ვარაუდობენ, რომ 2040 წლისთვის, საქონლის მომსახურების 90% განხორციელდება ელექტრონული სისტემის საფუძველზე. ნაწილობრივ, ეს გასაკვირი სულაც არ არის, რადგან სმარტფონები მნიშვნელოვნად ამარტივებს მსყიდველობით ფორმებს. ონლაინ გაყიდვებს ხელს შეუწყობს ის რეკლამები, რომლებმაც უკვე ძალიან მოიცვა ინტერნეტ სივრცე. წინ წამოიწევს ვიდეო კონტენტი, რომლებიც გაზრდიან მომხმარებელთა ინტერესს პროდუქციის მიმართ. ამჟამად არსებობს რამოდენიმე ონლაინ გაყიდვების მაღაზია, რომლებიც ამ მიმართულებით საკმაოდ კარგად მუშაობენ. ზოგადად, მიჩნეულია კიდეც, რომ ვიდეო კონტენტი მეტად ინფორმაციული და სასარგებლოა მომხმარებლისთვის, ვიდრე წასაკითხი  მასალები, რომლებიც უფრო მეტ დროს მოითხოვს. ვიზუალური ელემენტები მნიშვნელოვანი ნაწილია მომხმარებელთა მხრიდან გადაწყვეტილების მისაღებად, რასაც 10-დან 9 მომხმარებელიც კი აღნიშნავს.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 12:47

    თიბისი ლიზინგს კორპორაციული მდგრადობის ჯილდო გადაე...

    19 თებერვალს, გაეროს გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელის ორგანიზებით “კორპორაციული მდგრადობის ჯილდო - ბიზნესი მდგრადი განვითარებისთვის “ მეშვიდე ცერემონია გაიმართა. SDG17 “პარტ...

  • 12:22

    PSP სტუდენტებს სიახლეს - სტუდენტურ ბარათს სთავაზობ...

    ახალი, PSP-ს სტუდენტური ბარათი, სტუდენეტების ინტერესების გათვალისწინებით შეიქმნა. 20 თებერვლიდან სტუდენტური ბარათის აღება შეუძლიათ 18-24 წლის სტუდენტის სტატუსის მქონე ახალგაზრდებს. PSP-ს სტუდენტური ბ...

  • 17:37

    „თეგეტას” მულტიფუნქციურმა კომპლექსმა კორპორაციული ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობის ფარგლებში, ქვეყნის ერთ-ერთი მთავარი კორპორაციული მდგრადობის კონკურსის გამარჯვებულია. პროექტით „თეგეტა X ვოლვოს ენერგოეფექტურ...

  • 12:37

    თიბისი x Amazon Web Services - ტექ პარტნიორობა და ...

    თიბისი მოწინავე ტექ კომპანიაა. ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერება კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი მიზანია. ამის ნათელ მაგალითად კი, თიბისი IT აკადემია შეგვიძლია დავასახელოთ, სადაც სალექციო კურსებს, ძირი...

  • 14:32

    Thermo King-ის ავტოტრანსპორტის სამაცივრე აგრეგატებ...

    ექსკლუზიური სერვისი „თეგეტა მოტორსის“ პორტფელში - გეზის ტერიტორიაზე მდებარე სრულად განახლებულ ფილიალში კომპანია მომხმარებელს Thermo King-ის სამაცივრე აგრეგატების ნაწილების ფართო ასორტიმენ...

  • 12:13

    Max Groom — სალონი ოთხფეხა მეგობრებისთვის, რომელიც...

    თანამედროვე სამყაროში ჩვენს ოთხფეხა მეგობრებზე ზრუნვა იმაზე გაცილებით მარტივი და მრავალფეროვანია, ვიდრე წლების წინ იყო. ძაღლებსა და კატებს ოჯახის წევრებად მივიჩნევთ, შესაბამისად, მათ მოვლასა თუ გალამ...

  • 12:13

    Max Groom — სალონი ოთხფეხა მეგობრებისთვის, რომელიც...

    თანამედროვე სამყაროში ჩვენს ოთხფეხა მეგობრებზე ზრუნვა იმაზე გაცილებით მარტივი და მრავალფეროვანია, ვიდრე წლების წინ იყო. ძაღლებსა და კატებს ოჯახის წევრებად მივიჩნევთ, შესაბამისად, მათ მოვლასა თუ გალამ...