2 1 : 3 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ყვლზ სწრფ ავტდზღვვ - თიბისი დაზღვევა

რას აქცევენ ადამიანები ყველაზე დიდ ყურადღებას ავტომობილის დაზღვევისას? - მომხმარებლების კვლევიდან გამოჩნდა, რომ პროდუქტის მთავარი უპირატესობა სწრაფი მომსახურებაა. ამ მონაცემებზე დაკვირვებით, თიბისი დაზღვევამ ახალი კამპანია ჩაუშვა - ყვლზ სწრფ ავტდზღვვ.

 

10 წუთზე ნაკლებ დროში ანაზღაურებული ზარალებით და ყველაზე სწრაფი მომსახურებით თიბისი დაზღვევა ავტოდაზღვევის ბაზრის პირველ პოზიციას და 32%-იან წილს იკავებს. ყვლზ სწრფ ავტდზღვვ-ს კამპანიის მიზანი კი, მომხმარებლისთვის ყველაზე სწრაფ ავტოდაზღვევთან დაკავშირებული შიდა პროცესების ჩვენებაა.

 

თიბისი დაზღვევის მისია ადამიანების ცხოვრების გამარტივებაა, ამიტომაც კომპანია მათ ყველაზე სწრაფ, მარტივ და ციფრულ დაზღვევას სთავაზობს. მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებულ სერვისს - პოლისის გააქტიურებიდან ანაზღაურების მიღებამდე, თიბისი დაზღვევის გუნდი სწრაფი მომსახურებით და ციფრული არხებით ქმნის.

 

ავტოდაზღვევის მარტივად შეძენა მომხმარებელს ფილიალში მისვლის გარეშე შეუძლია, როგორც თიბისი დაზღვევის წარმომადგენლის დახმარებით, ისე ON.TBCINSURANCE.GE-დან. პოლისის გასააქტიურებლად საჭიროა მხოლოდ ავტომობილის მონაცემების და მისი დასურათება.

 

ავტომობილის დაზღვევის შემდეგ, თიბისი დაზღვევის აპით მომხმარებლს შეუძლია ისარგებლოს სწრაფი სადაზღვევო სერვისებით: მიიღოს საგზაო დახმარება, გადაიხადოს ყოველთვიური პრემია, მოითხოვოს რეცხვის ვაუჩერი და დაასურათოს ავტომობილი როგორც სადაზღვევო შემთხვევისას, ისე პოლისის განახლებისას.

 

ავტომობილის დასურათება ციფრულად  B BOT-ის მეშვეობითაც არის შესაძლებელი, რისთვისაც საკმარისია მესენჯერის აპლიკაციაში ბი ბოტთან შესაბამისი მომსახურების არჩევა და ფოტოების ატვირთვა.

რაც მთავარია, ყველა ამ პროცესის უკან დგას თიბისი დაზღვევის გუნდი, რომელშიც საერთო ღირებულებებით და მიზნებით გაერთიანებული ადამიანები არიან. სწორედ ეს ადამიანები ქმნიან ყველაზე სწრაფ ავტოდაზღვევას, ზრუნავენ მომხმარებლებზე და უმარტივებენ მათ ცხოვრებას.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...