0 1 : 4 1
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

შეცვალე სავალი ნაწილები უსასრულო გარანტიით - თეგეტას უპრეცედენტო შეთავაზება

თუ სპეციალისტებს დავეკითხებით მანქანის სავალი ნაწილის შემოწმება, აუცილებელ სერვისებს შორის ერთ-ერთი პირველია. არასწორი რელიეფი, ორმოები გზაზე და ბუნებრივი პირობები, განსაკუთრებით ყინვა, შეიძლება სავალი ნაწილის დაზიანების მიზეზი გახდეს. სავალი ნაწილების სრულ ასორტიმენტზე უსასრულო გარანტიას გთავაზობთ "თეგეტა მოტორსი“. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ნებისმიერი დაზიანების შემთხვევაში, „თეგეტა“ უსასყიდლოდ აღადგენს, ან აანაზღაურებს შესაბამისი პროდუქტის ღირებულების 100%-მდე თანხას.
ეს უპრეცედენტო გარანტია საშუალებას გაძლევთ, რომ თავიდან აირიდოთ, როგორც უსიამოვნო შემთხვევები, ასევე დაზოგოთ ფინანსები და მიიღოთ უსასრულო სარგებელი.
სავალი ნაწილი ავტომობილის მოძრავ მექანიზმთა ნაკრებია, რომლის გამართულობაც პირდაპირ კავშირშია უსაფრთხოებასთან. ნებისმიერი დეტალის გაუმართაობამ შეიძლება მთელი სისტემა  მწყობრიდან გამოიყვანოს.

ავტომობილის დიაგნოსტიკა სავალი ნაწილების მდგომარეობის შეფასება და გაცვეთილი ელემენტების შეცვლის აუცილებლობის დადგენაა. შედეგად ზოგავთ მომავალ სარემონტო ხარჯებს და რაც მთავარია, უსაფრთხოდ და შეფერხების გარეშე გადაადგილდებით.

როგორ მივხვდეთ შესამოწმებელია თუ არა სავალი ნაწილები?

თეგეტას ექსპერტების რჩევით სავალი ნაწილების დიაგნოსტიკა მართვის სტილის გათვალისწინებით პერიოდულად აუცილებელია.  დამატებითი გართულებების თავიდან ასაცილებლად  შემოწმება პროფესიონალებს უნდა ანდოთ, თქვენ კი ყურადღებით უნდა მოუსმინოთ თქვენს მანქანას და სერვისში დაუყოვნებლივ დაგეგმოთ ვიზიტი თუ:

·         გაუმართავ გზაზე მართვისას საჭის ვიბრაცია იგრძნობა;

·         დამუხრუჭებისას მანქანის წინა ნაწილი წინ იხრება;

·         ავტომობილი ირწევა მართვის დროს;

·         სავალი ნაწილებიდან უჩვეულო ხმაური ისმის;

·         საბურავების სწრაფი და არათანაბარი ცვეთა ფიქსირდება;

სავალი ნაწილის საფუძვლიანი შემოწმება პროფესიონალური ცოდნისა და აუცილებელი ინსტრუმენტების გარეშე შეუძლებელია. საქართველოს მასშტაბით, თეგეტა მოტორსის სერვისცენტრებში, მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე მექანიკოსები, სავალი ნაწილების დიაგნოსტირებასთან ერთად,  ავტომობილის ნაწილების დროული რემონტისთვის ზუსტ რეკომენდაციებს და შესაბამის მომსახურებას გთავაზობენ. სავალი ნაწილის შეცვლის აუცილებლობის შემთხვევაში კი უსასრულო გარანტიას მიიღებთ. შეთავაზება ეხება ნებისმიერ ბრენდს, მათ შორის არაპრემიუმ ბრენდებსაც.

„თეგეტას“ სერვის ცენტრებში ავტომობილის შეკეთება ქარხანა - მწარმოებლის მიერ გაცემული რეკომენდაციების სრული დაცვით ხდება. ნაწილებთან ერთად მიღებულ ნებისმიერ სერვისზე მოქმედებს გარანტია.



კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...