0 0 : 3 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ეროვნული ბანკისა და საბანკო სექტორის წარმომადგენლებმა ციფრული ბანკის მომავალზე იმსჯელეს

სასტუმრო ბილტმორში საბანკო სექტორის წარმომადგენელთა ფორუმი - The Future of Banking გაიმართა, რომლის ორგანიზატორი ინგლისურენოვანი გამოცემა The FINANCIAL-ი იყო, ხოლო მხარდამჭერი - თიბისი. ფორუმის განხორციელებაში აქტიურად იყვნენ ჩართული საქართველოს ეროვნული ბანკი და საქართველოს საბანკო ასოციაცია.

 

ფორუმი საქართველოს საბანკო სექტორში მიმდინარე სიახლეებს, ქართული ბანკების საერთაშორისო რეიტინგებს, ბაზრის ანალიზსა და პერსპექტივებს მიეძღვნა. ფორუმზე ისაუბრეს ეროვნული ბანკის ვიცე-პრეზიდენტმა, საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლებმა, საქართველოს საბანკო ასოციაციის თავმჯდომარემ და სხვებმა.

 

თიბისი ფორუმზე წარმოდგენილი იყო ორ საპანელო დისკუსიაში, რომლებზეც ციფრული ბანკინგის და ფინტეკების მომავალზე იმსჯელეს. თიბისის გენერალური დირექტორის მოადგილემ თორნიკე გოგიჩაიშვილმა თიბისის ციფრულ ტრანსფორმაციაზე და გაციფრულების მიმართულებით ბოლო 10 წელიწადში მიღწეულ შედეგებზე ისაუბრა.

 

„თანამედროვე ტექნოლოგიებმა საშუალება მოგვცა სრულიად ახალი რეალობის მოწმენი გავხდეთ. დღეს, ციფრული ბანკი ხდება ბიზნესის კეთების, გადახდების და მომხმარებლისათვის სერვისებისა და პროდუქტების მიწოდების დომინანტური გზა როგორც საქართველოში, ისე დანარჩენ განვითარებულ მსოფლიოში. თანამედროვე პრაქტიკაში საცალო სეგმენტისა და ციფრული ბანკინგის ერთმანეთისგან განცალკავებულად განხილვა შეუძლებელია.  დღეისათვის, თიბისიში ტრანზაქციების  99 % ციფრულად, ხოლო 1 % ფიზიკური გზით ხორციელდება“,  - თორნიკე გოგიჩაიშვილი, თიბისის გენერალური დირექტორის მოადგილე

 

საბანკო ინდუსტრიაში ფინტეკების როლზე და პერსპექტივებზე ისაუბრა თიბისის გენერალური დირექტორის მოადგილემ ნიკა ქურდიანმა, რომელმაც უზბეკეთში თიბისის მთლიანად ციფრული ბანკის საქმიანობა მიმოიხილა.

 

 „საქართველო შეიძლება იყოს ძალიან კარგი ჰაბი, იმისთვის, რომ აქ შეიქმნას ფინანსური ტექნოლოგიები და შემდეგ მოხდეს მისი ექსპორტი. ამის მაგალითია თიბისის მიერ შექმნილი პლატფორმა Space, რომელიც უკვე ორ ქვეყანაში წარმატებით ფუნქციონირებს.  სწორედ Space-მა მოგვცა საშუალება აგვემუშავებინა პირველი, ქართული, ციფრული ბანკი უზბეკეთში, რომელსაც უკვე  მილიონ ნახევარი მომხმარებელი ჰყავს,“ - ნიკა ქურდიანი, თიბისის გენერალური დირექტორის მოადგილე.

 

საბანკო ფორუმს გაზეთ The FINANCIAL-ის სპეციალური ნომერი მიეძღვნება, სადაც დაინტერესებული პირები დეტალურად გაეცნობიან ფორუმზე განხილულ საკითხებს.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...