1 9 : 4 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ალექსანდრე ძნელაძე: საბანკო სექტორი კორონავირუსის გამოწვევებს მომზადებული შეხვდა

კორონავირუსის გამოწვევებს ქართული საბანკო სექტორი მომზადებული შეხვდა. ვირუსის გავრცელების პრევენციის მიზნით ბანკები დისტანციურ მართვაზე ოპერატიულად გადავიდნენ და მომხმარებელს დისტანციური სერვისები შესთავაზეს.

გადაცემა ბიზნესპარტნიორში საქართველოს საბანკო ასოციაციის პრეზიდენტმა ალექსანდრე ძნელაძემ განაცხადა, რომ არსებული გამოწვევების საპასუხოდ საბანკო სექტორმა დროული და ადეკვატური რეაგირება მოახდინა.

„საბანკო სექტორმა მომენტალურად შეძლო ბიზნეს უწყვეტობისა და თანამშრომლების დაცულობისთვის დისტანცირება, ამავდროულად მოკლე პერიოდში განაცხადა მზაობა სასესხო დავალიანებების 3 თვით გადავადებაზე. ამ შემთხვევაში მნიშვნელოვანია ორი ფაქტორი – ერთი,  კონკრეტული ადამიანებისთვის აუცილებელი პირობა იყო ან პერიოდში არ მომხდარიყო მათთვის გადასახადების დაკისრება და მეორე, თავი ავარიდოთ თავშეყრის ადგილებში მისვლას“, – განაცხადა ძნელაძემ.

მისივე განმარტებით, მნიშვნელოვანია, რომ ყველა ბანკმა სასესხო გადავადებები გააკეთა დისტანციურად, რისთვისაც მას გააჩნია შესაბამისი ტექნიკური და ტექნოლოგიური საშუალებები, ასევე მზად არის ამ გადავადებისთვის ისე რომ საფრთხე არ შეექმნას არც საფინანსო სისტემას და მაქსიმალური კომფორტი შეუქმნას მსესხებელს.

ბიზნესპარტნიორში ძნელაძემ კიდევ ერთხელ აღნიშნა, რომ დისტანციური სერვისებისა და მომსახურების შეთავაზება მნიშვნელოვანია იმ საფრთხეებიდან გამომდინარეც, რომ ვირუსის გადაცემის ერთ-ერთ საფრთხედ აღიარებული ნაღდი ფულია. „ქვეყანაში ჯერ კიდევ არის ნაღდი ფულის ბრუნვა და ეს არის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი გამოწვევა და მომხმარებელი მაქსიმალურად უნდა გადავიდეს ელექტრონულ გადახდებზე, საბანკო სექტორი კი ამ სერვისს მომხმარებელს უკვე დიდი ხანია აქტიურად სთავაზობს“, – განმარტავს ძნელაძე.

საბანკო ასოციაციის პრეზიდენტი ერთგვარად მომხმარებელსაც მოუწოდებს ელექტრონული სერვისების გამოყენებისკენ. „დღეს რეალურად ვგრძნობთ ელექტრონული გადახდების აუცილებლობას და გამოვიყენოთ ეს სერვისები, მით უმეტეს, რომ ყველა ბანკს უკვე აქვს დანერგილი ონლაინ ბანკი და სხვა დისტანციური საშუალებები, სწორედ ამან განაპირობა საბანკო სექტორის მყისიერი რეაგირება სხვადასხვა მიმართულებით“, – ამბობს ძნელაძე.

ამავდროულად ბანკებსა და გადახდის ტერმინალებში, ძნელაძის თქმით, აქტიურად მიმდინარეობს სადეზინფექციო სამუშაოები. ბანკები რეაგირებენ გაცემულ რეკომენდაციებზე რათა დაიცვან მომხმარებელი და თანამშრომლები, რომლებიც უზრუნველყოფილნი არიან პირბადეებით, ხელთათმანებითა და სადენზიფექციო ხსნარებით.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:04

    „თეგეტა ჰოლდინგი“ AmCham-ისა და MAC Georgia-ს სასტ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, განათლების ხელშეწყობის ეგიდით, სასტიპენდიო პროგრამის მხარდამჭერი გახდა. პროექტს სოციალურად დაუცველი სტუდენტების მხარდასაჭერად ამერიკის სავაჭრო პალატა საქართველოში...

  • 13:25

    თიბისი, როგორც საუკეთესო დამსაქმებელი 2024 წელს აჯ...

    თიბისის ყველა წარმატებისა და ისტორიის უკან, თითოეული თიბისელი დგას. 2024 წელს, თიბისის არაერთი საჭირო და სასარგებლო შიდა აქტივობა ჰქონდა: ● თიბისის 1000-მდე ახალი თანამშრომელი შემოუერთდა; ● ლოკალურ...

  • 13:25

    თიბისი, როგორც საუკეთესო დამსაქმებელი 2024 წელს აჯ...

    თიბისის ყველა წარმატებისა და ისტორიის უკან, თითოეული თიბისელი დგას. 2024 წელს, თიბისის არაერთი საჭირო და სასარგებლო შიდა აქტივობა ჰქონდა: ● თიბისის 1000-მდე ახალი თანამშრომელი შემოუერთდა; ● ლოკალურ...

  • 10:59

    თიბისის ბიზნესგანათლების პროგრამა გრძელდება...

    თიბისის ბიზნესგანათლების პროგრამის ფარგლებში, ბიზნესებს საინტერესო თემატიკის შეხვედრებზე დასწრების შესაძლებლობა 2025 წელსაც ექნებათ.   თებერვლის თვეში, სხვადასხვა სფეროს პროფესიონალი ტრენერების ...

  • 14:56

    „თეგეტა მოტორსში“ ზამთრის საბურავებზე 30%-იანი ფას...

    ცივ სეზონზე ავტოსაგზაო შემთხვევის რისკი იზრდება, რაც ხშირ შემთხვევაში ავტომობილის არასათანადოდ აღჭურვითაა გამოწვეული. უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი დეტალი საბურავია, რა...

  • 18:09

    FinOps თიბისიში - ფინანსური ეფექტურობა და ოპერაციუ...

    ინოვაციური მიდგომები და უწყვეტი განვითარება თიბისის ორგანიზაციული კულტურაა, რომლის ნათელი მაგალითია FinOps პრაქტიკის დანერგვა. იგი ფინანსების, IT-ისა და ბიზნესის გუნდებს აერთიანებს, რათა მათ ღრუბლოვა...