0 5 : 0 8
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

#გააზიარებედნიერება, დააგროვე მეტი ემოცია და გახდი HUAWEI watch GT-ისა და HUAWEI P30-ის მფლობელი

კომპანია HUAWEI მომხმარებელს მორიგ გათამაშებას და საინტერესო საჩუქრებს სთავაზობს. Black Friday-სთან დაკავშირებული კამპანია, რომლის ფარგლებშიც 6 საათი (HUAWEI Watch GT) და ერთი ფლაგმანური ტიპის სმარტფონი (HUAWEI P30) თამაშდება, 25 ნოემბერს იწყება და პირველ დეკემბრამდე გაგრძელდება. გათამაშება მთელი ქვეყნის მასშტაბით მიმდინარეობს და  ნებისმიერ მონაწილეს  აძლევს შესაძლებლობა გახდეს გამარჯვებული.    

წესები მარტივია, გათამაშებაში მონაწილეობის მისაღებად საჭიროა 25 ნოემბრიდან - 1 დეკემბრის ჩათვლით შეიძინოთ HUAWEI-ს ნებისმიერი სმარტფონი, მოიწონოთ კომპანია HUAWEI-ს facebook გვერდი (https://www.facebook.com/HuaweimobileGE/)  ან/და გამოიწეროთ ის Instagram-ზე და  იმავე დღესვე გააზიაროთ თქვენი ემოცია (ფოტო ან ვიდეო მასალა) საჯარო პოსტის სახით, ჰეშთეგით: #გააზიარებედნიერება.   

გათამაშებაში მონაწილე მომხმარებლებიდან, გამარჯვებულად ჩაითვლება ის ვისი პოსტიც ყველაზე მეტ რეაქციას დააგროვებს მომდევნო დღის 13:00 საათამდე. მთავარი პრიზი HUAWEI P30 უშუალოდ პარასკევს დღეს, 29 ნოემბერს გათამაშდება. HUAWEI Watch GT-ის მოგება კი, ყოველდღე 25 ნომებრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით იქნება შესაძლებელი.      

მნიშვნელოვანია, რომ კონკურსში მონაწილეობის მიღება ერთ ადამიანს, მხოლოდ ერთხელ, ერთი შენაძენისთვის შეუძლია. გამარჯვებულმა აუცილებლად უნდა წარმოადგინოს HUAWEI-ის სმარტფონის შეძენის დამადასტურებელი ქვითარი ან მასთან გათანაბრებული დოკუმენტი, სადაც ჩანს შეძენილი პროდუქტის დასახელება და შეძენის თარიღი. 

HUAWEI-ის პროდუქტები და სერვისები ხელმისაწვდომია 170-ზე მეტ ქვეყანაში და გამოიყენება მსოფლიოს მოსახლეობის მესამედის მიერ. მსოფლიოს მასშტაბით მოქმედებს თექვსმეტი კვლევისა და განვითარების ცენტრი აშშ-ში, გერმანიაში, შვედეთში, რუსეთში, ინდოეთსა და ჩინეთში. HUAWEI Consumer BG არის HUAWEI სამი ბიზნეს ერთეულიდან ერთ-ერთი, მათ ძირითად მიმართულებას სმარტფონების, პერსონალური კომპიუტერების, ტაბლეტებისა და ქლაუდ სერვისების წარმოება წარმოადგენს. HUAWEI-ის გლობალური ქსელი ეყრდნობა ტელეკომუნიკაციის ბიზნესში 20 წლიან გამოცდილებას და ემსახურება მომხმარებლისთვის ინოვაციური ტექნოლოგიების შეთავაზებას მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...

  • 10:09

    PSP-ში 50%-მდე ფასდაკლება დაიწყო მსოფლიოს ცნობილი...

      PSP-ში 50%-მდე ფასდაკლება დაიწყო. შეარჩიეთ „ვალენტინობის“ საჩუქარი PSP-ს სილამაზისა და თავის მოვლის მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების მარავალფეროვანი ასორტიმენტიდან განსაკუთრებული ფასდაკ...

  • 18:04

    „თეგეტა ჰოლდინგი“ AmCham-ისა და MAC Georgia-ს სასტ...

      „თეგეტა ჰოლდინგი“, განათლების ხელშეწყობის ეგიდით, სასტიპენდიო პროგრამის მხარდამჭერი გახდა. პროექტს სოციალურად დაუცველი სტუდენტების მხარდასაჭერად ამერიკის სავაჭრო პალატა საქართველოში...