1 9 : 3 1
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

თბილისში, თიბისის მხარდაჭერით, უზბეკეთის აუთსორსინგის კონფერენცია ჩატარდა

თბილისში, თიბისის მხარდაჭერით, უზბეკეთის აუთსორსინგის კონფერენცია ჩატარდა.

 

კონფერენციამ ერთგვარი პლატფორმის როლი შეასრულა დამსწრე ბიზნესებისთვის პოტენციური პარტნიორების აღმოსაჩენად და ინფორმაციის მისაღებად უზბეკეთის ბაზარზე არსებული სტრატეგიული უპირატესობების შეასახებ. უზბეკეთი მზადაა უზრუნველყოს მნიშვნელოვანი რესურსები და გამოცდილი სამუშაო ძალა იმ ქართული ბიზნესებისთვის, რომლებიც დივერსიფიცირებას და აუთსორსინგის ოპერაციების გაძლიერებას გეგმავენ.

 

კონფერენციაზე დამსწრე ბიზნესები გაეცნენ უზბეკეთის ხელსაყრელ საგადასახადო გარემოს, რომელიც მათ 0%-იან განაკვეთებს სთავაზობს კორპორაციულ, სოციალურ, ქონებისა და მიწის გადასახადებზე; ასევე, მიიღეს წვდომა შრომისუნარიანი ფიზიკური პირების 20 მილიონიან ჯგუფზე, რომლის დიდი ნაწილიც კარგად ფლობს ინგლისურ ენას; მიიღეს ინფორმაცია მრავალჯერადი ვიზის შესახებ, რომელიც 3 წლამდე ვადითაა ხელმისაწვდომი ინვესტორებისთვის, ბიზნესების დამფუძნებლებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების პროფესიონალებისთვის; ასევე მიიღეს ინფორმაცია, როგორ უნდა დააფუძნონ ბიზნესი 3-6 კვირის განმავლობაში, ისარგებლონ უფასო საოფისე ფართით ერთი წლის განმავლობაში, ხელფასის ანაზღაურებისა და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობებით და მიიღეს ინფორმაცია ცენტრალური აზიის ბაზარზე შესვლის შესახებ, უზბეკეთის IT პარკში გაწევრიანების გზით.

 

უზბეკეთსა და საქართველოს აღმოსავლეთ ევროპის ცენტრალურ აზიასთან დამაკავშირებელი სტრატეგიული ადგილმდებარეობა აერთიანებს. ამ უნიკალური მდებარეობის შედეგად, ორი ქვეყნის ეკონომიკა მრავალფეროვნებითა და მძლავრი სამეწარმეო შესაძლებლობებით გამოირჩევა. მიუხედავად ამისა, ბიზნესსექტორის განვითარების ტემპი, ამ 2 ქვეყანაში მნიშვნელოვანდ განსხვავდება. დიდი პოტენციალის მიუხედავად, საქართველო ისეთი გამოწვევების წინაშე დგას, როგორებიცაა ბაზრის სიმცირე, მაღალი კონკურენცია და ბიუროკრატიული დაბრკოლებები.

 

უზბეკეთის ბაზრის უპირატესობას წარმოადგენს მოსახლეობა, რომლის მოსახლეობის შრომისუნარიანი ნაწილი მთლიანი მოსახლეობის 60%-ს შეადგენს და ასევე, განათლების სისტემა, რომელიც, საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიმართულებით, ყოველწლიურად 125 000 კვალიფიციურ პროფესიონალს ამზადებს ბაზრისთვის. საქართველოსთან შედარებით, ნაკლები ბიუროკრატიის შედეგად, უზბეკეთი მიმზიდველად იქცა იმ ბიზნესებისთვის, რომლებიც აუთსორსინგის შესაძლებლობების გაძლიერებას ისახავენ მიზნად.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...