2 2 : 3 8
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

მსოფლიო

საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, მარტში ქალი მეწარმეებისთვის Startup Grind-ის ღონისძიებები გაიმართა

საქართველოს ბანკისთვის სტარტაპ ეკოსისტემის განვითარება და ქალი მეწარმეების ხელშეწყობა ორი მნიშვნელოვანი პრიორიტეტია. სწორედ ამიტომ, Startup Grind-თან ერთად, ბიზნეს 360-ის ფარგლებში, მარტის თვე ქალ მეწარმეებს მიეძღვნა.

აღნიშნული ინიციატივის ფარგლებში Startup Grind-ის სამი ვორქშოფი ჩატარდა.

პირველი ვორქშოფი, Quickshipper-ის დამფუძნებელმა მარიამ ახვლედიანმა ჩაატარა. მან ისაუბრა ქართულ სტარტაპ Elvis-ის Quickshipper-ად ტრანსფორმაციაზე, ამ გზაზე არსებულ გამოწვევებსა და მიღებულ გადაწყვეტილებებზე. ასევე, თუ როგორ უნდა მიიღონ მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები.

მორიგ ვორქშოფს ნატო ჩაკვეტაძე გაუძღვა, რომელიც პროექტ მენეჯერი, განათლების, მეწარმეობის და ინოვაციების მიმართულებით სტრატეგიული კონსულტანტი გახლავთ. მან დამსწრე აუდიტორიას გაუზიარა თუ როდის და საიდან დაიწყო საქართველოს სტარტაპ გარემოს განვითარება, რა გამოწვევები და შესაძლებლობები ახლდა თან და როგორ შეუძლიათ დამწყებ მეწარმეებს გლობალურ ბაზარზე გასვლა.

მესამე ფორქშოფზე კი, Helio AI-ის დამფუძნებელმა იაკო ჯიქიამ ხელოვნურ ინტელექტზე ისაუბრა, თუ რატომ ხდება მისი გამოყენება აუცილებელი თანამედროვე სამყაროში და რატომ უნდა იყენებდნენ სტარტაპები მას ყოველდღიურად.

ინფორმაციისთვის, Startup Grind-ის შეხვედრები ბიზნეს განათლებისა და ბიზნეს 360°-ის შემადგენელი ნაწილია. ბიზნეს 360° ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები თუ სხვა.

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები